SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:![]()
Hoefde ik alleen maar mijn deur voor uit te stappen
Nu alleen nog Antoon van Hooff of Sir David Attenborough er nog overheen![]()
![]()
![]()
![]()
Hier alles open en geen muggen. Horren doen wonderenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Doe dicht dan. Anders komen er muggen naar binnen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat dus. Ideale uitvindingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij is het gewoon avondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Und bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hier is morgen geen feestdagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch 28 graden binnen bijna.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo dan. Hier 22.3quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nuquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wanneer stuurt papa ons naar bedF.K.A. SuperwormJim![]()
Ja vannacht beide ramen maar open zetten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In ieert geval in dezelfde als de biosquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Leef jij ook in een andere tijdzone?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Neequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wel beetje bang voor zondag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb nu alle ramen in het huis openquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja vannacht beide ramen maar open zetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
in bios
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En zoute popcorn
Hier niet hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kom uit bij lijkconservering maar dat zal het wel niet zijnquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Film begint bijna, ik wil niet in slaap vallenquote:
nee lijkt (hihi) me geen feestdagquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom uit bij lijkconservering maar dat zal het wel niet zijn![]()
quote:
Het is Corpus Christi morgen een Katholieke feestdag waarop herdacht werd dat Jezus brood en wijn uitdeelde.Trotste mama van Ambar
Sacramentsdag is het morgen bij jullie. Hier heb ik daar nog nooit van gehoordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet haast wel in overvloed. Dan vind ik dat het hier ook wel een feestdag mag zijnquote:Trotste mama van Ambar
Hoop ik voor jou dat het niet spontaan in wijn verandertquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoop ik voor jou dat het niet spontaan in wijn verandert
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een sacrament is een heilige handeling in het christendom, een ritueel dat door God is ingesteld en waarin gelovigen Gods genade ontvangen. In de Rooms-Katholieke Kerk zijn er zeven sacramenten: doop, vormsel, eucharistie, biecht, ziekenzalving, priesterwijding en huwelijk. Sacramenten markeren belangrijke momenten in het leven van een gelovige en zijn tekenen van Gods liefde en aanwezigheid.
MeerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in duitsland vieren ze het ook
maar niet alle deelstatenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus ik geef Meneer meer brokken, want beweegt meer, lijkt afgevallen te zijn en energieloos. Eet hij niet al die brokken op
Trotste mama van Ambar
eigenwijsquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik geef Meneer meer brokken, want beweegt meer, lijkt afgevallen te zijn en energieloos. Eet hij niet al die brokken op![]()
![]()
lekker vers vlees erdoorquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik geef Meneer meer brokken, want beweegt meer, lijkt afgevallen te zijn en energieloos. Eet hij niet al die brokken op
In Nederland ook lees ik. Ik ben katholiek maar kende het niet. Ik denkndat alleen de hele strenge gelovige dit vierenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
in duitsland vieren ze het ook
maar niet alle deelstatenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal eens kijken, maar volgens mij krijgt hij gewoon niet weg in 1x en bewaard hij liever de rest voor later.quote:Trotste mama van Ambar
Bij iedere eucharistie brood en wijn, brood en wijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is Corpus Christi morgen een Katholieke feestdag waarop herdacht werd dat Jezus brood en wijn uitdeelde.
Dan nu een feestdag waarbij we brood en wijn vieren met... brood en wijn.🐙![]()
En als hij het dan niet opeet wordt het zo viesquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Beetje warm water er overheen.
Maakt de geur vrij en vormt een sort jus.Trotste mama van Ambar
Kom maar door met die wijn en broodquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij iedere eucharistie brood en wijn, brood en wijn.
Dan nu een feestdag waarbij we brood en wijn vieren met... brood en wijn.
Trotste mama van Ambar
Petitie om op zijn minst één katholiek feestje te hebben waarbij een goochelaar vissen en broden uit een mijter tovert.🐙![]()
Ja, dan is het niet zo vreemd; ik geloof niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
Een sacrament is een heilige handeling in het christendom, een ritueel dat door God is ingesteld en waarin gelovigen Gods genade ontvangen. In de Rooms-Katholieke Kerk zijn er zeven sacramenten: doop, vormsel, eucharistie, biecht, ziekenzalving, priesterwijding en huwelijk. Sacramenten markeren belangrijke momenten in het leven van een gelovige en zijn tekenen van Gods liefde en aanwezigheid.
Meer
Ik geloof pas als ik het zeker weet.
En dan hoeft het al niet meer, hč![]()
![]()
Petitie om een heidens feest om de herfst in te luiden te krijgenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Petitie om op zijn minst één katholiek feestje te hebben waarbij een goochelaar vissen en broden uit een mijter tovert.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje tapenade? Aioli? Iets anders?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom maar door met die wijn en brood🐙![]()
Heel random maar ik heb poepzakjes met pepermunt geurTrotste mama van Ambar
hier eten ze ook erg slecht brokkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Beetje warm water er overheen.
Maakt de geur vrij en vormt een sort jus.
beetje vlees erdoor en voila binnen een mum is de bak leegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allesquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje tapenade? Aioli? Iets anders?Trotste mama van Ambar
Oh die zijn fijnquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Heel random maar ik heb poepzakjes met pepermunt geur
Ik had met lavendelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
noem dat maar randomquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Heel random maar ik heb poepzakjes met pepermunt geur![]()
![]()
Mag het ook bier zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom maar door met die wijn en brood
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Petitie om een heidens feest om de herfst in te luiden te krijgen
🐙![]()
Ik had zo'n drol emoji om aan de lijn te hangen waar de poepzakjes in kondenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jezus veranderde water in wijn niet in bier...quote:Trotste mama van Ambar
In Portugal hebben ze eind augustus een feestje om de laatste stranddag de vieren. Bedoel je zo iets?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wat, er is niets tussen nu en kerst
Sardines grillen op het strand, vuurwerk, dansenTrotste mama van Ambar
Ik ben voor hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wat, er is niets tussen nu en kerst🐙![]()
Ik moet minimaal 2 op zak hebben anders overtreding. Ik was vandaag in overtreding. Rollertje was leegquote:Trotste mama van Ambar
lang leve het buitengebiedquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet minimaal 2 op zak hebben anders overtreding. Ik was vandaag in overtreding. Rollertje was leeg
Geen drollenbakken met zakjes erinquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet minimaal 2 op zak hebben anders overtreding. Ik was vandaag in overtreding. Rollertje was leeg![]()
![]()
Ja, helaas.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet minimaal 2 op zak hebben anders overtreding. Ik was vandaag in overtreding. Rollertje was leegZweep er over.
🐙![]()
Dus ik ga even een nieuw rolletje pakkenTrotste mama van Ambar
een rolletje voor het drolletjequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ga even een nieuw rolletje pakken![]()
de 1 poept enkel in hoge graspollenquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Onze hond dook altijd de bosjes in om te poepen.
Ja, mooi dat ik daar niet achteraan ging
de ander overal
Was op het vorige dorp wel goed geregeld.quote:
Bij elke ondergrondse container stond er wel een in de buurt.![]()
Die ene was de hond van mijn zus.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
de 1 poept enkel in hoge graspollen
de ander overal
Die draaide zijn kont er ala Riker uit Star Trek overheen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die ene was de hond van mijn zus.
Die draaide zijn kont er ala Riker uit Star Trek overheen
🐙![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zakpoepen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheren? Heb je een baardje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even netjes bijschreven voor morgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat moet op sommige plekken in Nederland als je hond poept. Dan moet je het in een zakje doen en in de afvalbak thuis gooienquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij zei zij lopt op veeld met zakjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
put it in your zakjequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij zei zij lopt op veeld met zakje
Bekijk deze YouTube-video![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik dacht zij poept in zakjequote:Op woensdag 18 juni 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat moet op sommige plekken in Nederland als je hond poept. Dan moet je het in een zakje doen en in de afvalbak thuis gooien![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik word steeds beter in dit spelletje. 5 uur wakker en om 5 over 6 al level genie bereikt
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
KoffieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik begin aan m'n vierde bak inmiddels.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 19-06-2025 06:18:38 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh beetje geslapen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Morguh DJMO. Nee prut geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik heb voor de verandering eens redelijk geslapen, al was het wel aan de korte kant.
Maar een percentage van 33% diepe slaap is een uitzondering voor mij.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is ook wel eens lekker een keertje redelijk slapen. Beter redelijk slapen en vroeg wakker dan kut slapen en laat wakker.quote:Op donderdag 19 juni 2025 06:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb voor de verandering eens redelijk geslapen, al was het wel aan de korte kant.
[ afbeelding ]
Maar een percentage van 33% diepe slaap is een uitzondering voor mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik sta te wachten tot ik moet poepen. Soms krabbelt hij aan de deur, maar nog niet hard genoeg om naar de wc te gaan. Mss nog maar een extra koffie gvd dsnIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Vanmiddag om 14 uur gesprek met de psychiater en regiebehandelaar over het vervolg van de behandeling. Ben benieuwd waar ze mee aankomen. Aansluitend om kwart voor 4 nog even langs de huisarts om wat dingen te bespreken die ze in de kliniek niet aan wilden pakken (bloeddruk etc) en door geschoven hebben naar de huisarts
En dan....
VAKANTIE!Ik heb er één en ik ben er trots op
Fijn te wetenquote:Op donderdag 19 juni 2025 06:30 schreef DJMO het volgende:
Ik sta te wachten tot ik moet poepen. Soms krabbelt hij aan de deur, maar nog niet hard genoeg om naar de wc te gaan. Mss nog maar een extra koffie gvd dsn
Dat laatste is het fijnstequote:Op donderdag 19 juni 2025 06:40 schreef DJMO het volgende:
Vanmiddag om 14 uur gesprek met de psychiater en regiebehandelaar over het vervolg van de behandeling. Ben benieuwd waar ze mee aankomen. Aansluitend om kwart voor 4 nog even langs de huisarts om wat dingen te bespreken die ze in de kliniek niet aan wilden pakken (bloeddruk etc) en door geschoven hebben naar de huisarts
En dan....
VAKANTIE!
Hoe gaat het verder nu dan Lukt het allemaal een beetje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inmiddels is die drol van z'n verlatingsangst afquote:
Gelukkig maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Daar ben ik gelukkig net vanafquote:zondag lig ik in het zwembad op de camping te spartelen
O ja dat las ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 06:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig net vanafzondag lig ik in het zwembad op de camping te spartelen
M'n koffers staan al twee dagen kant en klaar om de auto ingeladen te worden. Zo nog een was draaien voor de laatste dingetjes, en dan ben ik echt klaar voor vertrek.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan kan het mooie avontuur weer beginnen. Hoelang ging je ook weer?quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n koffers staan al twee dagen kant en klaar om de auto ingeladen te worden. Zo nog een was draaien voor de laatste dingetjes, en dan ben ik echt klaar voor vertrek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Zondag de 29 komen we terug, en 30 juni mag ik me melden in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan het mooie avontuur weer beginnen. Hoelang ging je ook weer?Ik heb er één en ik ben er trots op
O dat is snel, en dan gelijk van vakantie het ziekenhuis in.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zondag de 29 komen we terug, en 30 juni mag ik me melden in het ziekenhuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Ach ja. Kan ik me tenminste niet al te lang opwinden over de risico's die elke ingreep toch met zich meebrengt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is snel, en dan gelijk van vakantie het ziekenhuis in.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is ook het beste, zo ontspannen mogelijk de operatie ingaan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. Kan ik me tenminste niet al te lang opwinden over de risico's die elke ingreep toch met zich meebrengt.
Overal zit een risico in, als je de straat oversteekt ook.
Gaat vast en zeker goed komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, maar dat nimmer op komt dagen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook het beste, zo ontspannen mogelijk de operatie ingaan.
Overal zit een risico in, als je de straat oversteekt ook.
Gaat vast en zeker goed komen
En wat ik laatst ook al zei: roken is dodelijk, drinken is kankerverwekkend, rood/bewerkt vlees eten is niet goed voor je, maar ik heb een nieuwsflits. Het leven is per definitie dodelijk, dus geniet ervan op jouw manier.quote:we zien het wel, we zien het wel, we zullen het wel beleven, maar kan het wel een beetje snel, want het leven duurt maar even!Ik heb er één en ik ben er trots op
We zijn al bezig met doodgaan zodra we geboren wordenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, maar dat nimmer op komt dagen...
En wat ik laatst ook al zei: roken is dodelijk, drinken is kankerverwekkend, rood/bewerkt vlees eten is niet goed voor je, maar ik heb een nieuwsflits. Het leven is per definitie dodelijk, dus geniet ervan op jouw manier.
[..]
Dit dus. Iedere stap die je zet is er onherroepelijk eentje dichter bij de doodquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn al bezig met doodgaan zodra we geboren worden
niet meer lopen danquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit dus. Iedere stap die je zet is er onherroepelijk eentje dichter bij de dood
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is het enige wat zeker is in het leven, we gaan allemaal dood.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit dus. Iedere stap die je zet is er onherroepelijk eentje dichter bij de doodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LOL!quote:
Ach ja, normaal ben ik er niet (meer) zo mee bezig, maar aangezien ik wel gevoelig ben voor depressie, spookt het soms echt nog wel door m'n hoofd.Ik heb er één en ik ben er trots op
En dat je uitgekleed wordt door de roverheid met hun accijnzen en belastingenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het enige wat zeker is in het leven, we gaan allemaal dood.
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft hoor. En helemaal als je voor een operatie staat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL!
Ach ja, normaal ben ik er niet (meer) zo mee bezig, maar aangezien ik wel gevoelig ben voor depressie, spookt het soms echt nog wel door m'n hoofd.
Het is anders als de angst gaat overheersenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mijn tweede opname in januari had ik daar dus behoorlijk last van, en dat heeft de sertraline goed gedempt. Daarom vind ik het ook zo kut dat ik weer last heb van de zeldzame bijwerkingen waardoor ik wellicht te vroeg moet stoppen en de kans op een terugval in depressie/angst /dwang levensgroot aanwezig is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft hoor. En helemaal als je voor een operatie staat.
Het is anders als de angst gaat overheersenIk heb er één en ik ben er trots op
Ja, de een weer meer als de ander helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dat je uitgekleed wordt door de roverheid met hun accijnzen en belastingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ja dat snap ik en er is geen vervangend medicijn?quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor mijn tweede opname in januari had ik daar dus behoorlijk last van, en dat heeft de sertraline goed gedempt. Daarom vind ik het ook zo kut dat ik weer last heb van de zeldzame bijwerkingen waardoor ik wellicht te vroeg moet stoppen en de kans op een terugval in depressie/angst /dwang levensgroot aanwezig is.
Maar angst is je slechtste raadgever he. Ik weet dat het makkelijk zeggen is als je er zelf geen last van hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Heyquote:
![]()
Het zijn dan ook bijna dwangmatige gedachten, die voor angst zorgen. En de sertraline was al een vervanging. Als ik hiermee moet stoppen is er wellicht nog een behandeling met ketamine neusspray mogelijk, maar ook daar zitten bijwerkingen aan vast.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en er is geen vervangend medicijn?
Maar angst is je slechtste raadgever he. Ik weet dat het makkelijk zeggen is als je er zelf geen last van hebtIk heb er één en ik ben er trots op
Zoveel medicatie, zoveel bijwerkingen.Don't follow me. I am lost too
Dan maar hopen dat je daar geen bijwerkingen van hebtquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zijn dan ook bijna dwangmatige gedachten, die voor angst zorgen. En de sertraline was al een vervanging. Als ik hiermee moet stoppen is er wellicht nog een behandeling met ketamine neusspray mogelijk, maar ook daar zitten bijwerkingen aan vast.
Het is een ellende als je slecht reageert op medicatie, vooral in deze gevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prikkels zijn het ergste.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
word je prikkelig vanDon't follow me. I am lost too
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1232 / +34 / +0 / 2776 / 3331
2. loveislikeakiss / 829 / +41 / +5 / 2366 / 2831
3. StevenHyde / 606 / +1 / +0 / 466 / 569
4. RedShoe / 604 / +21 / +0 / 2265 / 2520
5. gebrokenglas / 540 / +19 / +0 / 2009 / 2344
6. mario390 / 484 / +45 / +0 / 1038 / 1373
7. greysbones / 260 / +14 / +0 / 1474 / 1606
8. devzero / 233 / +1 / +0 / 498 / 622
9. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
10. hemarookworst / 209 / +1 / +0 / 470 / 613
11. Fogel / 187 / +7 / +0 / 313 / 410
12. maily / 176 / +23 / +0 / 861 / 992
13. Pinnenmutske / 172 / +4 / +0 / 367 / 479
14. ieniminimuis / 165 / +26 / +0 / 492 / 579
15. JellyBelly. / 161 / +35 / +0 / 390 / 490
16. Bally-b / 158 / +2 / +0 / 320 / 364
17. drakin / 152 / +8 / +0 / 688 / 769
18. marc0871 / 134 / +9 / +0 / 392 / 486
19. Shii / 119 / +4 / +0 / 236 / 304
20. MizzezAmy / 101 / +1 / +0 / 563 / 644SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Het meisje met de rode schoentjes (in de efteling?)?quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
word je prikkelig vanOp zich reageer ik dus prima op de sertraline, maar heb ik helaas ook last van de bijwerkingen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je daar geen bijwerkingen van hebt
Het is een ellende als je slecht reageert op medicatie, vooral in deze gevallen.Ik heb er één en ik ben er trots op
4e
Ik bedoel met goed reageren dan ook dat je geen bijwerkingen krijgtquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het meisje met de rode schoentjes (in de efteling?)?
[..]
Op zich reageer ik dus prima op de sertraline, maar heb ik helaas ook last van de bijwerkingen.
Ik kan niet tegen pijnstillers ook een ellendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar dan metalquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het meisje met de rode schoentjes (in de efteling?)?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Pijnstillers zijn de enige vorm van medicatie waarbij ik geen last heb van bijwerkingen, en zelfs niet verslavingsgevoelig voor ben. (ik doel dan op bv oxycodon)quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel met goed reageren dan ook dat je geen bijwerkingen krijgt
Ik kan niet tegen pijnstillers ook een ellendeIk heb er één en ik ben er trots op
Wat zit het menselijk lichaam toch vreemd in elkaar he.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pijnstillers zijn de enige vorm van medicatie waarbij ik geen last heb van bijwerkingen, en zelfs niet verslavingsgevoelig voor ben. (ik doel dan op bv oxycodon)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup. 3n daarom...quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zit het menselijk lichaam toch vreemd in elkaar he.
Koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
ik krijg reclame voor target.... volgens mij zitten die niet eens in nederlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier moet je het maar even meedoen @gebrokenglas laat het afweten vanmorgen![]()
En jou eigenste koffieman ook
ze zitten exclusief in amerika,
wie heeft die marketing campagne opgezet dat ik daar reclame voor krijg....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Mutskequote:
* gebrokenglas krijgt een mention en verslikt zich in de koffie.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Hier moet je het maar even meedoen @:Gebrokenglas laat het afweten vanmorgen![]()
Dat is waar ook, ik moet mijn dames in DTS even voorzien van lekkere koffie.How can I make this topic about me?![]()
Doe het maar rustig aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* loveislikeakiss rent wegquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas krijgt een mention en verslikt zich in de koffie.
Dat is waar ook, ik moet mijn dames in DTS even voorzien van lekkere koffie.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je lekker wat langer geslapen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar ook, ik moet mijn dames in DTS even voorzien van lekkere koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aiiiii ja, Thee!quote:
* gebrokenglas schenkt een kop thee in voor lilak en roept hard door de gang: lilak, hier is thee!!!!How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiiiii ja, Thee!
* gebrokenglas schenkt een kop thee in voor lilak en roept hard door de gang: lilak, hier is thee!!!!![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker dank jequote:Op donderdag 19 juni 2025 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Alstublieft en dat het u mag smaken.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die laatste moet zo bloedprikken en dus volledig nuchter zijn. Die ga ik niet extra kwellen door om koffie te zeurenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Hier moet je het maar even meedoen @:Gebrokenglas laat het afweten vanmorgen![]()
O maar zwarte koffie of thee mag je dan toch wel drinken?quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die laatste moet zo bloedprikken en dus volledig nuchter zijn. Die ga ik niet extra kwellen door om koffie te zeuren
Ik mag het ook alleen heb ik gemerkt als ik dan voor suiker moet prikken hij toch hoger is dan dat ik alleen water drinktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg, ik ben geen onderdeel van een harem hoorquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar ook, ik moet mijn dames in DTS even voorzien van lekkere koffie.
Nee alleen een slokje water mocht. Thee en koffie niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O maar zwarte koffie of thee mag je dan toch wel drinken?
Ik mag het ook alleen heb ik gemerkt als ik dan voor suiker moet prikken hij toch hoger is dan dat ik alleen water drinktIk heb er één en ik ben er trots op
Plof in een keer zijn droom in duigenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen onderdeel van een harem hoor
O oke, dan moet hij het nog even volhouden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee alleen een slokje water mocht. Thee en koffie niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou inderdaad, dit is wel even een bittere pil, zo vroeg op de morgen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plof in een keer zijn droom in duigen
How can I make this topic about me?![]()
Vroege morgen? Ik heb er al een halve dag opzitten. Was er om 5 uur al uit.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dit is wel even een bittere pil, zo vroeg op de morgen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik snap het ,gelukkig had je geen koffie in je mond en verslikte je jequote:Op donderdag 19 juni 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dit is wel even een bittere pil, zo vroeg op de morgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een halve dag? 12 uur?quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vroege morgen? Ik heb er al een halve dag opzitten. Was er om 5 uur al uit.
Hoogstens 3 uur (8 - 5).
Of jij hebt 6 urige dagen.How can I make this topic about me?![]()
O dan was je nog laat, ik was er al om 3.45 uitquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vroege morgen? Ik heb er al een halve dag opzitten. Was er om 5 uur al uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Moonquote:
Dat is niet laat dat DJMO op stond dat is vroegquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan was je nog laat, ik was er al om 3.45 uitvan jou is midden in de nacht
![]()
![]()
heb gisteren wel rug goed getraind, voel m goed vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Ja in deze tijd wel lekker hoor, gelijk alles opengooien. Het wass 11 graden buiten dus lekker koele lucht naar binnenquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat is niet laat dat DJMO op stond dat is vroegvan jou is midden in de nacht
Dat is ook vroegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh heerlijk iddquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in deze tijd wel lekker hoor, gelijk alles opengooien. Het wass 11 graden buiten dus lekker koele lucht naar binnen![]()
![]()
met de open en sluit hebben we ook inzicht in swj zijn rusttijden en die zijn ook best pittigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja heerlijk, het is dan echt zo van, trek ik even een vest aan of nietquote:
Ik heb alles nu ook open.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in deze tijd wel lekker hoor, gelijk alles opengooien. Het wass 11 graden buiten dus lekker koele lucht naar binnenHow can I make this topic about me?![]()
Ja, absoluut. Hoewel die 30 graden komend weekend wel weer warm is.quote:How can I make this topic about me?![]()
dan lig ik in corpse pose voor de aircoquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Hoewel die 30 graden komend weekend wel weer warm is.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat wel ja, dan liever zoals nu.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Hoewel die 30 graden komend weekend wel weer warm is.![]()
Ja lekker he, het warmt wel snel op buiten het is hier nu 16 graden een uurtje geleden nog 12quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles kan open
Ja, hier is het 15 graden, dus het is nog de moeite. Plus het is wel lekker, een klein briesje door de kamer.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker he, het warmt wel snel op buiten het is hier nu 16 graden een uurtje geleden nog 12How can I make this topic about me?![]()
Gezelligquote:
O lekker dat wordt heisenquote:en zweten
Dat weet je dan weer nooit idd.quote:Don't follow me. I am lost too
Ja lekker is dat he, had ik gisteren avond ook. Ik heb geluk dat ik grote kiepkantel ramen heb die kunnen lekker wagenwijd openquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is het 15 graden, dus het is nog de moeite. Plus het is wel lekker, een klein briesje door de kamer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bij mij vroeg werk nog of ik wil aansluiten met het teamuitjequote:
dus ik vermoed dat ze naar Utrecht gaan dit jaar
heb alsnog bedanktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Soms wordt bij ons het teamuitje gecombineerd met een officieel gedeelte, en moet je er eigenlijk wel bij zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij mij vroeg werk nog of ik wil aansluiten met het teamuitje
heb alsnog bedanktHow can I make this topic about me?![]()
ik sta op 100% ziek, ik moet nietsquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms wordt bij ons het teamuitje gecombineerd met een officieel gedeelte, en moet je er eigenlijk wel bij zijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oe trouwens: https://www.newsbreak.com(...)-from-the-late-1940s
nummertje 12 heb ik ingekleurd! IK GA BEROEMD WORDEN!![]()
![]()
uitjes is toch leuk johquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij mij vroeg werk nog of ik wil aansluiten met het teamuitje
heb alsnog bedankt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: