Ik heb ze uiteindeljik voor 4 tientjes besteld bij Amazon vorige week. Maar ¤70,- vond ik ook wat te gortig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hahahaha 70¤ voor ports van Galaxy 1/2.
Ze zijn echt retarded bij Nintendo ofnie
Ik ben benieuwd, ik verwacht em volgende week nog ergens met de post.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:37 schreef Aether het volgende:
LEGO's New Game Boy Set Is A Mini Masterpiece
https://www.nintendolife.(...)s-a-mini-masterpiece
[ afbeelding ]
gisteren gehaaldquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik verwacht em volgende week nog ergens met de post.
Heb ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:37 schreef Aether het volgende:
LEGO's New Game Boy Set Is A Mini Masterpiece
https://www.nintendolife.(...)s-a-mini-masterpiece
[ afbeelding ]
Nu wachten op de LEGO N64quote:
Kut mensen die die zooi kopen*quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:55 schreef MMaRsu het volgende:
Oude schijt voor de volledige mep. Kut Nintendo
Ja, wat dat betreft was de 3DS/WiiU periode beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kut mensen die die zooi kopen*
Nintendo is een prachtig bedrijf als ze op hun knieën gebracht worden. Bij succes krijg je dit soort zooi.
Ondertussen ben ik serieus aan het overwegen om TTYD te kopen als ik klaar ben met DK, dus ik ben net zo goed onderdeel van het probleemquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft was de 3DS/WiiU periode beter.
Had ik minder moeite mee omdat die game nooit op een ander platform is uitgekomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik serieus aan het overwegen om TTYD te kopen als ik klaar ben met DK, dus ik ben net zo goed onderdeel van het probleem
SMG2 ook nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ik minder moeite mee omdat die game nooit op een ander platform is uitgekomen.
Wel digitaal voor de Wii U, maar daar kon je inderdaad ook de originele DVDs op gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |