Zelfde als al die hardloopwedstrijden waarbij bij 25 graden men al overweegt af te lasten, het is niet dat we in een woestijn rennen ofzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel gezeur gehoord over een zonnige dag als nu.
Sjonge jonge jonge, kunnen we dan helemaal niets meer hebben?
Jamaar, ze waren erbij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar van die arme kinderen die he-le-maal voor pampus in de kinderwagen liggen/hangen, man man man. Walgelijke ouders.
Las in het AD....?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:46 schreef maily het volgende:
Lola in de zon op de A10
En die blonde gast
En dat kind herinnert zich later toch niets meer (komt pas vanaf je vierde of zo).quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Loop je dan met je kinderwagen op dat lilluke gloeiende asfalt
Je kunt ook een ezelskar overwegen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En door deze onzin kan ik straks in de file staan
Blikje red bull erinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Zeiknat van het zweten allemaal. Die jonge knullen vallen zowat flauw bijna en maar blijven springen.
Ik moet opeens aan die Dance Marathon van SBS6 denken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Zeiknat van het zweten allemaal. Die jonge knullen vallen zowat flauw bijna en maar blijven springen.
Maar dat is ook weer uitgewerkt straksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |