Als ie zijn campagneteam een beetje op orde heeft is er veel mogelijk ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Neuh. Ik vermoed dat een groot deel van demense de hele club niet eens kent, of waar ze voor staan. Wat meer exposure kan nog wel een vliegwieleffect hebben. Beetje aanschuiven bij Oranjezomer en straks VI (toch de bakens van rechtse redelijkheid) en on we go.
Potentiėle kamerleden zijn ook wel een beetje een dingetje. Als je bij je aanmeldingsmail al een link krijgt naar de vacature daarvoor (met een NB: dit is een full-time baan!), dan is de spoeling wel wat dun.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ie zijn campagneteam een beetje op orde heeft is er veel mogelijk ja.
quote:
Negen zetels. Dat zou in elk geval meer zetels zijn dan elke andere linkse partij op PvdA/GL na. En meer dan genoeg zetels om mee te gaan regeren als er een rechts of midden kabinet gaat komen.quote:JA21 maakt een flinke sprong in de zetelpeiling nu Ingrid Coenradie zich bij de partij aansluit. De partij stijgt binnen 2 weken van 2 naar 9 zetels in de peiling van EenVandaag en onderzoeksbureau Verian.
De nieuwe JA21-stemmers komen zeker niet allemaal van de PVV: bijna 2 zetels komen van de partij van Wilders. JA21 trekt vooral 'nieuwe' stemmers: een groep ter waarde van 4 zetels bleef bij de verkiezingen van 2023 nog thuis.
https://eenvandaag.avrotr(...)rid-coenradie-160599
Ik voorspel een splinterpartij van Coenradie als blijkt dat zij meer stemmen ontvangt dan Eerdmans.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Negen zetels. Dat zou in elk geval meer zetels zijn dan elke andere linkse partij op PvdA/GL na. En meer dan genoeg zetels om mee te gaan regeren als er een rechts of midden kabinet gaat komen.
Oh je hoort mij ook niet klagen daarover.quote:
Ik vind dat weglopen met haar een teken van schrijnende armoe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef RotatoR het volgende:
Geen idee wat er zo bijzonder is aan die Coenradie, maar slim gespeeld van JA21. Wellicht kunnen ze nog wat NSC'ers binnenhalen.
Hier vind je al wat meer algemene informatie, en anders vraag gerust raakquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vooral waar ze voor staan. Ze lopen al weer even mee. Het is vooral een "rechtse" partij, maar wat precies. Ik zou het antwoord ook niet kunnen geven
Ik vind het al leuk zat om je username weer te zienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:09 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hier vind je al wat meer algemene informatie, en anders vraag gerust raak
Ik denk dat Eerdmans eruit stapt en weer een nieuwe partij start als dat gebeurd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik voorspel een splinterpartij van Coenradie als blijkt dat zij meer stemmen ontvangt dan Eerdmans.
nee dat gebeurt wel meer,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik denk dat Eerdmans eruit stapt en weer een nieuwe partij start als dat gebeurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |