iddquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms ben ik jaloers op mensen die 29 feb jarig zijn want dat scheelt toch 3x gedoe
O Jee, volgende keer dan maar zorgen dat je op vakantie bent met je verjaardagquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:17 schreef mschol het volgende:
nog 1 dagje werken en dan moet ik maar onderduiken voor mensen die het nodig vinden dat ik mn verjaardag moet vieren, al ontkom ik er maandag niet aan
dat is leeuwarden ook maar als je zo klein bent tel je niet meequote:Op donderdag 19 juni 2025 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nope, hoofdstad van een provincie.
geprobeerd maar ik mocht geen vrijquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, volgende keer dan maar zorgen dat je op vakantie bent met je verjaardag
Ze willen traktatie.quote:
Heyquote:
Ik heb mijn mindere en goede dagen. Ik ga langzaamaan vooruit.quote:
Fijn te horen dat het, hoewel langzaam, toch vooruit gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn mindere en goede dagen. Ik ga langzaamaan vooruit.
Nu ben ik moe vanwege korte nacht. Straks boodschappen doen.
Daar kijk ik wel tegen op.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het, hoewel langzaam, toch vooruit gaat.
Het weer zit ook niet mee, is voor een gezond iemand altijd al vermoeiend
Ja ik ook hoor, ik was er vanmorgen weer supervroeg uit het was 11 graden buiten dus heb alles tegenelkaar opengezet. Dan koelt het even lekker af in huisquote:
Normaal kan goed tegen de hitte, maar in mijn huidige toestand is wel een beetje gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, ik was er vanmorgen weer supervroeg uit het was 11 graden buiten dus heb alles tegenelkaar opengezet. Dan koelt het even lekker af in huis
* TheStigsDutchCousin verkoeling stuurtquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal kan goed tegen de hitte, maar in mijn huidige toestand is wel een beetje gevaarlijk.
"Hij was kaai groot, man!"quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Een wandelaar in de Luikse gemeente Oupeye beweert dat hij in een natuurgebied een kaaiman van 1,5 meter heeft gezien. De gemeente neemt de melding serieus, omdat er ook andere exotische dieren in het gebied zitten.
@:kaneelstokje snel toevoegen aan de app
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hij was kaai groot, man!"
Wtf!quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Een wandelaar in de Luikse gemeente Oupeye beweert dat hij in een natuurgebied een kaaiman van 1,5 meter heeft gezien. De gemeente neemt de melding serieus, omdat er ook andere exotische dieren in het gebied zitten.
@:kaneelstokje snel toevoegen aan de app
Gevaarlijk? Hoezo gevaarlijk?quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal kan goed tegen de hitte, maar in mijn huidige toestand is wel een beetje gevaarlijk.
technisch gezien hebben we geen dorpen of steden, de overheid maakt geen onderscheid en handelt enkel in gemeentesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dan zitten ze dus ook niet in elke grote stad.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
technisch gezien hebben we geen dorpen of steden, de overheid maakt geen onderscheid en handelt enkel in gemeentes
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Veel drinken, of mag dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
overal en nergens zitten zequote:Op donderdag 19 juni 2025 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zitten ze dus ook niet in elke grote stad.
Dat vooral doen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel drinken, of mag dat niet?
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]O, dan maar goed op jezelf letten. ZOrgen dat het binnen niet al te warm wordt en zoals nu alles opzetten dat het afkoelt binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Bidon meenemen dus?quote:
Ik heb screens die laat ik nu ook 's nachts naar beneden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan maar goed op jezelf letten. ZOrgen dat het binnen niet al te warm wordt en zoals nu alles opzetten dat het afkoelt binnen
maar 's nachts kan het toch juist afkoelen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb screens die laat ik nu ook 's nachts naar beneden.
O die doe ik in de nacht juist omhoog en dan de ramen op kiep kantel zodat er frisse lucht naar binnen kanquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb screens die laat ik nu ook 's nachts naar beneden.
Ik heb de zon al met zonsopgang,quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 's nachts kan het toch juist afkoelen?
Van de...?quote:
Een bus/ trein die jullie brengt naar Zwolle.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels geëvacueerd. We staan nu met 200 man op Olst. Wachten op wat komen gaat.
je maakt wel wat mee zo op een donderdagochtendquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels geëvacueerd. We staan nu met 200 man op Olst. Wachten op wat komen gaat.
Fles heeft problemen met de trein waar ie nu in zitquote:
Ja ik ook, maar dan heeft hij nog niet zoveel kracht. En dan kan even goed in de nacht de koelere lucht naar binnenquote:
Spannendquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fles heeft problemen met de trein waar ie nu in zit
Na 2 jaar met de trein gereisd te hebben in het verleden was ik blij dat ik weer met de auto konquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:26 schreef STING het volgende:
[..]
Spannend
Als je zo vaak met de trein gaat, moet je natuurlijk ook inmiddels wel een variëteit aan storingen meegemaakt hebben.
Hij zit niet meer in de treinquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fles heeft problemen met de trein waar ie nu in zit
Nee, inmiddels niet meerquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al 25 graden Celsius op kantoor
Een trein uiteindelijk. Was liever terug naar Deventer gereden maar okéquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een bus/ trein die jullie brengt naar Zwolle.
Ik ga nu 2,5 jaar met de trein, maar bevalt me best wel goed eigenlijk. Komt denk ik voornamelijk doordat het een Schiphol traject betreft, dus relatief betrouwbaar en ik ook bijna nooit hoef over te stappen. Met de auto ga ik qua files niet aan beginnenquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Na 2 jaar met de trein gereisd te hebben in het verleden was ik blij dat ik weer met de auto kon
Heb je al aanspraak gemaakt op het hitteplan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rookie numbers!!quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor thuiswerkenquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ons pand is oud en zonder klimaatcontrole. Hier is het ook belachelijk warm.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
quote:Gevoelstemperatuur: 37.6 °C (of 100 °F)
Meer voorzichtigheid geboden! Kans op oververhittingsverschijnselen, zoals zonnesteek, hittekramp en hittecollaps.
Waarom mogen vrouwen niet in korte broek dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ons pand is oud en zonder klimaatcontrole. Hier is het ook belachelijk warm.
Ik heb een nieuwe manager die het daar niet mee eens is en die heeft aangegeven dat we mobiele airco's neer mogen zetten en we mogen als man in korte broek komen.
Dus ik zit nu lekker in mn korte broek
Oh, die mochten dat al. Er was sprake van discriminatiequote:Op donderdag 19 juni 2025 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom mogen vrouwen niet in korte broek dan?
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter stond bovenaan de trap te roepen dat er chocopasta in bed was.
Oh als de vrouwen dat al wel mochten kon je dus ook gewoon al in korte broek komen voordat ze met hun hitteplan kwamen waarin mannen dat ook mogenquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, die mochten dat al. Er was sprake van discriminatie
Geloof je je eigen thermometer niet?quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net mijn bikini aangetrokken. Geloof niet dat het hier zo warm is
Hier is wel klimaatbeheersing.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ons pand is oud en zonder klimaatcontrole. Hier is het ook belachelijk warm.
Ik heb een nieuwe manager die het daar niet mee eens is en die heeft aangegeven dat we mobiele airco's neer mogen zetten en we mogen als man in korte broek komen.
Dus ik zit nu lekker in mn korte broek
Geloof niet dat we die hebben hier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al aanspraak gemaakt op het hitteplan?
De temperatuur die ik liet zien is de hitte-index.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de jouwe niethet is hier geen 37.6
quote:De hitte-index is een formule die de omgevingstemperatuur en de relatieve vochtigheid combineert om een door de mens waargenomen equivalente temperatuur te benaderen, ook wel bekend als de gevoelstemperatuur.
Lekker digibeten en oudjes oplichten met gratis contentquote:Mariska (33) kocht voor Valentijnsdag voor haar man een lied bij Bijzonder Lied. Ze kwam erbij via Instagram, waar ze een filmpje zag van een geëmotioneerd persoon die een persoonlijk lied te horen kreeg. Ze vulde intieme details in en koos voor een spoedbestelling, waardoor de prijs 19 euro hoger werd. Maar in werkelijkheid maakt een Bredaas bedrijfje het lied met kunstmatige intelligentie (AI). „Ik zou het nooit hebben gekocht als ik wist dat het gemaakt was door AI.’’
Dat artikel is ook al van een jaar geleden, zal inmiddels al wel verdubbeld zijnquote:Sinds de introductie van ChatGPT voor het grote publiek zijn steeds er steeds meer door AI gegenereerde producten op de markt. Zo is bijna 4 procent van alle e-boeken op Bol.com inmiddels gemaakt door AI, onthulde weekblad De Groene Amsterdammer.
70% valt nog mee in Thailandquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
70% luchtvochtigheid is wel slecht.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker digibeten en oudjes oplichten met gratis content
[..]
Dat artikel is ook al van een jaar geleden, zal inmiddels al wel verdubbeld zijn
https://www.groene.nl/artikel/slecht-geschreven-niet-kopen
Klopt, maar nu zonder commentaar!quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh als de vrouwen dat al wel mochten kon je dus ook gewoon al in korte broek komen voordat ze met hun hitteplan kwamen waarin mannen dat ook mogen
En 19 euro extra laten betalen voor een spoed , terwijl het net zo snel te maken is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker digibeten en oudjes oplichten met gratis content
[..]
Dat artikel is ook al van een jaar geleden, zal inmiddels al wel verdubbeld zijn
https://www.groene.nl/artikel/slecht-geschreven-niet-kopen
Ze bieden iets aan. Iemand kiest er zelf voor om het aan te schaffen tochquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En 19 euro extra laten betalen voor een spoed , terwijl het net zo snel te maken is.
Als je commentaar hebt op mij korte broek, moet je ervoor zorgen dat het beneden de 20 graden is.quote:
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ze bieden iets aan. Iemand kiest er zelf voor om het aan te schaffen toch
Tis niet alsof dit noodzakelijke aankopen zijn.
En als ik die voorbeelden op die site hoor zijn het ook nog eens echt de meest basic nummer met gewoon tekst plakken en 'emotioneel Nederlandstalig' als prompt invullenquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En 19 euro extra laten betalen voor een spoed , terwijl het net zo snel te maken is.
Maar wij zijn te nuchter hiervoor.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ik die voorbeelden op die site hoor zijn het ook nog eens echt de meest basic nummer met gewoon tekst plakken en 'emotioneel Nederlandstalig' als prompt invullen
Ja dat wel, maar er wordt wel gretig misbruik van gemaakt. Hele artikel zit wel achter een betaalmuur, als ik de ph archief link post wordt Nizzie weer boos https://www.bndestem.nl/b(...)-bedrogen~af291487a/quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, maar zeg je dan ook tegen ze met welke reden dat is?quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel raar als ik tegen de buren zeg dat ik liever niet meer op de katten wil passen?
Mwah, als je impliceert dat het door een persoon geschreven zou worden, ben je niet helemaal zuiver bezig hoor. Ergens een vermelding dat het om AI-gegenereerd gaat, is wel het minste.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee?quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Is het heel raar als ik tegen de buren zeg dat ik liever niet meer op de katten wil passen?
Kan je het ook met spoed doen voor 19 euro meer?quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Betaal mij 1000 euro en je krijgt van mij direct per email gebakken lucht!
Dat je dat lees en denkt " ja, dat zijn wij. "quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Op ns.nl staat inmiddels geen treinen tussen Zwolle en Deventer door een defecte trein. Nou dat klopt wel.
Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:19 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, maar zeg je dan ook tegen ze met welke reden dat is?
Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Is het vanwege de kakkie bah of de waterfonteintjes?quote:
Hoeveel sneller dan direct wil je het hebben?quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je het ook met spoed doen voor 19 euro meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |