quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:57 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Wauw.
Maar de échte oplossing, is zorgen dat Israël geen wapens meer kan kopen!
De NOS kan het blijkbaar nooit goed doen:quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:23 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, het is de NOS weer gelukt hoor. Iran bombardeert, wie zijn de slachtoffers: Arabieren in Israël. En het is volgens de NOS de schuld van Israël dat ze niet genoeg schuilkelders hebben in Arabische dorpen. Want deze mensen zouden zogenaamd 'tweederangsburgers' worden gezien.
En ook moet men er natuurlijk bij vermelden dat er ergens een video is gevonden van ogenschijnlijk verbaasde en lachende Israëliërs dat er een Arabisch dorp werd getorpedeerd door Iran. Nu zijn er ook talloze videos van juichende Palestijnen, maar die zal men bij de NOS niet publiceren natuurlijk. Dat past niet in het gewenste narratief
[..]
Enkele tientallen auto's en motoren. Een gemiddelde Turkse bruiloftsstoet is groter en lawaaiiger.quote:
Zo te zien zijn de vlaggen van Perzië.quote:
Het zal me ook helemaal niet verbazen als het werkelijke verhaal is dat ze blij zijn met een mogelijk einde van het regime.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Enkele tientallen auto's en motoren. Een gemiddelde Turkse bruiloftsstoet is groter en lawaaiiger.
Het is dat de supermarkt dicht is inmiddels, anders had ik popcorn gehaaldquote:
Omdat 1 idioot met 10 volgers op X iets quote?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is dat de supermarkt dicht is inmiddels, anders had ik popcorn gehaald
Zoals ze het zelf zien:quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Enkele tientallen auto's en motoren. Een gemiddelde Turkse bruiloftsstoet is groter en lawaaiiger.
Niet zo lui zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat 1 idioot met 10 volgers op X iets quote?
Ze leven graag in hun fantasiewereldje.quote:
Ik wist niet dat Iran zo roze was. Komt dat door de aarde daar?quote:
Dat is vanwege ayayollie Gaymheiniquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Iran zo roze was. Komt dat door de aarde daar?
Oh Trump is zeker aan het edgen met de gedachte Iran aan te vallen.quote:
Hij maakt er één groot theater van om de geesten rijp te krijgen van de MAGA cult.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh Trump is zeker aan het edgen met de gedachte Iran aan te vallen.
Hij is ook een beetje aan het rekken tot alles in stelling is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met die 'teasers'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |