Zelfde als al die hardloopwedstrijden waarbij bij 25 graden men al overweegt af te lasten, het is niet dat we in een woestijn rennen ofzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel gezeur gehoord over een zonnige dag als nu.
Sjonge jonge jonge, kunnen we dan helemaal niets meer hebben?
Jamaar, ze waren erbij.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Nog een paar van die arme kinderen die he-le-maal voor pampus in de kinderwagen liggen/hangen, man man man. Walgelijke ouders.
Las in het AD....?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:46 schreef maily het volgende:
Lola in de zon op de A10
En die blonde gast
En dat kind herinnert zich later toch niets meer (komt pas vanaf je vierde of zo).quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Loop je dan met je kinderwagen op dat lilluke gloeiende asfalt
Je kunt ook een ezelskar overwegen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En door deze onzin kan ik straks in de file staan
Blikje red bull erinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Zeiknat van het zweten allemaal. Die jonge knullen vallen zowat flauw bijna en maar blijven springen.
Ik moet opeens aan die Dance Marathon van SBS6 denken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Zeiknat van het zweten allemaal. Die jonge knullen vallen zowat flauw bijna en maar blijven springen.
Maar dat is ook weer uitgewerkt straksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doet mij meer denken denken aan Love Parade in 2010 en ik hoop dat de afloop beter gaat zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die Dance Marathon van SBS6 denken.
Mijn god, precies het volk wat je verwacht. Allemaal afgekeurde mongolen, junks en ander links tuig.quote:
Dat zijn de wethouders waar je het over hebtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mijn god, precies het volk wat je verwacht. Allemaal afgekeurde mongolen, junks en ander links tuig.
Het valt wel op dat het niet echt een feestje lijkt voor de multiculturele samenleving.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mijn god, precies het volk wat je verwacht. Allemaal afgekeurde mongolen, junks en ander links tuig.
Omdat het gewoon een soort van gaypride 2.0 is die multiculti's komen daar ook nooitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het niet echt een feestje lijkt voor de multiculturele samenleving.
Die hebben straks al 6 weken Kwakoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het niet echt een feestje lijkt voor de multiculturele samenleving.
Desnoods string.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:09 schreef maily het volgende:
misschien heeft Dries straks een rode zwembroek aan
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |