iddquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms ben ik jaloers op mensen die 29 feb jarig zijn want dat scheelt toch 3x gedoe
O Jee, volgende keer dan maar zorgen dat je op vakantie bent met je verjaardagquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:17 schreef mschol het volgende:
nog 1 dagje werken en dan moet ik maar onderduiken voor mensen die het nodig vinden dat ik mn verjaardag moet vieren, al ontkom ik er maandag niet aan
dat is leeuwarden ook maar als je zo klein bent tel je niet meequote:Op donderdag 19 juni 2025 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nope, hoofdstad van een provincie.
geprobeerd maar ik mocht geen vrijquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, volgende keer dan maar zorgen dat je op vakantie bent met je verjaardag
Ze willen traktatie.quote:
Heyquote:
Ik heb mijn mindere en goede dagen. Ik ga langzaamaan vooruit.quote:
Fijn te horen dat het, hoewel langzaam, toch vooruit gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn mindere en goede dagen. Ik ga langzaamaan vooruit.
Nu ben ik moe vanwege korte nacht. Straks boodschappen doen.
Daar kijk ik wel tegen op.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het, hoewel langzaam, toch vooruit gaat.
Het weer zit ook niet mee, is voor een gezond iemand altijd al vermoeiend
Ja ik ook hoor, ik was er vanmorgen weer supervroeg uit het was 11 graden buiten dus heb alles tegenelkaar opengezet. Dan koelt het even lekker af in huisquote:
Normaal kan goed tegen de hitte, maar in mijn huidige toestand is wel een beetje gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, ik was er vanmorgen weer supervroeg uit het was 11 graden buiten dus heb alles tegenelkaar opengezet. Dan koelt het even lekker af in huis
* TheStigsDutchCousin verkoeling stuurtquote:Op donderdag 19 juni 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal kan goed tegen de hitte, maar in mijn huidige toestand is wel een beetje gevaarlijk.
"Hij was kaai groot, man!"quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Een wandelaar in de Luikse gemeente Oupeye beweert dat hij in een natuurgebied een kaaiman van 1,5 meter heeft gezien. De gemeente neemt de melding serieus, omdat er ook andere exotische dieren in het gebied zitten.
@:kaneelstokje snel toevoegen aan de app
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hij was kaai groot, man!"
Wtf!quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Een wandelaar in de Luikse gemeente Oupeye beweert dat hij in een natuurgebied een kaaiman van 1,5 meter heeft gezien. De gemeente neemt de melding serieus, omdat er ook andere exotische dieren in het gebied zitten.
@:kaneelstokje snel toevoegen aan de app
Gevaarlijk? Hoezo gevaarlijk?quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal kan goed tegen de hitte, maar in mijn huidige toestand is wel een beetje gevaarlijk.
technisch gezien hebben we geen dorpen of steden, de overheid maakt geen onderscheid en handelt enkel in gemeentesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dan zitten ze dus ook niet in elke grote stad.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
technisch gezien hebben we geen dorpen of steden, de overheid maakt geen onderscheid en handelt enkel in gemeentes
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Veel drinken, of mag dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |