gisteren gehaaldquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik verwacht em volgende week nog ergens met de post.
Heb ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:37 schreef Aether het volgende:
LEGO's New Game Boy Set Is A Mini Masterpiece
https://www.nintendolife.(...)s-a-mini-masterpiece
[ afbeelding ]
Nu wachten op de LEGO N64quote:
Kut mensen die die zooi kopen*quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:55 schreef MMaRsu het volgende:
Oude schijt voor de volledige mep. Kut Nintendo
Ja, wat dat betreft was de 3DS/WiiU periode beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kut mensen die die zooi kopen*
Nintendo is een prachtig bedrijf als ze op hun knieën gebracht worden. Bij succes krijg je dit soort zooi.
Ondertussen ben ik serieus aan het overwegen om TTYD te kopen als ik klaar ben met DK, dus ik ben net zo goed onderdeel van het probleemquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft was de 3DS/WiiU periode beter.
Had ik minder moeite mee omdat die game nooit op een ander platform is uitgekomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik serieus aan het overwegen om TTYD te kopen als ik klaar ben met DK, dus ik ben net zo goed onderdeel van het probleem
SMG2 ook nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ik minder moeite mee omdat die game nooit op een ander platform is uitgekomen.
Wel digitaal voor de Wii U, maar daar kon je inderdaad ook de originele DVDs op gebruiken.quote:
Die Virtual Boy, lachwekkend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kut mensen die die zooi kopen*
Nintendo is een prachtig bedrijf als ze op hun knieën gebracht worden. Bij succes krijg je dit soort zooi.
Nahquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:54 schreef AntoniBro het volgende:
De Switch 2 is nu een kleine twee maanden steady 469, ben benieuwd of er de komende feestdagen (en Black Friday) wat prijsdalingen komen...
Amazon Prime deals vandaag en morgen. Prijs is ¤491 voor de combi MarioKart World pack en de losse Switch 2 is ¤454,-quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:54 schreef AntoniBro het volgende:
De Switch 2 is nu een kleine twee maanden steady 469, ben benieuwd of er de komende feestdagen (en Black Friday) wat prijsdalingen komen...
Pikmin 2 heb ik geen ervaring mee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vraagje...ik zoek een game om met mijn dochter van 8 samen te spelen. Ik zie dat pikmin 2 goed staat aangeschreven. Is dat een spel wat goed te spelen is voor een 8 jarige? Is de co-op leuk?
Thanks... het idee is meer om samen te kunnen gamen met haar... en ja samenwerken is wat ik zoek.... niets competitief en het moet voor een 8 jarige, onervaren speler te doen zijnquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Pikmin 2 heb ik geen ervaring mee.
Zoek je iets specifieks zoals een actie of puzzel-game?
En moet het co-op zijn of tegen elkaar?
• Mario Kart
• Captain Toad: Treasure Tracker
• Part Time UFO
• Kirby Forgotten World
• Mario vs. Donkey Kong
Ik zou dan voor bijv. Captain Toad gaan, die game heeft ook geen timer zodat je alle tijd hebt per level.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Thanks... het idee is meer om samen te kunnen gamen met haar... en ja samenwerken is wat ik zoek.... niets competitief en het moet voor een 8 jarige, onervaren speler te doen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |