Ze gaven het al aan toen de laatste ronde in ging, geen idee waarom ze die rode vlag niet meteen deden.quote:
Snap ik ook niet. Doe dat eerder.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze gaven het al aan toen de laatste ronde in ging, geen idee waarom ze die rode vlag niet meteen deden.
Haalde hij niet een bocht eerder in, waar mogelijk nog geen geel was? Het zal niet zo zijn dat die hele sector geel was.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Degene die als nr 2 geklasserd wordt haalde toch in onder geel?!
Hoezo wordt die gewoon 2e?
De commentatoren zeiden toen dat het onder geel was. Al kunnen die het ook mis hebben natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haalde hij niet een bocht eerder in, waar mogelijk nog geen geel was? Het zal niet zo zijn dat die hele sector geel was.
Sector 4 geel. 1 bocht na de inhaalactie was geel pas wegquote:Op zondag 29 juni 2025 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haalde hij niet een bocht eerder in, waar mogelijk nog geen geel was? Het zal niet zo zijn dat die hele sector geel was.
Ik had het idee dat de commentatoren dachten dat 'Sector 4' bij de graphic betekende dat de hele sector geel was, ipv dat er een gele vlag was 'ergens in sector 4' (zoals dat doorgaans aangegeven wordt)quote:Op zondag 29 juni 2025 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De commentatoren zeiden toen dat het onder geel was. Al kunnen die het ook mis hebben natuurlijk.
Ik begreep gisteren dat zowel Collin als Bezecchi gewoon overnacht hebben op de camping,quote:
Strubben natuurlijk!quote:
Gewoon diep in de nacht zuipen op camping de Haarquote:Op zondag 29 juni 2025 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren dat zowel Collin als Bezecchi gewoon overnacht hebben op de camping,.
Wat ziet die vent er uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |