De altijd kwaadaardige politie was vast alleen benieuwd naar zijn werkwijze. Gewoon even met een bakkie koffie erbij de beste tactieken uitgewisseld en daarna kon onze Jan weer vrolijk met zijn terreur.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En uiteraard al weer vrijgelaten, en gaat uiteraard gewoon door want 'hij heeft niks fouts gedaan'
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-reden-om-te-stoppen
Mensen die hartstochtelijk fan zijn van autootje rijden en MAX nemen we toch niet serieus in WLR?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vinden jullie moderator ChevyCaprice ook al zo'n toevoeging aan deze SC?
Prima interview met Kati Piri.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:00 schreef Pistolero het volgende:
Tevens een grote ach Job Cohen, Ad Melkert, Lodewijk Asscher, Rob Oudkerk, Reshma Roopram, Samuel de Leeuw, Gerdi Verbeet en Tjeerd Ritmeester.
Die genocidale gekken mogen wel geroyeerd worden. Weg ermee.
Tot nu toe kwamen bij GroenLinks en PvdA samen ongeveer honderd opzeggingen van leden binnen naar aanleiding van het voorstel van Piri, laat een woordvoerder van de twee partijbureaus weten. In dezelfde periode kregen de partijen er ongeveer 300 nieuwe leden bij. De reden van hun aanmelding is niet bekend, want daar wordt niet naar gevraagd.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Israël-verheerlijkingsmechanismen in dit land zijn echt waanzinnig. Net zoals het laffe Europa niet verder komt dan het overwegen van sancties, terwijl Palestijnen aan gort worden geschoten en oorlogsrecht keer op keer wordt geschonden. Iedereen die zich meer heeft opgewonden over deze (prima) motie van Kati Piri dan over de genocide op Palestijnen, kan ik niet meer serieus nemen.
In ieder geval fijn dat Kati Piri ervoor heeft gezorgd dat veel maskers afvallen, en ik met nog trotsere passen richting het stembureau loop om op GroenLinks-PvdA te stemmen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tot nu toe kwamen bij GroenLinks en PvdA samen ongeveer honderd opzeggingen van leden binnen naar aanleiding van het voorstel van Piri, laat een woordvoerder van de twee partijbureaus weten. In dezelfde periode kregen de partijen er ongeveer 300 nieuwe leden bij. De reden van hun aanmelding is niet bekend, want daar wordt niet naar gevraagd.
Dit valt me nog alles mee, eigenlijk.
Overigens: de Iron Dome heeft geen betrekking tot Iran blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tot nu toe kwamen bij GroenLinks en PvdA samen ongeveer honderd opzeggingen van leden binnen naar aanleiding van het voorstel van Piri, laat een woordvoerder van de twee partijbureaus weten. In dezelfde periode kregen de partijen er ongeveer 300 nieuwe leden bij. De reden van hun aanmelding is niet bekend, want daar wordt niet naar gevraagd.
Dit valt me nog alles mee, eigenlijk.
De catch is hier: ik ben George fan. Geen Max fan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen die hartstochtelijk fan zijn van autootje rijden en MAX nemen we toch niet serieus in WLR?
Die walgelijke Britten zijn nog ergerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De catch is hier: ik ben George fan. Geen Max fan.
Jij wel, maar niet velen met jou. De rechtse algoritmes hebben Frans Timmermans afgelopen tijd al met succes neergezet als Gaza-gekkie, en dat wordt nu volledig bevestigd door dit voorstel (terecht of niet).quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In ieder geval fijn dat Kati Piri ervoor heeft gezorgd dat veel maskers afvallen, en ik met nog trotsere passen richting het stembureau loop om op GroenLinks-PvdA te stemmen.
Sanchez doet het wel uit politieke overwegingen overigens. Die zit in een coalitie met een partij die hem in gijzeling neemt op dit onderwerp.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Erg mooi.
5%, wat een waanzin. Sanchez is de enige die het een beetje begrijpt.
Misschien moeten we eens beleid gaan maken op basis van wat feitelijk en moreel gezien het juiste is, en niet op basis van wat de meeste stemmen scoort bij de miljoenen xenofobe racisten in dit land.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij wel, maar niet velen met jou. De rechtse algoritmes hebben Frans Timmermans afgelopen tijd al met succes neergezet als Gaza-gekkie, en dat wordt nu volledig bevestigd door dit voorstel (terecht of niet).
Onderschat nooit de moslimhaat in Nederland. Die is zeer wijdverspreid, sowieso al vanaf de linkse christendemocraten (zeg maar NSC-fractie), en zelfs ook bij PvdA zelf, de "kutmarokkanen" fractie.
Obvious troll is being obviousquote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De catch is hier: ik ben George fan. Geen Max fan.
NSC is nou niet heel erg links. Het is basically CDA, met de opmerking dat Omtzigt als onafhankelijke kamerlid het meest met de SGP meestemde.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij wel, maar niet velen met jou. De rechtse algoritmes hebben Frans Timmermans afgelopen tijd al met succes neergezet als Gaza-gekkie, en dat wordt nu volledig bevestigd door dit voorstel (terecht of niet).
Onderschat nooit de moslimhaat in Nederland. Die is zeer wijdverspreid, sowieso al vanaf de linkse christendemocraten (zeg maar NSC-fractie), en zelfs ook bij PvdA zelf, de "kutmarokkanen" fractie.
Dat probeer ik te zeggen. Het is rechts, maar binnen een cda (of een vvd, GL-PvdA) is er ook nog een spectrum. Daarin is nsc sociaal-conservatief.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
NSC is nou niet heel erg links. Het is basically CDA, met de opmerking dat Omtzigt als onafhankelijke kamerlid het meest met de SGP meestemde.
Verre van links
Ja, leuk, maar hoe wil je dat doen zonder stemmen? Zit jij ook in het anti-democraten kamp? Dat vind ik eigenlijk wat oppervlakkige borrelpraat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens beleid gaan maken op basis van wat feitelijk en moreel gezien het juiste is, en niet op basis van wat de meeste stemmen scoort bij de miljoenen xenofobe racisten in dit land.
Als we daarmee kunnen stellen sociaal=links, asociaal=rechts dan ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik te zeggen. Het is rechts, maar binnen een cda (of een vvd, GL-PvdA) is er ook nog een spectrum. Daarin is nsc sociaal-conservatief.
Ohhh ja dat moet het zijn. Ja man!quote:
Dit dus. Ik begrijp niet zo goed wat hier de strategie achter is en vraag me af of dit handig is op de langere termijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar hoe wil je dat doen zonder stemmen? Zit jij ook in het anti-democraten kamp? Dat vind ik eigenlijk wat oppervlakkige borrelpraat.
Het feit dat de eerste gedachte bij deze motie bij veel mensen direct was´ Oh jee, dit kan veel stemmen gaan kosten´ toont direct het totale failliet van het concept democratie. Het is geen wedstrijd of spelletje, het gaat om mensenlevens. De strategie op de langere termijn is dat dit er voor zorgt dat er hopelijk minder onschuldige burgers zullen sterven. Dat is het enige dat telt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit dus. Ik begrijp niet zo goed wat hier de strategie achter is en vraag me af of dit handig is op de langere termijn.
God, ja, dat is een leuk en zeer vaak herhaald cliché waar we verder helemaal niets mee kunnen. Als de PvdD een keer aan de macht komt heb je gelijk. We gaan het zienquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Het feit dat de eerste gedachte bij deze motie bij veel mensen direct was´ Oh jee, dit kan veel stemmen gaan kosten´ toont direct het totale failliet van het concept democratie. Het is geen wedstrijd of spelletje, het gaat om mensenlevens. De strategie op de langere termijn is dat dit er voort zorgt dat er hopelijk minder onschuldige burgers zullen sterven. Dat is het enige dat telt.
Wanneer je objectief goede besluiten maar niet meer durft door te voeren omdat het je stemmen gaat kosten zijn we hopeloos verloren en kan ik niet wachten tot de atoombommen vallen. Uit dat licht, weg die mensheid.
Nu pas?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Asscher is voor mij ook door het ijs gezakt.
Uh, wat. Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik zeg. De PvdD gaat dus juist nooit aan de macht komen om de redenen die ik in mijn vorige post omschrijf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
God, ja, dat is een leuk en zeer vaak herhaald cliché waar we verder helemaal niets mee kunnen. Als de PvdD een keer aan de macht komt heb je gelijk. We gaan het zien
Ik ga hier voor een groot gedeelte met je in mee, maar er is ook bij GL-PvdA wel degelijk een besef van hoe moties overkomen en waar de balans tussen "het goede doen" en effectiviteit omkantelt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Het feit dat de eerste gedachte bij deze motie bij veel mensen direct was´ Oh jee, dit kan veel stemmen gaan kosten´ toont direct het totale failliet van het concept democratie. Het is geen wedstrijd of spelletje, het gaat om mensenlevens. De strategie op de langere termijn is dat dit er voor zorgt dat er hopelijk minder onschuldige burgers zullen sterven. Dat is het enige dat telt.
Wanneer je objectief goede besluiten maar niet meer durft door te voeren omdat het je stemmen gaat kosten zijn we hopeloos verloren en kan ik niet wachten tot de atoombommen vallen. Uit dat licht, weg die mensheid.
Links zit echter in een positie waar het geen stemmen kan verliezen. Eerst de macht pakken, daarna pas het goede doen denk ik zelf. Maar het is een duivels dilemma, jammer dat dat kloteland een gevoelige snaar blijft raken voor veel mensen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als GL/PvdA stemmen verliest hierdoor zegt dat inderdaad meer over de mensen zelf. Die ben je dan liever kwijt dan rijk zou ik zeggen.
Dit ging wel snel.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
het gaat om mensenlevens
[..]
weg die mensheid.
Ook een flinke ach voor de immer rechtse media. Lekker doen alsof er een GIGANTISCH intern conflict was terwijl de oorspronkelijke motie van Piri juist zeer populair is en was bij de leden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:14 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI dat de tegenmotie ten faveure van het genocidale Israhell ruim is weggestemd door GL-PvdA. Ik hoop dat de indieners allemaal degraderen.
Overduidelijke campagne van Sjon de Mol-talkshowaids en de altijd collaborerende T.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook een flinke ach voor de immer rechtse media. Lekker doen alsof er een GIGANTISCH intern conflict was terwijl de oorspronkelijke motie van Piri juist zeer populair is en was bij de leden.
En nu graag die fossielen met hun tegenmotie royeren en in sneltreinvaart de afslag naar links nemen.
Als aanvaller na 20 minuten al 2x geel krijgen, is wel knap..quote:
Daarintegen is Jan Pronk de beste minster-president die Nederland nooit gehad heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Asscher is voor mij ook door het ijs gezakt.
In de categorie te veel lippenstift gebruiken?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Antwanet is Nederlands kampioen!! @:franklop
Hahahahahha wat een heerlijk genotquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ook een flinke ach voor de immer rechtse media. Lekker doen alsof er een GIGANTISCH intern conflict was terwijl de oorspronkelijke motie van Piri juist zeer populair is en was bij de leden.
En nu graag die fossielen met hun tegenmotie royeren en in sneltreinvaart nog een paar afslagen naar links nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |