Ja, ik snap haar welquote:
Voor een eenzame starter?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:08 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me wel af of er kopers zijn voor zo'n mini-appartementje in een niet-studentenstad
Ja, zou kunnen maar vraag me af of je dan niet liever iets minder luxe wilt, maar meer ruimte?quote:
Ik zou daar heel goed kunnen wonen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:08 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me wel af of er kopers zijn voor zo'n mini-appartementje in een niet-studentenstad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Geen flauw. Hoe groot is het huis? 40m² toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen maar vraag me af of je dan niet liever iets minder luxe wilt, maar meer ruimte?
53 zegt Fundaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw. Hoe groot is het huis? 40m² toch?
Belachelijke grote keuken aangezien het een eenpersoons appartement is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen maar vraag me af of je dan niet liever iets minder luxe wilt, maar meer ruimte?
Waarbij ze volledig over het feit heen stappen dat de mannen de vloerverwarming aan het leggen zijn op de vloer die door Marit&Roelie erin is gelegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:59 schreef KapiteinChris het volgende:
Nu Anouk en Naomi een lul verhaal ophangen, wat maakt het uit dat hun mannen hard aan het werk zijn? Ze voeren zelf niks uit in dat gezamenlijk appartement.
Ja en dat eigenlijk alle koppels er ook gewoon allebei in werkenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:14 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Waarbij ze volledig over het feit heen stappen dat de mannen de vloerverwarming aan het leggen zijn op de vloer die door Marit&Roelie erin is gelegd.
Ohquote:
Ja alleen vraag ik me dus af hoe groot die doelgroep in Grave is hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh
Als student op 40m² gewoond. Was voor een student prima. Alleen je groeit dan snel je huis uit. Dus dit hok heeft dan een slaapkamer...
Naja... als je niet al te rijk bent, wel een koophuis wil en geen partner, huisdieren of hobby's hebt is het prima te doen toch
Uhm... net zoals overal; nihilquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja alleen vraag ik me dus af hoe groot die doelgroep in Grave is haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |