SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nog effe snel één bakkie voor ik vertrek
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
|------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------|
| 1 | SwJ | 5530 | 449 | 0 | 78 | 70.9 |
| 2 | Lovely | 1232 | 34 | 0 | 3331 | 0.37 |
| 3 | loveislikeakiss | 825 | 41 | 5 | 2829 | 0.29 |
| 4 | StevenHyde | 606 | 1 | 0 | 569 | 1.07 |
| 5 | sp3c | 605 | 4 | 0 | 649 | 0.93 |
| 6 | RedShoe | 604 | 21 | 0 | 2516 | 0.24 |
| 7 | gebrokenglas | 544 | 19 | 0 | 2343 | 0.23 |
| 8 | mario390 | 485 | 45 | 0 | 1373 | 0.35 |
| 9 | greysbones | 259 | 14 | 0 | 1606 | 0.16 |
| 10 | devzero | 234 | 1 | 0 | 621 | 0.38 |
| 11 | aeque | 208 | 0 | 0 | 1037 | 0.2 |
| 12 | hemarookworst | 208 | 1 | 0 | 613 | 0.34 |
| 13 | Fogel | 187 | 7 | 0 | 410 | 0.46 |
| 14 | maily | 176 | 23 | 0 | 992 | 0.18 |
| 15 | Pinnenmutske | 172 | 4 | 0 | 479 | 0.36 |
| 16 | ieniminimuis | 165 | 26 | 0 | 579 | 0.28 |
| 17 | JellyBelly. | 158 | 35 | 0 | 486 | 0.33 |
| 18 | Bally-b | 158 | 2 | 0 | 364 | 0.43 |
| 19 | drakin | 152 | 8 | 0 | 769 | 0.2 |
| 20 | marc0871 | 134 | 9 | 0 | 486 | 0.28 |
+------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------+How can I make this topic about me?![]()
Met de auto heb je gelukkig wat meer ruimtequote:Op donderdag 19 juni 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende: Ik heb een rugzak met een cameratas die ik daarin kan klikken. Ik houd mezelf er aan dat alleen de cameraspullen die in de kleine tas passen mee mogen. Plus zo'n tentakelstatief. Kan ik prima een week op pad met wat er verder in de rugzak past. Van te voren je meuk capaciteit limiteren is een systeem dat werkt voor mij.
![]()
Ja maar die past niet in m'n rugzak.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met de auto heb je gelukkig wat meer ruimte🐙![]()
Waarom haal je SwJ er ook niet uit, je hebt Sp3c er ook niet uitgehaaldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1:100 schaal.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar die past niet in m'n rugzak.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Grotere rugzak nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klaar met het onbijt Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Lichaam vermiste Gerda (80) gevonden in Frankrijk, zoektocht naar echtgenoot Paul (83) nog in volle gang
![]()
Het lichaam van de 80-jarige Gerda Klapper, die samen met haar man al een aantal dagen vermist was, is woensdag gevonden in Frankrijk door de autoriteiten. Dat meldt Namens de Familie. Naar de 83-jarige Paul Klapper wordt „nog altijd met man en macht gezocht”.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-gang/72684077.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's een goeie. Nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom haal je SwJ er ook niet uit, je hebt Sp3c er ook niet uitgehaaldHow can I make this topic about me?![]()
O lunchen. Lekker hoor. Moet je daar voor betalen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee frühschoppen is wat anderes niet ontbijt
we gaan zo om 12 00 denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
frühschoppen is zo als en tentfeestquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lunchen. Lekker hoor. Moet je daar voor betalen?![]()
Niet dat het voor de standen uitmaakt natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een goeie. Nog niet aan gedacht
Maar is wel overzichtelijkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Lichaam vermiste Gerda (80) gevonden in Frankrijk, zoektocht naar echtgenoot Paul (83) nog in volle gang
![]()
Het lichaam van de 80-jarige Gerda Klapper, die samen met haar man al een aantal dagen vermist was, is woensdag gevonden in Frankrijk door de autoriteiten. Dat meldt Namens de Familie. Naar de 83-jarige Paul Klapper wordt „nog altijd met man en macht gezocht”.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-gang/72684077.html![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het zat er aan te komen, was er al bang voor.quote:
Maar het is een vreemd verhaal. Wat zou er toch gebeurd zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je wilt weten wie niet meetellen; als je inlogt op de dts db op mijn server dan staat in de tabel dts_settings de info betreft users die niet meedoen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een goeie. Nog niet aan gedacht![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)e-gang/72684077.html
Heel vreemd idd..quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zat er aan te komen, was er al bang voor.
Maar het is een vreemd verhaal. Wat zou er toch gebeurd zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb ze toegevoegd aan de uitzonderingstabel, even opnieuw genereren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet dat het voor de standen uitmaakt natuurlijk
Maar is wel overzichtelijkerHow can I make this topic about me?![]()
Binnenkort vinden ze hem vast ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Helaas wel hopelijk helaas wel. Voor de familie izou het vreselijk zijn als hij niet werd gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet hoe dat isquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Helaas wel hopelijk helaas wel. Voor de familie izou het vreselijk zijn als hij niet werd gevonden
ik was geld holen mutti zit met vriendin nog bij kaffeehuisquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Helaas wel hopelijk helaas wel. Voor de familie izou het vreselijk zijn als hij niet werd gevonden![]()
![]()
A mutti is al op stap.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was geld holen mutti zit met vriendin nog bij kaffeehuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt. Vreselijk voor jequote:
Oké. Jij geen zin om naar de kerk te gaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet heel dichtbij. Maar wel 2 keer.quote:
Jeugdvriendin is nooit teruggevonden
En kennis was maandenlang vermist in Frankrijk. Hij is dood teruggevonden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zaterdag moet ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké. Jij geen zin om naar de kerk te gaan?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Heftig zeg. Helemaal van je jeugdvriendin.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet heel dichtbij. Maar wel 2 keer.
Jeugdvriendin is nooit teruggevonden
En kennis was maandenlang vermist in Frankrijk. Hij is dood teruggevonden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: