Die Virtual Boy, lachwekkend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kut mensen die die zooi kopen*
Nintendo is een prachtig bedrijf als ze op hun knieën gebracht worden. Bij succes krijg je dit soort zooi.
Nahquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:54 schreef AntoniBro het volgende:
De Switch 2 is nu een kleine twee maanden steady 469, ben benieuwd of er de komende feestdagen (en Black Friday) wat prijsdalingen komen...
Amazon Prime deals vandaag en morgen. Prijs is ¤491 voor de combi MarioKart World pack en de losse Switch 2 is ¤454,-quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:54 schreef AntoniBro het volgende:
De Switch 2 is nu een kleine twee maanden steady 469, ben benieuwd of er de komende feestdagen (en Black Friday) wat prijsdalingen komen...
Pikmin 2 heb ik geen ervaring mee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vraagje...ik zoek een game om met mijn dochter van 8 samen te spelen. Ik zie dat pikmin 2 goed staat aangeschreven. Is dat een spel wat goed te spelen is voor een 8 jarige? Is de co-op leuk?
Thanks... het idee is meer om samen te kunnen gamen met haar... en ja samenwerken is wat ik zoek.... niets competitief en het moet voor een 8 jarige, onervaren speler te doen zijnquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Pikmin 2 heb ik geen ervaring mee.
Zoek je iets specifieks zoals een actie of puzzel-game?
En moet het co-op zijn of tegen elkaar?
• Mario Kart
• Captain Toad: Treasure Tracker
• Part Time UFO
• Kirby Forgotten World
• Mario vs. Donkey Kong
Ik zou dan voor bijv. Captain Toad gaan, die game heeft ook geen timer zodat je alle tijd hebt per level.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Thanks... het idee is meer om samen te kunnen gamen met haar... en ja samenwerken is wat ik zoek.... niets competitief en het moet voor een 8 jarige, onervaren speler te doen zijn
Lego Voyagers Ik heb deze met m'n neefjes en nichtjes gespeeld < 10 jaar. Is goed te doen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Thanks... het idee is meer om samen te kunnen gamen met haar... en ja samenwerken is wat ik zoek.... niets competitief en het moet voor een 8 jarige, onervaren speler te doen zijn
Zou voor mij een reden zijn om een Switch 2 te halen juist, meer ook omdat ik geen andere consoles/game pc meer heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen hierop zitten te wachten..
Bekijk deze YouTube-video
Je kan het nu onderweg spelen op je Switch 2..
Op de Switch 2 Handheld Mode juist leuker denk ik. Het nieuwste deel ook is wel netjes vergeleken met al die oude delen die de Switch 1 kreeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen hierop zitten te wachten..
Bekijk deze YouTube-video
Je kan het nu onderweg spelen op je Switch 2..
Persoonlijk ben ik een beetje klaar met de Ubisoft Games, maar blijkbaar is er nog genoeg animo voor..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de Switch 2 Handheld Mode juist leuker denk ik. Het nieuwste deel ook is wel netjes vergeleken met al die oude delen die de Switch 1 kreeg.
Star Wars Outlaws is een extreem goede port. Ze zijn die game nog steeds aan het verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |