Wat vinden je collega's op de dagbesteding daarvan?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Anderen hebben ook het recht om te genieten van mijn creaties
Hoe doe je dit na KFC bezoek danquote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik houd mn handen er vaak onder waardoor ik hem opvang en ter water laat
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Eén papiertje maar? Ik gebruik ongeveer een stuk rol van een meter lengte om in de pot te mikken voor een gesmoorde dropping die niet tot spetters leidt. Maar omdat ik het zonde vind om duur schijtlint te gebruiken hiervoor heb ik altijd een goedkope rol hiervoor speciaal voor dit doeleinde.
Dan krijg je een natte aars van het opspattende water.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:11 schreef Jordy-B het volgende:
Sommige mensen hebben een beter ontworpen toilet waarbij je poepie gewoon direct onder water belandt, zonder eerst dertig centimeter glazuur te besmeuren.
dat geloof ik niet zoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben van nature moeilijke drollen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:22 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Dan krijg je een natte aars van het opspattende water.
Kan, hoeft niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:22 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Ik heb nu net een pot met een plateau en inderdaad altijd sporen. Een papiertje leggen van te voren is misschien best een idee.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:11 schreef Jordy-B het volgende:
Sommige mensen hebben een beter ontworpen toilet waarbij je poepie gewoon direct onder water belandt, zonder eerst dertig centimeter glazuur te besmeuren.
Dat heet in vaktaal een diepspoelclosetpot, en in de volksmond heet dat een kontenklotser.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:11 schreef Jordy-B het volgende:
En zo'n type heet in vaktaal een vlakspoelclosetpot, en in de volksmond een platschijter.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:40 schreef borbit het volgende:
Ik heb nu net een pot met een plateau en inderdaad altijd sporen. Een papiertje leggen van te voren is misschien best een idee.
Je bedoelt zo'n ouderwetse traditionele vlakschijter?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:11 schreef Jordy-B het volgende:
Beetje zuinig zijn met papier hé.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:51 schreef roos94 het volgende:
Mensen die geen papiertje in wc leggen voor het bouten
Waarom is dat?
Nobelprijs-waardig dit.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Eén papiertje maar? Ik gebruik ongeveer een stuk rol van een meter lengte om in de pot te mikken voor een gesmoorde dropping die niet tot spetters leidt. Maar omdat ik het zonde vind om duur schijtlint te gebruiken hiervoor heb ik altijd een goedkope rol hiervoor speciaal voor dit doeleinde.
Geen hitech Japanse WC hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:22 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Je hebt huizen waar nog zo'n ouderwetschen presenteerplee staat, van toen we nog regelmatig moesten checken op parasieten, maar die zijn nog niet eens het ergste, omdat er een laagje water in staat. Mijn vriendin heeft een toilet waarbij je drol altijd op kaal glazuur kletst. Altijd viezigheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:13 schreef halfway het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n ouderwetse traditionele vlakschijter?
Zelfs bij een splinternieuwe wc-pot glijdt de drol lang niet altijd weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:45 schreef Invisibli het volgende:
Hoe zou het zijn als het glazuur een keer glad gepolijst wordt? Zodat de drol geen grip heeft en gewoon weg glijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |