Kan niet wachten op de beelden van MOAB's op islamitische tempels.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh Trump is zeker aan het edgen met de gedachte Iran aan te vallen.
B1 aan B2quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij is ook een beetje aan het rekken tot alles in stelling is.
Ik denk dat vooral de aandacht lekker is en de VS dus niet werkelijk met bommen gaat gooien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hij maakt er één groot theater van om de geesten rijp te krijgen van de MAGA cult.
Steve heeft Israëlische apps die je aangeven te gaan schuilen. Wat een held.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:03 schreef bedachtzaam het volgende:
Raketten onderweg volgens Steve.
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij rekt hij maximaal om Israel zo veel mogelijk ruimte te geven om de klus te klaren.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij is ook een beetje aan het rekken tot alles in stelling is.
Prima tijd om te gaan pitten, de verwachting voor vannacht: vier Iraanse raketten die niks doen, wat Israëlische bommen op een basis en verder niks boeiendsquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:03 schreef bedachtzaam het volgende:
Raketten onderweg volgens Steve.
Ik zie dan ook liever een Iran zonder dan met kernwapens. Maar goed, dat geldt niet alleen voor Iran.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het blijven wel reli fanaten die in mijn ogen eerder die keuze zouden maken dan andere landen met kernwapens.
Desondanks zie ik dat ook niet gebeuren. Wat het wel zou doen is de status van Iran als regionale macht in beton gieten en daarmee partijen als hamas sterker maken.
Nou je kan weer gaan slapenquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:09 schreef LiptonLemon het volgende:
Ik wilde net gaan slapen, nu SIRENS, SIRENS IN TEL AVIV AREA!!!
Kan hij die hond ff uitzetten?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima tijd om te gaan pitten, de verwachting voor vannacht: vier Iraanse raketten die niks doen, wat Israëlische bommen op een basis en verder niks boeiends
Je ziet de meest idiote AI langskomen en ze geloven dat het echt isquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze leven graag in hun fantasiewereldje.Sneu.
Het is ook lastig zo niet onmogelijk dit los te zien van de oorlog in de Gazastrook, of bijvoorbeeld de oorlog in Oekraïne.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie dan ook liever een Iran zonder dan met kernwapens. Maar goed, dat geldt niet alleen voor Iran.
Gewoon een gemiddeld Nederlandse pilootquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Je ziet de meest idiote AI langskomen en ze geloven dat het echt is![]()
[ afbeelding ]
Een neergehaalde F35, hoe groot moet die piloot wel niet zijn?
Als ze die nog hebben, nu waren het er ook maar 3 of 4.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima tijd om te gaan pitten, de verwachting voor vannacht: vier Iraanse raketten die niks doen, wat Israëlische bommen op een basis en verder niks boeiends
Sirenes aan, 1 of 2 dingetjes in de lucht, sirenes weer uitquote:
Ja, i blew my load earlyquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sirenes aan, 1 of 2 dingetjes in de lucht, sirenes weer uit
Dat is niet alleen de mening van De Kruijff.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Mart de Kruijff poneerde in de podcast Veldheren wel een interessante stelling.
Door het handelen van Israël wordt de overtuiging van Iran om kernwapens te ontwikkelen alleen maar sterker. Hadden ze die gehad, dan had Israël de eerste rakketjes nooit op Iran afgevuurd.
Lijkt me ook een typisch ding van Westerlingen op de socials om te doen alsof elke Iraniër dit gelooft ofzo, terwijl ik me afvraag of AI-afbeeldingen als deze wel echt serieus de ronde doen in Iran anders dan als een soort memequote:Op woensdag 18 juni 2025 23:10 schreef Pek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel te kort rokje dat Israel!quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Door het handelen van Israël wordt de overtuiging van Iran om kernwapens te ontwikkelen alleen maar sterker. Hadden ze die gehad, dan had Israël de eerste rakketjes nooit op Iran afgevuurd.
Dat klopt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar, dat is toch ook gewoon zo?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Okquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is niet alleen de mening van De Kruijff.
Gullivers reizen, Midden Oosten editie.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:10 schreef Pek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel landen zullen nu ook wel dromen van een kernbom om dit soort gedrag zoals van Israël te voorkomen.quote:
Handig, die hoeft niet bij te tanken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:10 schreef Pek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het helpt vooral als ze niet zoals Iran overal rondom Israël groepen bewapenen en de hele tijd roepen dat ze Israël willen vernietigen. Heb je niet eens een kernbom nodig om veilig te zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel landen zullen nu ook wel dromen van een kernbom om dit soort gedrag van Israël te voorkomen.
Zo zomaar kunnen natuurlijk, maar wel van dat commentaar: "Allah Akbar" dit dat. Je weet het nooit met die gasten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me ook een typisch ding van Westerlingen op de socials om te doen alsof elke Iraniër dit gelooft ofzo, terwijl ik me afvraag of AI-afbeeldingen als deze wel echt serieus de ronde doen in Iran anders dan als een soort meme
Dit ja.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het helpt vooral als ze niet zoals Iran overal rondom Israël groepen bewapenen en de hele tijd roepen dat ze Israël willen vernietigen. Heb je niet eens een kernbom nodig om veilig te zijn.
Misschien geen anti-westerse totaalidiote religekkies als machthebbers installeren, ben je al een heel eind.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel landen zullen nu ook wel dromen van een kernbom om dit soort gedrag zoals van Israël te voorkomen.
Het gaat natuurlijk mis wanneer je dit soort analyses gaat beschouwen vanuit een moreel perspectief in plaats van een rationeel, geopolitiek perspectief. Als je Iran bombardeert met de intentie het kernwapenprogramma lam te leggen en liever nog twintig jaar terug in de tijd te werpen, dan is de vraag of je daarin slaagt gewoon een relevante.quote:
Ik vind Israël meestal behoorlijk achterlijk. Maar ik juich voor ze als ze de nog achterlijkere moellah's en hun kliekje verdrijven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
[..]
De pro-Israël brigade maakt het wederom laat.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Maar vast staat dat Iran stevig op weg was naar een kernwapen vóórdat Israel deze aanval deed. Moet je niet gaan doen of deze aanval de oorzaak is. Ook niet naar de toekomst toe. Iran heeft al lang geleden dit pad ingeslagen. Omdat het een gewelddadige speler in de regio is, en uit is op de vernietiging van Israel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk mis wanneer je dit soort analyses gaat beschouwen vanuit een moreel perspectief in plaats van een rationeel, geopolitiek perspectief. Als je Iran bombardeert met de intentie het kernwapenprogramma lam te leggen en liever nog twintig jaar terug in de tijd te werpen, dan is de vraag of je daarin slaagt gewoon een relevante.
Later dan de anti-Israël groep inderdaadquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
[..]
De pro-Israël brigade maakt het wederom laat.
Met anti-westerse totaalidiote religekkies is op zichzelf niet zo heel veel mis zolang ze het westen dan verder gewoon met rust laten moeten ze vooral installeren wie ze daar willen. En in alle eerlijkheid, als ze het westen niet met rust kunnen laten dan moeten ze dat óók vooral zelf weten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien geen anti-westerse totaalidiote religekkies als machthebbers installeren, ben je al een heel eind.
Anne Frank syndroom heb ik ook last van. Daarom pleit ik ook voor onvoorwaardelijke steun voor Israël tegen de haardbaarderij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Ik kan me vinden in de woorden van Dedecker. Men is behoorlijk pro-Israël in Nederland. Enerzijds door het Anne Frank-syndroom, door ons onverwerkte verleden wat betreft de tweede wereldoorlog. Aan de andere kant omdat de islam zich niet bepaald populair gemaakt heeft.
Israël gedraagt zich met Netanyahu als een corrupte schurkenstaat. En het wijzen naar Hamas is niet voldoende om dat recht te praten. Daarvoor gebruikt Israël teveel geweld, niet alleen in Gaza, maar ook op de Westerlijke Jordaanoever.
Het is echt heel vermoeiend gelul vanuit de onderbuik allemaal.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Anne Frank syndroom heb ik ook last van. Daarom pleit ik ook voor onvoorwaardelijke steun voor Israël tegen de haardbaarderij.
En nu?
Er gaan veel oliestaten mee in de verwestelijking. En de staten die achterblijven, tjah de reden laat zich raden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met anti-westerse totaalidiote religekkies is op zichzelf niet zo heel veel mis zolang ze het westen dan verder gewoon met rust laten moeten ze vooral installeren wie ze daar willen. En in alle eerlijkheid, als ze het westen niet met rust kunnen laten dan moeten ze dat óók vooral zelf weten.
Het is niet alsof wij hier roomser zijn dan de paus. Het westen ziet Arabië ook vooral als geldschieter voor sportevenementen en als leverancier van olie. Verder moeten we ook echt helemaal niks van die lui hebben.
Dit is nogal een understatement hè. En dan te bedenken dat de Islam buiten Nederland nog tien keer erger is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Aan de andere kant omdat de islam zich niet bepaald populair gemaakt heeft.
Juist, daarom gooien ze daar nog steeds homo's van flatgebouwen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er gaan veel oliestaten mee in de verwestelijking. En de staten die achterblijven, tjah de reden laat zich raden.
Ja deze post illustreert ook prima dat je het punt mist. Het punt is niet een schuldvraag. Het punt is de uitwerking en dat de uitwerking niet de beoogde uitwerking van het vertragen van het Iraanse kernwapenprogramma is, maar juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Maar vast staat dat Iran stevig op weg was naar een kernwapen vóórdat Israel deze aanval deed. Moet je niet gaan doen of deze aanval de oorzaak is. Ook niet naar de toekomst toe. Iran heeft al lang geleden dit pad ingeslagen. Omdat het een gewelddadige speler in de regio is, en uit is op de vernietiging van Israel.
Het zal ook best lekker zijn om je vanuit een semi-intellectuele positie in de underdogrol te manoeuvreren. Maar opkomen voor vijanden van je eigen belevingswereld is toch altijd wel weer apart om mee te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is echt heel vermoeiend gelul vanuit de onderbuik allemaal.
Jij denkt serieus dat Israël met een regimechange bezig is?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind Israël meestal behoorlijk achterlijk. Maar ik juich voor ze als ze de nog achterlijkere moellah's en hun kliekje verdrijven.
Nog iets inhoudelijks te melden verder of kom je alleen een poepje leggen?
Wtf denk je dat Hamas, Hezbollah of het Iraanse regime doet? Even pijpen en dan aan de opiaten?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Juist, daarom gooien ze daar nog steeds homo's van flatgebouwen?
Haat doet rare dingen met mensen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het zal ook best lekker zijn om je vanuit een semi-intellectuele positie in de underdogrol te manoeuvreren. Maar opkomen voor vijanden van je eigen belevingswereld is toch altijd wel weer apart om mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |