Laat me raden, je hebt nog nooit software ontwikkelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 01:47 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Driverless Waymo Cuts Off Another Driverless Waymo
Die zie ik Wantie weer niet posten, of de tal van andere Waymofails.
Het is juist goed dat zo nu en dag bugs plaatsvinden, zodoende kan je deze eruit halen.
Zoals de schoolbus waar Wantie elke nacht nog nachtmerries over heeft, en hetzelfde kind wat maarliefst 8x dezelfde fout maakt door niet te kijken wanneer je oversteekt.
Nog niet te hebben dat geen enkele auto op die afstand had kunnen stoppen.
Nee je kan fails posten totdat je 21 gram verliest, Elon is onverslaanbaar.
Dat laatste is waar jij mee bezig bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is het nu? Maak je je oprecht zorgen over FSD, of wil je gewoon alleen maar bashen?
Je zit zo vast in de ander beschuldigen van wat je zelf doet dat je nu mij ook gaat beschuldigen van Tesla bashen. Ok dan!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat laatste is waar jij mee bezig bent.
Het model waarvan de prototypes allemaal goudkleurig zijn heeft geen stuurkolom. Maar die zijn er momenteel nog niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:28 schreef Digi2 het volgende:
I rode in Tesla's new Robotaxi
In de model Y zit nog een stuurcolom, ben benieuwd wanneer en of er al Tesla robotaxis rijden zonder stuurcolom.
Nou, ik zou zeggen: apart.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
Bij de Tesla's zitten de veiligheidschauffeurs niet achter het stuur, maat op de bijrijdersstoel. Geniaal of gek?
Jij bent degene die met allerlei beschuldigingen komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zit zo vast in de ander beschuldigen van wat je zelf doet dat je nu mij ook gaat beschuldigen van Tesla bashen. Ok dan!
Ik stelde een vraag. Die je kennelijk niet wil beantwoorden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bent degene die met allerlei beschuldigingen komt.
Zo te zien hebben ze wat tegenslag gehad. De gouden Robocabs zijn er nog niet, de nieuwe AI was wat problematisch en het was toch wat lastiger dan gedacht om al die auto's op afstand te besturen. Maar "the show must go on!" Het is dus nu vooral een minimale PR stunt, met maximale voorbereiding en ondersteuning, met de hype op 11 en een hoog "Tesla's in tunnels" gehalte. Ze zitten allemaal te zweten en te duimen dat er niets fout gaat, want dan gaat de aandelenkoers het diepe in. En dat is natuurlijk waar het allemaal om gaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen: apart.
En ze hebben een schakelaar beet.
Ik dacht op HQ te zien dat ze de taxis op afstand kunnen besturen.
Wellicht dat in die reden de Tesla medewerker op de bijrijdersstoel zit.
Mwah,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze wat tegenslag gehad. De gouden Robocabs zijn er nog niet, de nieuwe AI was wat problematisch en het was toch wat lastiger dan gedacht om al die auto's op afstand te besturen. Maar "the show must go on!" Het is dus nu vooral een minimale PR stunt, met maximale voorbereiding en ondersteuning, met de hype op 11 en een hoog "Tesla's in tunnels" gehalte. Ze zitten allemaal te zweten en te duimen dat er niets fout gaat, want dan gaat de aandelenkoers het diepe in. En dat is natuurlijk waar het allemaal om gaat.
Ja, hij kan dus niet zomaar alles zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:41 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Mwah,![]()
Tesla shares tank after Elon Musk tweets the stock price is ‘too high’
Gaat nog even duren, de software voor de robot taxi is nog in alpha fase.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:28 schreef Digi2 het volgende:
I rode in Tesla's new Robotaxi
In de model Y zit nog een stuurkolom, ben benieuwd wanneer en of er al Tesla robotaxis rijden zonder stuurkolom.
Oh look at me. we hebben een devop hier hoor. Die denkt dat omdat hij vroeger een keer een HTML pagina op school in elkaar heeft geschroefd of paar SQL queries heeft uitgevoerd een software ontwikkelaar is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt nog nooit software ontwikkelt.
Ehm ik heb iets meer ervaring, tenzij je websites zoals Funda natuurlijk simpele websites vind.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh look at me. we hebben een devop hier hoor. Die denkt dat omdat hij vroeger een keer een HTML pagina op school in elkaar heeft geschroefd of paar SQL queries heeft uitgevoerd een software ontwikkelaar is.
En ja hoor heb ook zeker wel developed, eclipse android apps. Maar had al voorzien dat xAI van Elon alle development taken in de toekomst overneemt, het self learning algoritme wat ook in Tesla's Optimus Robot komt. Die straks op Mars een nieuwe wereld opbouwt.
Software doet Tesla ontwikkelen als de beste, geen enkel andere autobedrijf komt ook maar close bij Tesla qua apps en ondersteuning. Er zit letterlijk gewoon een hele PC in je Tesla waarop je lekker kan gamen terwijl je door een Robotaxi naar Schiphol gebracht wordt.
Terwijl VAG groep/Stellantis/Mercedes en al die Chinezen nog niet eens een navigatie soepel kunnen laten lopen op meer dan 20fps.
De Toekomst!! en dan Grok xAI die dit allemaal zelf ontwikkelt.
Des te vreemder is je opmerking over het gedrag van 2 robot taxi's.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh look at me. we hebben een devop hier hoor. Die denkt dat omdat hij vroeger een keer een HTML pagina op school in elkaar heeft geschroefd of paar SQL queries heeft uitgevoerd een software ontwikkelaar is.
En ja hoor heb ook zeker wel developed, eclipse android apps. Maar had al voorzien dat xAI van Elon alle development taken in de toekomst overneemt, het self learning algoritme wat ook in Tesla's Optimus Robot komt. Die straks op Mars een nieuwe wereld opbouwt.
Software doet Tesla ontwikkelen als de beste, geen enkel andere autobedrijf komt ook maar close bij Tesla qua apps en ondersteuning. Er zit letterlijk gewoon een hele PC in je Tesla waarop je lekker kan gamen terwijl je door een Robotaxi naar Schiphol gebracht wordt.
Terwijl VAG groep/Stellantis/Mercedes en al die Chinezen nog niet eens een navigatie soepel kunnen laten lopen op meer dan 20fps.
Dat een AI zelflerend is, wil niet zeggen dat hij zichzelf ontwikkelt. Er komt nog steeds veel handwerk aan te pas, maar programmeren en queries alleen voor het analyseren en normaliseren van de trainingsdata, de koppelingen met de hardware en de GUI.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:45 schreef epicbeardman het volgende:
Lekker bezig pik. Heb daar mijn huis via gekocht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm ik heb iets meer ervaring, tenzij je websites zoals Funda natuurlijk simpele websites vind.
Snap ik maar daarvoor heeft Tesla een heel divers AI team.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat een AI zelflerend is, wil niet zeggen dat hij zichzelf ontwikkelt. Er komt nog steeds veel handwerk aan te pas, maar programmeren en queries alleen voor het analyseren en normaliseren van de trainingsdata, de koppelingen met de hardware en de GUI.
Een goede trainingsset maken is geen kattenpis.
Ik antwoord dat jij bezig bent met bashen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag. Die je kennelijk niet wil beantwoorden.
Probeer eens een dagje on topic te blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik antwoord dat jij bezig bent met bashen.
Dat jij daar Tesla aan plakt om de bal weer terug te kaatsen, soit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |