abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217980564
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:26 schreef Murkmoof het volgende:
En Jordanië/Irak laten zomaar toe dat er drones/raketten in hun luchtruim zijn? Toch absurd?

Nou ze zijn absurd blij dat die idioten in Tehran op hun absurde flikker krijgen

Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
Iran wordt door alle Arabische landen gehaat!
Vooral door deze egyptische chef:

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator woensdag 18 juni 2025 @ 21:30:02 #277
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217980569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:26 schreef Murkmoof het volgende:
En Jordanië/Irak laten zomaar toe dat er drones/raketten in hun luchtruim zijn? Toch absurd?

Nou ze zijn absurd blij dat die idioten in Tehran op hun absurde flikker krijgen

Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
Iran wordt door alle Arabische landen gehaat!
Akkoord maar waarom laten ze toe dat er Iraanse drones/raketten door hub luchtruim vliegen? Van israel vinden ze dat goed.. maar van iran toch niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 juni 2025 @ 21:30:51 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217980572
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Akkoord maar waarom laten ze toe dat er Iraanse drones/raketten door hub luchtruim vliegen? Van israel vinden ze dat goed.. maar van iran toch niet
Jordanië heeft dan ook best wat Iraans spul neergeschoten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217980589
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:28 schreef Doler12 het volgende:
He Israël leert snel! Die aanval op de live televisie station was erg dom en werkte juist averechts. Maar ik denk dat iedereen in Iran hier om kan lachen. He ze hebben zelfs Engelse ondertiteling dat is ook aardig van ze :D
[ x ]
Ik zie hier heleboel van dit soort berichten verschijnen....

ik kan je al vertellen dat het overgrote deel van die twitter berichten gewoon fukking nep zijn en fake news is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217980590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:27 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Jordanië en Irak hebben niet de middelen om hun luchtruim te beveiligen lol. Onzinnige redeneringen
Onzinnig?
Haha, de Jordaanse luchtmacht helpt de Israëlische luchtmacht met het neerhalen van drones en raketten

Jordanië heeft heel wat luchtafweer
En een forse luchtmacht :
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Royal_Jordanian_Air_Force
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:35:35 #281
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217980607
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het blijven wel reli fanaten die in mijn ogen eerder die keuze zouden maken dan andere landen met kernwapens.

Desondanks zie ik dat ook niet gebeuren. Wat het wel zou doen is de status van Iran als regionale macht in beton gieten en daarmee partijen als hamas sterker maken.
Precies, en Hamas is maar één van de proxy's. Stel je voor dat ze die stok achter de deur hebben en dat Hezbollah, de milities in Irak, Syrië, de Houthi's weer los kunnen. Iran heeft de afgelopen decennia de hele regio volgeplempt met een koloniale visie om hun invloed te vergroten. Je moet er niet aan denken hoe dat uit de hand kan lopen als men er niet meer tot dit punt tegenin kan gaan.

Het heeft lachend een vergeten en vertiefd land als Jemen nog verder in de stront gebracht uit eigenbelang met honderdduizenden doden tot gevolg. Meer dan een half miljoen in Syrië. Libanon is van het Parijs van het Midden Oosten tot een incompetente failed state verworden na meer dan150k doden.

En dat was zonder een kernkop.
pi_217980625
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik zie hier heleboel van dit soort berichten verschijnen....

ik kan je al vertellen dat het overgrote deel van die twitter berichten gewoon fukking nep zijn en fake news is
Het zou best nep kunnen zijn, maar het is wel slimmer om te hacken dan te bombarderen.
pi_217980644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Trump gaat helemaal niets doen

Trump heeft alleen een fukking grote bek en denkt dat hij daarmee indruk maakt

Putin ligt daar helemaal niet meer wakker van en gaat gewoon door met de oorlog in Oekraine

Trump is 1 grote wassen neus die denkt dat hij enige indruk maakt.

Nu gaat hij een paar vliegtuigjes boven Iran laten vliegen omdat hij al weet dat Iran in de lucht ongevaarlijk is

Maar zoals ik al zei, Oorlogen worden niet in het luchtruim gewonnen maar op de grond
Volgende week is hij hier, dan zal ik hem eens even goed de waarheid vertellen.

En tevens @AIVD
pi_217980653
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:29 schreef oblo het volgende:

[..]
Vooral door deze egyptische chef
Ergens heb ik toch het vermoeden gekregen, gezien het feit dat al die islamieten overal op hun falie krijgen, dat allah een hekel aan ze heeft
pi_217980661
America, fuck yeah

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217980676
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
America, fuck yeah

[ x ]
Vaaaaaaaaaaaaaaag
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:45:25 #287
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217980692
Het lijkt me juist vrij duidelijk..

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217980703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:32 schreef Murkmoof het volgende:

[..]
Onzinnig?
Haha, de Jordaanse luchtmacht helpt de Israëlische luchtmacht met het neerhalen van drones en raketten

Jordanië heeft heel wat luchtafweer
En een forse luchtmacht :
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Royal_Jordanian_Air_Force
Het ergste van heel dat Israël is ze dit zelf helemaal niet kunnen redden, maar wel heel de wereld meeslepen in hun fukking probleem, die er helemaal niet was op het moment dat ze die raketten afvuurde op Iran

Nu moet de rest van de wereld omdat hun kleine kut staatje zo belangrijk gemaakt wordt maar afwachten wat dit wereldwijd consequenties kan hebben

Zo langzamerhand denk ik echt dat Israël gewoon op moet houden in dat gebied. Al die joden verhuizen naar europa en amerika.

Geen idee wat die mensen dat gebied zo bijzonder vinden dat er nu al eeuwenlang voor hun gevochten moet worden en de rest van de wereld moet vrezen voor mogelijk een grote escalatie wat gevolgen kan hebben voor de rest van de wereld.

Ik ben helemaal klaar met Israël na die aanval op Iran. Was nergens voor nodig. Voor mij een reden om Israël op te heffen.

keiharde conclusie

Ze hebben geen bestaansrecht in dat gebied

Ze zorgen constant voor instabiliteit in de rest van de wereld, zie beurskoersen en financiële markten

Het is een oorlogszuchtig kut dorp
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_217980728
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Het ergste van heel dat Israël is ze dit zelf helemaal niet kunnen redden, maar wel heel de wereld meeslepen in hun fukking probleem, die er helemaal niet was op het moment dat ze die raketten afvuurde op Iran

Nu moet de rest van de wereld omdat hun kleine kut staatje zo belangrijk gemaakt wordt maar afwachten wat dit wereldwijd consequenties kan hebben

Zo langzamerhand denk ik echt dat Israël gewoon op moet houden in dat gebied. Al die joden verhuizen naar europa en amerika.

Geen idee wat die mensen dat gebied zo bijzonder vinden dat er nu al eeuwenlang voor hun gevochten moet worden en de rest van de wereld moet vrezen voor mogelijk een grote escalatie wat gevolgen kan hebben voor de rest van de wereld.

Ik ben helemaal klaar met Israël na die aanval op Iran. Was nergens voor nodig. Voor mij een reden om Israël op te heffen.

keiharde conclusie

Ze hebben geen bestaansrecht in dat gebied

Ze zorgen constant voor instabiliteit in de rest van de wereld, zie beurskoersen en financiële markten

Het is een oorlogszuchtig kut dorp
Schopje ONZ.
pi_217980731
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:

Een feit is dat kernactiviteiten door satellieten boven de aarde gesignaleerd kunnen worden. Laat die satellietbeelden dan maar is even zien Israël

Nah dit is niet helemaal waar.

Nucleaire tests worden gedetecteerd aan de hand van vier radionucleïden. Satellieten worden gebruikt voor de detectie van stralingen.

Ondergrondse testen zoals NK doet is al een stuk lastiger, maar worden gedetecteerd aan de hand van seismische activiteiten en complexe mathematische modellen. Naar verloop van tijd ontsnapt er Xenon uit het detonatiegebied en dat kan op meerdere manieren worden geobserveerd. Een simpele mono-camera met narrowband filters of een spectrometer zou in theorie al een sluitende observatie kunnen geven.

De bovenstaande combinatie van observaties is getest op de nucleaire tests die NK met enige regelmaat doet, en is verfijnd tot een nauwkeurigheid van ruim 95%.

Dus het eventuele gebrek aan satellietdata zegt niet zoveel.

Los van dit alles is het voor Iran tevens mogelijk om een atoomwapen te creëren met enorm efficiënte ontsteking, waardoor de waarschijnlijkheid van detonatie zo groot is dat een nucleaire test niet nodig is. Over het hoe en waarom heb ik in het vorige topic uitgebreid geschreven.
pi_217980734
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217980744
https://www.nu.nl/buitenl(...)ebben-afgevuurd.html

Iran was volgens Trump slechts "paar weken verwijderd" van kernbom
Trump heeft opnieuw aangegeven dat hij nog geen beslissing heeft genomen met betrekking tot deelname aan de Israëlische strijd tegen Iran. Wel denkt hij dat "Iran slechts een paar weken verwijderd was van een nucleaire bom". Dat zei hij tegen journalisten in het Witte Huis.

Dat laatste zou voor hem een argument kunnen zijn om Iran aan te vallen. Israël probeert de VS ervan te overtuigen om zware bommen in te zetten die nucleaire installaties diep onder de grond kunnen raken. Israël beschikt zelf niet over dergelijke bommen.

Trump zei dat "zijn aanhangers niet willen dat Iran een nucleair wapen kan maken". Tegelijkertijd gaf hij aan dat "de deur niet dicht is" als het gaat om overleg met Iran. Volgens de president kan het nog altijd zo zijn dat er een deal komt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:52:53 #293
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217980762
Trump zit zo duidelijk in een situatie waarin hij zowel zijn achterban (anti-interventie) als Israel zelf probeert te pleasen...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_217980764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ebben-afgevuurd.html

Iran was volgens Trump slechts "paar weken verwijderd" van kernbom
Trump heeft opnieuw aangegeven dat hij nog geen beslissing heeft genomen met betrekking tot deelname aan de Israëlische strijd tegen Iran. Wel denkt hij dat "Iran slechts een paar weken verwijderd was van een nucleaire bom". Dat zei hij tegen journalisten in het Witte Huis.

Dat laatste zou voor hem een argument kunnen zijn om Iran aan te vallen. Israël probeert de VS ervan te overtuigen om zware bommen in te zetten die nucleaire installaties diep onder de grond kunnen raken. Israël beschikt zelf niet over dergelijke bommen.

Trump zei dat "zijn aanhangers niet willen dat Iran een nucleair wapen kan maken". Tegelijkertijd gaf hij aan dat "de deur niet dicht is" als het gaat om overleg met Iran. Volgens de president kan het nog altijd zo zijn dat er een deal komt.
Trump moet naar een gesticht met zijn zelfverzonnen rotzooi
pi_217980770
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
_O- _O-
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:55:18 #296
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217980782
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trump zit zo duidelijk in een situatie waarin hij zowel zijn achterban (anti-interventie) als Israel zelf probeert te pleasen...
En ome P.
pi_217980783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Trump moet naar een gesticht met zijn zelfverzonnen rotzooi
Dat sowieso, maar dat staat verder los van alle kolder die je verkondigd hier. ;)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_217980796
Trump houdt de wereld wel in spanning.
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:57:26 #299
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217980807
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zijn achterban is niet moeilijk te pleasen :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:57:58 #300
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217980815
twitter

Wauw.
Maar de échte oplossing, is zorgen dat Israël geen wapens meer kan kopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')