Ik kijk het altijd op tntsports2 met engels commentaar.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo, even teruggekeken net. Ik merk aan mezelf dat ik Frank elke race irritanter vind worden,. Dat eeuwige geschreeuw en die hartaanvallen bij de minste beweging, al is het een millimeter. Soms zelfs als er geen enkele beweging is. Dou eem normoal.
Pffff.
Dat is ook het beste. Voorheen kon ik hem zelf tijdens de race wel eens op Engels commentaar zetten via Ziggo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd op tntsports2 met engels commentaar.
*Alsina.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:49 schreef heywoodu het volgende:
Weeink die het heeft over 'de overleden Pau Ansio' (ofzo)
Via rivers:)quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is ook het beste. Voorheen kon ik hem zelf tijdens de race wel eens op Engels commentaar zetten via Ziggo.
Maar is die tntsports2 gratis?
Ja, precies. Jij weet dat, ik weet dat, wij weten dat....maar hij had het over Ansio of weet ik het hoe hij het zei, het was in elk geval geen Alsina (die hij uiteraard wel bedoelde). Dat vind ik wel echt matig hoor, als je twijfelt, zeg het dan überhaupt niet tijdens een live-uitzending of, beter, pak de naam er even bijquote:
Heerlijke strijdquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Quiles vs Perrone in de laatste ronde
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, kan het niveau gewoon niet aan.quote:
Nou ja, hij is nog altijd een van de jongsten natuurlijk, hij blijft zich mijns inziens best wel ontwikkelen (zie zijn enorm stabiele kwalificatie gisteren).quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, kan het niveau gewoon niet aan.
Oh ja dat zeker hoor, maar doorgroeien op dit niveau zit er denk ik niet in.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij is nog altijd een van de jongsten natuurlijk, hij blijft zich mijns inziens best wel ontwikkelen (zie zijn enorm stabiele kwalificatie gisteren).
Sowieso goed genoeg om bijvoorbeeld voor een ook gewoon leuke carrière te gaan in iets als World Supersport.
Ze hebben geen radio nee, en het kan wat makkelijker te lezen zijn dan op een dashboard gok ik. Maar ook daar krijgen ze informatie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:07 schreef TjjWester het volgende:
Waarom gebruiken ze nog pitborden?
Zijn er geen boordradios in motogp?
Nooit over nagedacht eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |