Het doet mij meer denken denken aan Love Parade in 2010 en ik hoop dat de afloop beter gaat zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die Dance Marathon van SBS6 denken.
Mijn god, precies het volk wat je verwacht. Allemaal afgekeurde mongolen, junks en ander links tuig.quote:
Dat zijn de wethouders waar je het over hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mijn god, precies het volk wat je verwacht. Allemaal afgekeurde mongolen, junks en ander links tuig.
Het valt wel op dat het niet echt een feestje lijkt voor de multiculturele samenleving.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mijn god, precies het volk wat je verwacht. Allemaal afgekeurde mongolen, junks en ander links tuig.
Omdat het gewoon een soort van gaypride 2.0 is die multiculti's komen daar ook nooitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het niet echt een feestje lijkt voor de multiculturele samenleving.
Die hebben straks al 6 weken Kwakoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het niet echt een feestje lijkt voor de multiculturele samenleving.
Desnoods string.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:09 schreef maily het volgende:
misschien heeft Dries straks een rode zwembroek aan
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die zijn intussen de huizen van de feestvierders aan het leeghalenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die zijn intussen de huizen van de feestvierders aan het leeghalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |