Bij deze.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Valt me mee dat de term woke nog niet gevallen is.
Ook nog iets inhoudelijks te melden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh, in het andere topic gaat het al wel over woke. Bingo!
20% van de potentiële PvdA kiezer, bedoelde ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarvan een groot gedeelte sowieso al niet op die partij stemt. Je ziet ook nauwelijks beweging in diezelfde peiling
Logisch wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:20 schreef Caland het volgende:
Als ik een blik op de krochten van X (al is dat heel X tegenwoordig) werp dan lees ik eigenlijk vooral dat de mensen die al nooit zouden overwegen om op PvdA/GL te stemmen zich heel druk hebben gemaakt om dat congres
Er zal binnen Gl/PvdA vast over de motie zijn gesproken voordat deze in stemming is gebracht.quote:
Waar haal je die 20% vandaan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
20% van de potentiële PvdA kiezer, bedoelde ik.
Als wethouders hun lidmaatschap intrekken, mensen als Verbeet en Oudkerk in tranen zijn, dan kan dat niet de echte conclusie zijn. Zeker Gerdi Verbeet had veel en veel beter verdiend.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:20 schreef Caland het volgende:
Als ik een blik op de krochten van X (al is dat heel X tegenwoordig) werp dan lees ik eigenlijk vooral dat de mensen die al nooit zouden overwegen om op PvdA/GL te stemmen zich heel druk hebben gemaakt om dat congres
CDA blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie gaat ons door dit donkere dal leiden Etto?
Ergens is het best knap, zoveel onoprechtheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
CDA blijkbaar.
Als we elke dag het Wilhelmus zingen, elke zondag naar de kerk, betaalde seks strafbaar stellen, maatschappelijke dienstplicht invoeren, en voc mentaliteit terug krijgen, dan zijn alle problemen opgelost.
Als dat types als Plasterk zijn dan worden ze daar niet slechter van.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als wethouders hun lidmaatschap intrekken, mensen als Verbeet en Oudkerk in tranen zijn, dan kan dat niet de echte conclusie zijn. Zeker Gerdi Verbeet had veel en veel beter verdiend.
Op het congres stemde 80% voor Piri, maar dus 20% tegen. Als 20% zo'n ophefmakende motie die echt de fractie en partijleider voor schut zet steunt, is er echt wel wat aan de hand. Dat is echt wel vrij ongekend in Nederland.quote:
Als het toch allemaal maar kut is vind ik elke dag met z’n allen een mopje zingen toch een best prima idee. Gezellig, armpjes haken enzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
CDA blijkbaar.
Als we elke dag het Wilhelmus zingen, elke zondag naar de kerk, betaalde seks strafbaar stellen, maatschappelijke dienstplicht invoeren, en voc mentaliteit terug krijgen, dan zijn alle problemen opgelost.
Kun je zien wat voor een ego's die mensen hebben. De partij draait niet alleen om hun.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
mensen als Verbeet en Oudkerk in tranen zijn,
Verbeet is geen type als Plasterk. Ze is wel van Rood Vooruit en daar heb ik niks mee, maar itt Plasterk is Verbeet wel een echte sociaaldemocraat. En iemand die als voorzitter van de commissie 4 en 5 mei logischerwijs ook een hart heeft voor de Joden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat types als Plasterk zijn dan worden ze daar niet slechter van.
Wat maakt Timmermans geen fossiel, precies?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kun je zien wat voor een ego's die mensen hebben. De partij draait niet alleen om hun.
Bizar dat ook Oudkerk nog denkt dat hij relevant is. Zoals ik al eerder zei. De partij is alleen maar beter af als je dat soort fossielen laat vertrekken.
Groningen heeft ook een volksliedquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
Weet ik het goed gemaakt, doen we in Friesland het Friese volkslied, in Limburg het Bronsgroen Eikenhout, in Brabant Guus Meeuwis en dan mag de rest het Wilhelmus doen.
Steunen mensen die een Palestina-vlag wapperen ook Hamas?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wilders steunt met zijn Israël-vlag op z'n kantoor een oorlogsmisdadiger. Laten we het daar eens over hebben. Ik vind het heel tactisch wat GL-PvdA doet want niemand heeft het meer over migratie. Dit gaat wellicht het onderwerp voorlopig zijn.
Dat kan binnen een partij voor problemen zorgen, maar zegt heel erg weinig over de kiezer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Op het congres stemde 80% voor Piri, maar dus 20% tegen. Als 20% zo'n ophefmakende motie die echt de fractie en partijleider voor schut zet steunt, is er echt wel wat aan de hand. Dat is echt wel vrij ongekend in Nederland.
Ja, mijn provincie schijnt er ook wel een te hebben, maar in tegenstelling tot het Friese en het Limburgse volkslied heb ik het nog nooit iemand horen zingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Groningen heeft ook een volkslied![]()
(Ik kan het niet zingen en ook geen enkele van de leraren op de basisschool, maar de echte Groningers zijn er heel trots op)
Zijn vriendschapsspeldje heeft hij ook nogquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wilders steunt met zijn Israël-vlag op z'n kantoor een oorlogsmisdadiger. Laten we het daar eens over hebben. Ik vind het heel tactisch wat GL-PvdA doet want niemand heeft het meer over migratie. Dit gaat wellicht het onderwerp voorlopig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |