SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of in de avond opletten als je een post zet en ga je als mod door het slot gelijk je post verwijderenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verwijder niksquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of in de avond opletten als je een post zet en ga je als mod door het slot gelijk je post verwijderen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of juist niet doen en de popcorn klaar zetten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of in de avond opletten als je een post zet en ga je als mod door het slot gelijk je post verwijderen![]()
Mogge![]()
![]()
Mods verwijderen
Jij bent dan ook geen mod die door het slotje kan postenquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen mod die door het slotje kan postenquote:
Foei, proef ik hier iets van leedvermaakquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of juist niet doen en de popcorn klaar zetten.![]()
Mogge
![]()
Of users verwijderen en er een mod spel van makenquote:
MoonFlyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.telegraaf.nl/(...)agnose/71707824.htmlquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel vermoeid Maar je zou er ook een hele goede baan door kunnen hebben
Klopt. Maar dan zal ik die met een vergrootglas moeten gaan zoeken. Er is volgens mij geen werkgever die iemand aanneemt die al langer dan 15 jaar thuiszit.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die bestaat ergens anders alquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of users verwijderen en er een mod spel van makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, nu niet meer denk ikquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)agnose/71707824.html
Klopt. Maar dan zal ik die met een vergrootglas moeten gaan zoeken. Er is volgens mij geen werkgever die iemand aanneemt die al langer dan 15 jaar thuiszit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In spl zijn genoeg spellen voor Usersquote:
Er is al 984532 dagen niet gepost daar.
Leuk spel, veel plezier daar Dot
Nee joh, puur enthousiasmequote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foei, proef ik hier iets van leedvermaak![]()
![]()
Betaalmuur, waar gaat het over?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)agnose/71707824.html
Klopt. Maar dan zal ik die met een vergrootglas moeten gaan zoeken. Er is volgens mij geen werkgever die iemand aanneemt die al langer dan 15 jaar thuiszit.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Helaas, lekker dicht laten. Ik blijf jullie verblijden met mijn aanwezigheid hierquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:55 schreef drakin het volgende:
Er is al 984532 dagen niet gepost daar.
Leuk spel, veel plezier daar Dot
Morguh Sodequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas, lekker dicht laten. Ik blijf jullie verblijden met mijn aanwezigheid hier
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas, lekker dicht laten. Ik blijf jullie verblijden met mijn aanwezigheid hier![]()
![]()
Mensen met autisme en adhd zitten vaak onnodig thuis:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kijk, toch nog iemand blij dat ik hier benquote:
Denk heel veel welquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, toch nog iemand blij dat ik hier ben![]()
![]()
Hoe is het met jou vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De rest van het artikel, dit ziet iedereen nogquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen met autisme en adhd zitten vaak onnodig thuis:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik vroeg het trouwens aan djmoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Waar kan ik je oppikken?
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Oke, dan ga ik het verder ook niet hier neer zetten want dat mag nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:00 schreef drakin het volgende:
[..]
De rest van het artikel, dit ziet iedereen nog
En ik gaf antwoord zo werkt dat hierquote:
Krijg zo vaak van een ander antwoord als ik iemand iets vraagtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haal dan de link weg, suf om iets met een betaalmuur te plaatsenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik het verder ook niet hier neer zetten want dat mag nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Morgen Bondage
Nou ja lekker thuis blijven zitten dan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maak je niet zo druk joh. Haal je schouders op en denkt, prut ik kan het niet lezen en klaarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Haal dan de link weg, suf om iets met een betaalmuur te plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Post die onzin dan ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh. Haal je schouders op en denkt, prut ik kan het niet lezen en klaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: