SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook, wilde ervaan maken "ToT kreunt lekker op zijn knietjes" Maar helaas.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook, wilde ervaan maken "ToT kreunt lekker op zijn knietjes" Maar helaas.![]()
![]()
Paste die tt wel dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook, wilde ervaan maken "ToT kreunt lekker op zijn knietjes" Maar helaas.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FYI mocht je ooit met Etihad gaan vliegen Business Class... Neem de steak sandwich als snack. Die is zo fucking lekker. En gewoon wanneer je wil.
Ethiad heeft vaak goede deals vanaf Oslo, maar dan moet ik eerst weer daarheen vliegen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 @ 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
'm van achteren inparkeren vind ik absoluut niet sexy!![]()
Heb ik ooit gedaan (iemand bood me zijn ticket aan om naast zijn vriendin te kunnen zitten die economy zat), maar ik wist niks van die steak sandwich!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
FYI mocht je ooit met Etihad gaan vliegen Business Class... Neem de steak sandwich als snack. Die is zo fucking lekker. En gewoon wanneer je wil.![]()
![]()
Ja das dan wel ruk, maar niks slecht te zeggen over ze. Eten top, service top! En gewoon een heel diner kunnen bestellen wanneer jij er tijdens je vlucht zin in hebt. Wel echt serieus qua service gelijk aan Emirates. Alleen de vliegtuigen en interieur wat ouder momenteel. Maar voor mij geen dealbreaker als het 1500 euro scheelt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ethiad heeft vaak goede deals vanaf Oslo, maar dan moet ik eerst weer daarheen vliegen.Lach met een schone bips![]()
Serieus, er ligt een menu kaart naast je!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaan (iemand bood me zijn ticket aan om naast zijn vriendin te kunnen zitten die economy zat), maar ik wist niks van die steak sandwich!Lach met een schone bips![]()
Ik moet de midden-oosten maatschappijen ooit nog testen. Vlieg voornamelijk SAS en KLM.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja das dan wel ruk, maar niks slecht te zeggen over ze. Eten top, service top! En gewoon een heel diner kunnen bestellen wanneer jij er tijdens je vlucht zin in hebt. Wel echt serieus qua service gelijk aan Emirates. Alleen de vliegtuigen en interieur wat ouder momenteel. Maar voor mij geen dealbreaker als het 1500 euro scheelt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik lag vooral te slapen na een kloterige vlucht tot de tussenlanding!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus, er ligt een menu kaart naast je!![]()
![]()
Groeten uit Lillehammer
I'm surrounded by morons!
Na Singapore, Emirates, Qatar en nu voor eerst ook Etihad vermijd ik KLM nog meerquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet de midden-oosten maatschappijen ooit nog testen. Vlieg voornamelijk SAS en KLM.SAS heb ik nooit mee gevlogen dus geen oordeel.
Lach met een schone bips![]()
Ben vandaag zo boos geworden, dat ik onderweg naar t ziekenhuis ff de auto naast de kant moest zetten omdat ik dizzy werd.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hebben jullie hulp bij het regelen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vandaag zo boos geworden, dat ik onderweg naar t ziekenhuis ff de auto naast de kant moest zetten omdat ik dizzy werd.
en de hitte helpt ook niet mee .... ook goed voor jezelf zorgen he!!![]()
Oei vol adrenalinequote:Op donderdag 19 juni 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vandaag zo boos geworden, dat ik onderweg naar t ziekenhuis ff de auto naast de kant moest zetten omdat ik dizzy werd.![]()
Wait, what now?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben vandaag zo boos geworden, dat ik onderweg naar t ziekenhuis ff de auto naast de kant moest zetten omdat ik dizzy werd.![]()
Totquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mokerhard swaffelen met die lullehamer!![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1238 / +34 / +6 / 2847 / 3415
2. loveislikeakiss / 838 / +41 / +14 / 2405 / 2882
3. RedShoe / 651 / +21 / +47 / 2383 / 2656
4. StevenHyde / 607 / +1 / +1 / 468 / 571
5. gebrokenglas / 555 / +19 / +15 / 2076 / 2427
6. mario390 / 498 / +45 / +14 / 1079 / 1429
7. greysbones / 260 / +14 / +0 / 1510 / 1642
8. devzero / 250 / +1 / +17 / 517 / 644
9. hemarookworst / 213 / +1 / +4 / 481 / 628
10. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
11. Fogel / 201 / +7 / +14 / 354 / 458
12. drakin / 196 / +8 / +44 / 733 / 830
13. maily / 176 / +23 / +0 / 878 / 1010
14. Pinnenmutske / 172 / +4 / +0 / 380 / 496
15. ieniminimuis / 168 / +26 / +3 / 501 / 591
16. JellyBelly. / 161 / +35 / +0 / 390 / 490
17. Bally-b / 158 / +2 / +0 / 323 / 367
18. marc0871 / 144 / +9 / +10 / 395 / 490
19. Shii / 119 / +4 / +0 / 236 / 304
20. Paul / 106 / +0 / +20 / 368 / 422SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eten en Jetlag wegsnurken. Latersssss![]()
![]()
Ruk ze!quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eten en Jetlag wegsnurken. Latersssss![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eten en Jetlag wegsnurken. Latersssss
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Bbquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
hebben jullie hulp bij het regelen?
en de hitte helpt ook niet mee .... ook goed voor jezelf zorgen he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja hoor alles okidoki. Met jou ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weekend en ff eenquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor alles okidoki. Met jou ook?zit lekker buiten
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Wat een nare ontwikkelingen Steven. Maar snap het wel van je ouders. Het is nogal een stap natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja. Je had een lang weekend hč. Lekker hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Weekend en ff eenzit lekker buiten
Sterkte man, ik snap je frustratie. Om razend te worden als je adviezen doodleuk gepasseerd worden.quote:
Pas vooral goed op jezelf.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn nooit leuke beslissingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik zeker, maar als los van dat het onverantwoord is voor mijn moeders gezondheid ik als zoon huilend aangeef dat ik het ze gun maar ik het zeer niet kan bieden omdat ik helemaal op ben en mijn moeder zegt dat zou ik nooit willen je hebt al zoveel voor ons gedaan afgelopen 2 jaar, daar kreeg ik vanochtend wel ff kortsluiting van toen ze moedwillig mijn telefoon niet opnamen..quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een nare ontwikkelingen Steven. Maar snap het wel van je ouders. Het is nogal een stap natuurlijkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat snap ik heel goed. Maar het is voor hun ook niet makkelijk. Ze worden uit elkaar gehaald nu zijn jaren samen. En ze weten dat een van hun twee spoedig gaat overlijden. Het is niet niks allemaal. Hebben ze een tijdsbestek voor je moeder gegeven?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Snap ik zeker, maar als los van dat het onverantwoord is voor mijn moeders gezondheid ik als zoon huilend aangeef dat ik het ze gun maar ik het zeer niet kan bieden omdat ik helemaal op ben en mijn moeder zegt dat zou ik nooit willen je hebt al zoveel voor ons gedaan afgelopen 2 jaar, daar kreeg ik vanochtend wel ff kortsluiting van toen ze moedwillig mijn telefoon niet opnamen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn vader is de nacht voor hij naar de hospiteren zou gaan overleden. Maar hij liet geen vrouw meer achter. Lijkt mij voor eenpartijstelsel ook vreselijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn vreselijke beslissingen. Zeker niet makkelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben 2 voorkeuren gegeven waar mijn vader kan slapen bij mijn moeder. Indicatie is minder dan 3 maanden. Maar is een beetje natte vingerwerkquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed. Maar het is voor hun ook niet makkelijk. Ze worden uit elkaar gehaald nu zijn jaren samen. En ze weten dat een van hun twee spoedig gaat overlijden. Het is niet niks allemaal. Hebben ze een tijdsbestek voor je moeder gegeven?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O dat is wel fijn. Dan zijn ze wel samen. Is je moeder al bedliggerig?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We hebben 2 voorkeuren gegeven waar mijn vader kan slapen bij mijn moeder. Indicatie is minder dan 3 maanden. Maar is een beetje natte vingerwerkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Snap ik zeker, maar als los van dat het onverantwoord is voor mijn moeders gezondheid ik als zoon huilend aangeef dat ik het ze gun maar ik het zeer niet kan bieden omdat ik helemaal op ben en mijn moeder zegt dat zou ik nooit willen je hebt al zoveel voor ons gedaan afgelopen 2 jaar, daar kreeg ik vanochtend wel ff kortsluiting van toen ze moedwillig mijn telefoon niet opnamen..![]()
Paar dagen niet hier geweest.
Gaat opeens snel achteruit. Ontzettend verdrietig hoe het nu gaat. Niet raar dat je na al de zorg die je geleverd hebt even kortstuiting krijgt .
Voor jou en je ouders enorm confronterend dat het nu zo gaat. Je wilt het (weer) enorm goed regelen, weet dat ze in een hospice beter af is nu.. en je snapt zeker waarom ze dat niet wil maar frustrerend om dit mee te maken.
Verdrietig om te lezen dat het nu zo snel achteruit gaat.Smile, it's free therapy.![]()
Hey Birdy
Dubbel lolDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn. Dan zijn ze wel samen. Is je moeder al bedliggerig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Ik snap je frustratie helemaal. Dat je vader dementerend is maakt het er allemaal niet makkelijk O. Je doet wat het beste voor hun is Steven. Meer kan je niet doen dikke knuffel voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Don't follow me. I am lost too
Hoe is het met je zwemband.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zoon is erin gegaan en samen hebben we de 2 lekkages (vooralsnog) dicht gemaaktquote:![]()
![]()
Lekker gedobberd vanmiddag nog.Smile, it's free therapy.![]()
RunDon't follow me. I am lost too
O lekker. Is het gelukt met wat GG vanmiddag zeiquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zoon is erin gegaan en samen hebben we de 2 lekkages (vooralsnog) dicht gemaakt![]()
![]()
Lekker gedobberd vanmiddag nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nee dat heb ik niet meer gekocht.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Is het gelukt met wat GG vanmiddag zei
Had nu bedacht dat 1 iemand (puber dus) in het zwembad het gaatje kon dichthouden. En de ander dan aan de buitenkant alles droog kon maken en dan met de spullen die ik al had gekocht alles dicht kon plakken.
Dat lijkt te werken....
Gister had ik terwijl het water eruit kwam spul erop gedaan.. dat werkte dus niet.Smile, it's free therapy.![]()
Slim bekeken. Hopelijk houdt het.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet meer gekocht.
Had nu bedacht dat 1 iemand (puber dus) in het zwembad het gaatje kon dichthouden. En de ander dan aan de buitenkant alles droog kon maken en dan met de spullen die ik al had gekocht alles dicht kon plakken.
Dat lijkt te werken....
Gister had ik terwijl het water eruit kwam spul erop gedaan.. dat werkte dus niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop ik ook. Er wordt morgen nog iets bezorgd wat wel op nat zeil geplakt kan worden.quote:
Komt dus wel goed
Smile, it's free therapy.![]()
Vast. En met de temperaturen die er aan komen is het land fijn zo zwembadquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Er wordt morgen nog iets bezorgd wat wel op nat zeil geplakt kan worden.
Komt dus wel goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Ben wel blij dat het weer opstaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast. En met de temperaturen die er aan komen is het land fijn zo zwembadSmile, it's free therapy.![]()
Ja snap ik. Zou het ook wel willen. Maar de hele dag en nacht zo pomp aan kost ook wel wat en dan het water goed houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Waar ik zei maanden daar bedoelde ik weken (sinds vorige tumormarker meting) stop de tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Weet je al of er bij die 2 voorkeuren plaats is? Dat is wel fijn als je vader bij je moeder kan blijven in het hospice. Meestal hebben ze ook wel een extra bed en is er heel veel mogelijk. Hopelijk gaat het lukken en is er een oplossing waar iedereen in kan berusten. Het valt niet mee, voor je ouders niet, maar ook voor jullie niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We hebben 2 voorkeuren gegeven waar mijn vader kan slapen bij mijn moeder. Indicatie is minder dan 3 maanden. Maar is een beetje natte vingerwerk![]()
![]()
Oh maar dat is alleen de eerste 2 dagen dat ik de pomp de hele dag laat draaien. Als het water goed is (chloor en ph goed ) dan zet ik er een tijdschakelaar op. Paar uur per dag hoeft het dan maar aan te staan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja snap ik. Zou het ook wel willen. Maar de hele dag en nacht zo pomp aan kost ook wel wat en dan het water goed houden.Smile, it's free therapy.![]()
jaaaaaaquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat voor tips wil je? Je volgt toch vaak je eigen wegDo what you love, love what you do!![]()
Dat hebben we nog niet gehoord. Daar zit nu het ziekenhuis tussen. Hoop dat ze snel kan gaan en ze kunnen aarden, tnxquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je al of er bij die 2 voorkeuren plaats is? Dat is wel fijn als je vader bij je moeder kan blijven in het hospice. Meestal hebben ze ook wel een extra bed en is er heel veel mogelijk. Hopelijk gaat het lukken en is er een oplossing waar iedereen in kan berusten. Het valt niet mee, voor je ouders niet, maar ook voor jullie niet.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dankjewel Kussendgekvogeltjequote:Op donderdag 19 juni 2025 21:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Paar dagen niet hier geweest.
Gaat opeens snel achteruit. Ontzettend verdrietig hoe het nu gaat. Niet raar dat je na al de zorg die je geleverd hebt even kortstuiting krijgt .
Voor jou en je ouders enorm confronterend dat het nu zo gaat. Je wilt het (weer) enorm goed regelen, weet dat ze in een hospice beter af is nu.. en je snapt zeker waarom ze dat niet wil maar frustrerend om dit mee te maken.
Verdrietig om te lezen dat het nu zo snel achteruit gaat.
Ik reageer morgen op het andere en aub niet zo voelen, dat is totaal onnodigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oeps dat is wel heel snel. Hopelijk hoeft ze niet al te veel te lijden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waar ik zei maanden daar bedoelde ik weken (sinds vorige tumormarker meting) stop de tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O is dat zou. Heb ooit een zwembad gehad waar ik languit op een luchtbed kon liggen. Had de pomp dag en nacht aanquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh maar dat is alleen de eerste 2 dagen dat ik de pomp de hele dag laat draaien. Als het water goed is (chloor en ph goed ) dan zet ik er een tijdschakelaar op. Paar uur per dag hoeft het dan maar aan te staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wil dat kunnen blijven bieden. Hopelijk kan dat straks in een hospice waar ze kunnen aarden en snel inkunnen. Ik heb nog geen ruimte gehad om verdriet te hebben maar maak me alleen maar zorgen dat ze wel op een veilige plek zitten. Tnx voor je eerlijkheidquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie helemaal. Dat je vader dementerend is maakt het er allemaal niet makkelijk O. Je doet wat het beste voor hun is Steven. Meer kan je niet doen dikke knuffel voor jou
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
3.66 doorsnee is deze. dikke chloortablet in een drijver en een uur of 5 per dag de pomp aan is genoeg om het water goed te houden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat zou. Heb ooit een zwembad gehad waar ik languit op een luchtbed kon liggen. Had de pomp dag en nacht aanSmile, it's free therapy.![]()
laatste van afgelopen week woensdag oefenen en zonder mix enxo. ik zie potentie
https://soundcloud.com/us(...)paign=social_sharingDo what you love, love what you do!![]()
O das wel lekker groot heerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3.66 doorsnee is deze. dikke chloortablet in een drijver en een uur of 5 per dag de pomp aan is genoeg om het water goed te houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt niet verkeerd. Versta alleen de zang niet heel goed.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:23 schreef kree het volgende:
laatste van afgelopen week woensdag oefenen en zonder mix enxo. ik zie potentie
https://soundcloud.com/us(...)paign=social_sharingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook niet dus he als muzikant erin... het wordt wel vertaald dan enzo op de beamers////. maar net zoals jullie moet ik het hebben van vertaling.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Versta alleen de zang niet heel goed.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
ik kijk meer beetje naar muzikale. en mag de zang de rest en vertaling bekijken,. maar vond deze oke enzo![]()
krijg er goed gevoel bij.Do what you love, love what you do!![]()
Muzikaal klonk ook lekker maar je zong er bij dat wil ik er dan ook goed bij horenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vertaling kan ik nog wel vragen trouwens mocht iemand het boeien, voor nu het ging mij ff om muzikale
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Zing jij hier zelf?quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:34 schreef kree het volgende:
vertaling kan ik nog wel vragen trouwens mocht iemand het boeien, voor nu het ging mij ff om muzikaleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Geen punt..quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh ik doe maar de tweede toetsen oartuij hierin, is beetje de band leider enzo erin die de zang doet.quote:
ik kan dat niet zingen. hoe graag ik z09u willen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
O ik hoorde duidelijk een gitaar. Toetsen heb ik niet gehoord. Morgen even op de laptop luisteren beter geluidquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik doe maar de tweede toetsen oartuij hierin, is beetje de randlijder enzo erin die de zang doet.
ik kan dat niet zingen. hoe graag ik z09u willen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey mevr Blubquote:
ieder zijn talent he tis die niet van mij in zang. wel muzikaal durf ik te zeggen maar vandaar enzoDo what you love, love what you do!![]()
Het is altijd leuk om met muziek bezig te zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:45 schreef kree het volgende:
ieder zijn talent he tis die niet van mij in zang. wel muzikaal durf ik te zeggen maar vandaar enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot morgen Mutskequote:
strings partijtje ff luisteren. die speelde ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik hoorde duidelijk een gitaar. Toetsen heb ik niet gehoord. Morgen even op de laptop luisteren beter geluidDo what you love, love what you do!![]()
Morgen op de laptop. Tel heeft niet zo fijn geluidjequote:Op donderdag 19 juni 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
strings partijtje ff luisteren. die speelde ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk opDon't follow me. I am lost too
Oproep actie bij citroen. Problemen met de airbag auto laten staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke
Don't follow me. I am lost too
Terugroep actie nog wel. Bepaalde serienummersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sneu voor de oudjes die dood gevonden zijn. Ook voor de nabestaandeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:
![]()
Bedtijd
Jemig in Rotterdam ook al twee doden door een bedrijfsongevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahah escort bedrijven zitten helemaal volgeboekt door de Navo-top voornamelijk Amerikanen zijn ze blij mee ze geven altijd veel fooi 🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grgr uit de cornersuite van een hotel.
I'm surrounded by morons!
Ubent weer elders. Fijn verblijfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario
![]()
soms wel soms nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft het hier altijd zo laat open? Ik dacht dat de boel altijd vrij bijtijds op slot ging hier.
altijd een verrassing![]()
Het ligt eraan of SwJ laat naar bed gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft het hier altijd zo laat open? Ik dacht dat de boel altijd vrij bijtijds op slot ging hier.![]()
![]()
en of we braaf zijnquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Het ligt eraan of SwJ laat naar bed gaat.![]()
![]()
SwJ doet altijd op verschillende tijdenquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Blijft het hier altijd zo laat open? Ik dacht dat de boel altijd vrij bijtijds op slot ging hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms mag SwJ van Mutti langer opblijven, soms moet ie eerder naar bedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Soms mag SwJ van Mutti langer opblijven, soms moet ie eerder naar bed![]()
![]()
HihiSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Voor mij zijn dit hamstersquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Russisch roulettequote:Op donderdag 19 juni 2025 23:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SwJ doet altijd op verschillende tijdenF.K.A. SuperwormJim![]()
Oh haha, dacht dat je het als brave hondjes had gepost
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh haha, dacht dat je het als brave hondjes had gepost![]()
![]()
![]()
Had ook zomaar gekundquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh haha, dacht dat je het als brave hondjes had gepost, maar ik was wel op de site met grappige dierensmilies aan het kijken ook voor de brave hondjes ja.
![]()
Ja, zaterdsg feestje, dus nu maar vast vertrokken.quote:I'm surrounded by morons!
Fogel veel punten gepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht ik even op mijn gemak te kunnen zittten. Maar nee hoor daar is GG alweer 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, dan kun je nog steeds relaxt zitten hoor.... Zo angstaanjagend ben ik toch niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
Dacht ik even op mijn gemak te kunnen zittten. Maar nee hoor daar is GG alweer 🤣
Krijg je heerlijke koffie van me.How can I make this topic about me?![]()
Ja koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh Roos en MutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tel ik niet meer mee?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Neuh.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu komt er vast iets over een harem en 'ik ben niet van jou'.![]()
Even een crosspost uit de sc:
Ik zit op dit moment meer met het vraagstuk wat wijsheid is met betrekking tot m'n medicatie.
Gisteren bij de huisarts geweest en ik heb simpelweg te veel last van de (lange termijn) bijwerkingen van de sertraline, ondanks dat de medicatie goed werkt tegen angst en paniek. Omdat ik al op de laagst mogelijke dosering zit, kon ik er volgens hem direct mee stoppen, en overstappen op een ander middel, de citalopram. Vergelijkbare werking, maar ook vergelijkbare bijwerkingen
Nu kan ik twee dingen doen : zonder overgang overstappen van medicatie, of ik begin er pas mee na de vakantie en m'n operatie. Dat geeft m'n lichaam de kans om bij te komen van de bijwerkingen van de sertraline en te kijken of ik wellicht helemaal zonder anti depressivia zou kunnen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Toen ik aan het tikken was was jij nog niet binnenquote:
Als je opgelet had wist je dat ik voor de verandering in de sc rondingquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ik aan het tikken was was jij nog niet binnenwas er weer eens om 5 uur uit zostraks.
Neem aan dat je alles met je arts hebt overlegd en de keus aan jezelf isquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh.
Ik zit op dit moment meer met het vraagstuk wat wijsheid is met betrekking tot m'n medicatie.
Gisteren bij de huisarts geweest en ik heb simpelweg te veel last van de (lange termijn) bijwerkingen van de sertraline, ondanks dat de medicatie goed werkt tegen angst en paniek. Omdat ik al op de laagst mogelijke dosering zit, kon ik er volgens hem direct mee stoppen, en overstappen op een ander middel, de citalopram. Vergelijkbare werking, maar ook vergelijkbare bijwerkingen
Nu kan ik twee dingen doen : zonder overgang overstappen van medicatie, of ik begin er pas mee na de vakantie en m'n operatie. Dat geeft m'n lichaam de kans om bij te komen van de bijwerkingen van de sertraline en te kijken of ik wellicht helemaal zonder anti depressivia zou kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar was ik vanmorgen vroeg. Was niemand dus kom ook net fok weer binnen lopen en was het hier openquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je opgelet had wist je dat ik voor de verandering in de sc rondingwas er weer eens om 5 uur uit zostraks.
Een pauze inlassen is niet besproken, was te weinig tijd voorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat je alles met je arts hebt overlegd en de keus aan jezelf is
Moest ook m'n bloeddruk laten controleren en naar m'n tere onderdaantjes laten kijken want hardnekkige voetschimmel / zwemmerseczeem. Daar heb ik nu andere crčme voor gekregen plus een losse (sterkere) hormoonzalf. Daarnaast ook nog een terug koppel momentje gehad met betrekking tot het vervolgtraject, maar ook daar is nog weinig zinnigs uitgekomen. Zodra ik terug ben van vakantie maar een nieuw gesprek aanvragen en dan dasrvanuit verder kijken.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Gaat lekker allemaal. Een hele dag dokteren en eigenlijk nog geen stap verderquote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een pauze inlassen is niet besproken, was te weinig tijd voor
Moest ook m'n bloeddruk laten controleren en naar m'n tere onderdaantjes laten kijken want hardnekkige voetschimmel / zwemmerseczeem. Daar heb ik nu andere crčme voor gekregen plus een losse (sterkere) hormoonzalf. Daarnaast ook nog een terug koppel momentje gehad met betrekking tot het vervolgtraject, maar ook daar is nog weinig zinnigs uitgekomen. Zodra ik terug ben van vakantie maar een nieuw gesprek aanvragen en dan dasrvanuit verder kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn advies zou zijn: pas na je vakantie beginnen met het nieuwe middel. Wat je zegt, kun je kijken of je echt nog medicatie nodig hebt. Je kunt altijd gelijk weer beginnen met medicatie als je denkt dat je het toch nodig hebt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh.
Nu kan ik twee dingen doen : zonder overgang overstappen van medicatie, of ik begin er pas mee na de vakantie en m'n operatie. Dat geeft m'n lichaam de kans om bij te komen van de bijwerkingen van de sertraline en te kijken of ik wellicht helemaal zonder anti depressivia zou kunnen.
Je gaat sowieso nu stoppen met de sertraline, toch?How can I make this topic about me?![]()
Ik ga hier echt geen advies in gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhDon't follow me. I am lost too
![]()
430 puntjes heeft Fogel gepakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, de sertraline laat ik vanaf vandaag links liggen. Ik neig zelf ook naar een rustpauze hoor. Zeker omdat ik komende week op vakantie ben en er hoe dan ook weinig ruimte is voor piekeren, maar ik echt met volle teugen wil genieten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn: pas na je vakantie beginnen met het nieuwe middel. Wat je zegt, kun je kijken of je echt nog medicatie nodig hebt. Je kunt altijd gelijk weer beginnen met medicatie als je denkt dat je het toch nodig hebt.
Je gaat sowieso nu stoppen met de sertraline, toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
Je moet gewoon doen wat goed voor je is.
Ik waag mij er niet aan om deze advies te geven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik beschouw het ook niet als bindend advies schat. Meer als een soort sparren, zodat ik straks de assistente nog even kan bellen en m'n vraag voor kan leggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Je moet gewoon doen wat goed voor je is.
Ik waag mij er niet aan om deze advies te geven.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar nog, jij zit met zoveel, en zoveel medicatie. Ik denk dat jij zelf het beste weet wat goed voor je is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik beschouw het ook niet als bindend advies schat. Meer als een soort sparren, zodat ik straks de assistente nog even kan bellen en m'n vraag voor kan leggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De temperatuur is nu 2 graden gezakt in de woonkamer. Onder de 20 graden.
How can I make this topic about me?![]()
Mijn advies zou zijn, om vooral geen advies te vragen op een forum.
En dan al helemaal niet aan mensen, die niet bekend zijn met dergelijke medicatie.Don't follow me. I am lost too
Lekker hoor, hier was hij vannacht 1.4 gezakt en nu nog niet veel meer de boel staat al vanaf 3.30 openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
12.5 graden hier
![]()
Boven is het nog 22.5 graden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hoor, hier was hij vannacht 1.4 gezakt en nu nog niet veel meer de boel staat al vanaf 3.30 openHow can I make this topic about me?![]()
Boven geen idee, heb daar niets hangen wat het opneemtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vraag niet om advies, ik ben aan het sparren, van gedachten aan het wisselen zodat ik straks de huisarts om advies kan vragen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:03 schreef RedShoe het volgende:
Mijn advies zou zijn, om vooral geen advies te vragen op een forum.
En dan al helemaal niet aan mensen, die niet bekend zijn met dergelijke medicatie.Ik heb er één en ik ben er trots op
Frisjes
![]()
![]()
KlobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegen mij zeiden ze ook dat je met een lage dosering ineens kon stoppen. Of in kleine stappen, mocht ik er dan last van krijgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vraag niet om advies, ik ben aan het sparren, van gedachten aan het wisselen zodat ik straks de huisarts om advies kan vragen.
Dat soort spul luistert nogal nauw in ieder geval.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
De normale dosering van sertraline is 50 mg / dag. Ik zit al sinds de start op slechts 25 mg. Verder afbouwen voor stoppen is onmogelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze ook dat je met een lage dosering ineens kon stoppen. Of in kleine stappen, mocht ik er dan last van krijgen.
Dat soort spul luistert nogal nauw in ieder geval.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
![]()
![]()
Daar heb je schema's voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
De normale dosering van sertraline is 50 mg / dag. Ik zit al sinds de start op slechts 25 mg. Verder afbouwen voor stoppen is onmogelijk.
Om de dag etcetera in nemen.
Bij een medicijn heeft het weken geduurd bij mij. Eerst afbouwen, daarna om de dag etceteraDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
quote:
![]()
quote:
![]()
quote:
Mwoah, als mijn huisarts zegt dat ik zonder afbouwen kan stoppen omdat ik al op een halve dosering zit dan vertrouw ik hem daar wel in.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar heb je schema's voor.
Om de dag etcetera in nemen.
Bij een medicijn heeft het weken geduurd bij mij. Eerst afbouwen, daarna om de dag etcetera
Bovendien heb ik m'n nieuwe medicatie wel bij me zodat ik elk moment kan starten als het nodig is.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig ben je oud en wijs genoeg om de juiste keuzes hierin temaken. Je bent wat dat betreft niet dom.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah, als mijn huisarts zegt dat ik zonder afbouwen kan stoppen omdat ik al op een halve dosering zit dan vertrouw ik hem daar wel in.
Bovendien heb ik m'n nieuwe medicatie wel bij me zodat ik elk moment kan starten als het nodig is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nu ga ik het alleen nog over leuke dingen hebben
Een van de dingen die ik dit keer wil bekijken / doen in Luxemburg is hier gaan kijken:
https://maps.app.goo.gl/WVNKzaNgFREyPpQu8
Heel toepasselijk omdat ik de dag na mijn vakantie aan de vaatafwijking op m'n achterhoofd wordt geopereerd
Zal ook wel liggen aan de duur dat je het al slikt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah, als mijn huisarts zegt dat ik zonder afbouwen kan stoppen omdat ik al op een halve dosering zit dan vertrouw ik hem daar wel in.
Bovendien heb ik m'n nieuwe medicatie wel bij me zodat ik elk moment kan starten als het nodig is.Don't follow me. I am lost too
En gelijk heb je lekker gaan genieten met @Rob Jullie hebben het verdiend, even helemaal niets anders dan genieten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:23 schreef DJMO het volgende:
En nu ga ik het alleen nog over leuke dingen hebben
Een van de dingen die ik dit keer wil bekijken / doen in Luxemburg is hier gaan kijken:
https://maps.app.goo.gl/WVNKzaNgFREyPpQu8
Heel toepasselijk omdat ik de dag na mijn vakantie aan de vaatafwijking op m'n achterhoofd wordt geopereerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms, heel soms, zou ik liever wat dommer zijn dan last te hebben van hoogfunctionerend autisme. Dat laatste is namelijk best vermoeiendquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben je oud en wijs genoeg om de juiste keuzes hierin temaken. Je bent wat dat betreft niet dom.
Snap ik. Het alles willen weten en uitzoeken zeker?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Soms, heel soms, zou ik liever wat dommer zijn dan last te hebben van hoogfunctionerend autisme. Dat laatste is namelijk best vermoeiendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1238 / +6 / +0 / 2847 / 3415
2. loveislikeakiss / 838 / +14 / +0 / 2405 / 2882
3. RedShoe / 655 / +50 / +1 / 2421 / 2702
4. Fogel / 617 / +430 / +0 / 355 / 460
5. StevenHyde / 610 / +4 / +0 / 473 / 580
6. gebrokenglas / 560 / +18 / +2 / 2084 / 2438
7. mario390 / 500 / +16 / +0 / 1080 / 1432
8. greysbones / 260 / +0 / +0 / 1510 / 1642
9. devzero / 250 / +17 / +0 / 518 / 645
10. hemarookworst / 213 / +4 / +0 / 482 / 629
11. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
12. drakin / 196 / +44 / +0 / 733 / 830
13. maily / 183 / +6 / +1 / 883 / 1020
14. Pinnenmutske / 172 / +0 / +0 / 385 / 502
15. ieniminimuis / 168 / +3 / +0 / 501 / 591
16. Bally-b / 162 / +4 / +0 / 329 / 374
17. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490
18. marc0871 / 144 / +10 / +0 / 395 / 490
19. Shii / 125 / +6 / +0 / 243 / 316
20. MizzezAmy / 107 / +6 / +0 / 583 / 671SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heftig weer steeds die onschuldige mensen
Opnieuw een onrustige nacht in Israël en Iran. Het Israëlische leger (IDF) heeft aanvallen uitgevoerd op verschillende plaatsen in Iran en Iran heeft weer raketten afgevuurd op Israël. Er zou zeker één inslag zijn. Beide landen geven aan voorlopig niet van plan te zijn de aanvallen te stoppen. Volg het laatste nieuws in dit liveblog.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-bewoonde-gebiedenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is ook schitterend. Spreek uit ervaring, want die heb ik vorig jaar gelopenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Deze lijkt mij ook mooi DJMO
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Bekijk deze YouTube-video
Deze is van 2 jaar geleden, toen ik er voor het eerst was.
Deze is van vorig jaar, en de hele galerij van vorig jaar staat hier: https://postimg.cc/gallery/HCfCdh2tIk heb er één en ik ben er trots op
Wat gaat dit weer oproepen, het wordt wel steeds onveiliger
Trump twijfelt over inzet van de zwaarste bom ooit, tegen Iran
https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-bewoonde-gebiedenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O mooi, ik las dat er nog een is onder een brugquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die is ook schitterend. Spreek uit ervaring, want die heb ik vorig jaar gelopen
Bekijk deze YouTube-video
Deze is van 2 jaar geleden, toen ik er voor het eerst was.
[ afbeelding ]
Deze is van vorig jaar, en de hele galerij van vorig jaar staat hier: https://postimg.cc/gallery/HCfCdh2tWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uitstekende analytische vaardigheden:quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Het alles willen weten en uitzoeken zeker?
Vaak een goed geheugen, scherp inzicht en de mogelijkheid om complexe zaken snel te doorgronden.
Altijd en steeds weer de realiteit een stap voor zijn in je hoofd.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heel vermoeid Maar je zou er ook een hele goede baan door kunnen hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uitstekende analytische vaardigheden:
Vaak een goed geheugen, scherp inzicht en de mogelijkheid om complexe zaken snel te doorgronden.
Altijd en steeds weer de realiteit een stap voor zijn in je hoofd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Drakin
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Ja je bent een plaatsje gezaktquote:
Nog een of twee van die nachten en Lovely staat ook op 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt een feature request: dat iedereen door slotjes kan posten
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je bent een plaatsje gezakt
Nog een of twee van die nachten en Lovely staat ook op 2
Lovely niet meer op 1?![]()
![]()
Stoppen met slotjesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt een feature request: dat iedereen door slotjes kan postenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik zou zelf mocht ik in dit geval door het slotje posten en ik had het door gelijk mijn post verwijderen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt een feature request: dat iedereen door slotjes kan posten
Ik let er nooit zo op, maar in de avond durf ik niet meer klakkeloos als ik verder ga lezen waar ik gestopt bent te quoten
Ik ben moe
Nu nog wel, maar als die nog een paar gebeurd haalt Fogel haar zo inquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Lovely niet meer op 1?![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: