Weet niet hoeveel mensen er gaan etenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wist niet dat het groot genoeg was voor zoveel mensen.![]()
Ja en ik dacht ook aan Huis ter Duin omdat dat werd genoemd als slaapplaats als die echte grote Oranje leider...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel mensen er gaan etenmaar is best groot. Ja wel echt een paleis
. Er zit o.a. de Oranjezaal, die is prachtig. Heeeeeeel af en toe doen ze hem open voor bezoekers, lijtk me zoo mooi om eens te zien
ftfyquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik dacht ook aan Huis ter Duin omdat dat werd genoemd als slaapplaats als die echte grote Oranje leider...clown
Ik ging het ook alleen opzoeken vanwege die blokkades. Want die leken me wat overbodig als ze hier helemaal niet in de buurt komen, maarja, wel dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik dacht ook aan Huis ter Duin omdat dat werd genoemd als slaapplaats als die echte grote Oranje leider...
goed planquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog paar dagen warm, zo te zien.
Moet eigenlijk dan even nog een stel korte broeken kopen.
Je kan ook lange broeken kapot knippen gna gnaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog paar dagen warm, zo te zien.
Moet eigenlijk dan even nog een stel korte broeken kopen.
Moet ook zn brood verdienen, anders doet iemand anders tquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bram LadageBakt voor oplichters uit alle lagen
Het levert ook veel op! Dit geloof ik trouwens wel, of niet. Misschien is dit het jaarlijkse teamuitjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
als die oranje clown nu gewoon net als met de G7 lekker op tijd weer terug gaat... scheelt het een hoop ergernis
Za wel meer kosten. En internationaal staan we toch al goed bekend dus achquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het levert ook veel op! Dit geloof ik trouwens wel, of niet. Misschien is dit het jaarlijkse teamuitje
Die van Ambar ook, want hij moest hier poepen en dat doet hij alleen op zijn lievelingsplekkenquote:
Maar dat moet je wel blijven onderhouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Za wel meer kosten. En internationaal staan we toch al goed bekend dus ach
En ook geen blokjes kaas?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen dansjes en zelfs geen leverworst met een vlaggetje.
ja nee, dat is voorbijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
Ben benieuwd of we er last van hebben donderdag als we weer naar Den Haag gaan.
De route die we anders rijden is al een paar weken afgesloten (die laan met al die vlaggen). Maar vorige keer konden we verder prima bij broer en schoonzus komen
omelet ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
omelet al la geen geduld
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
omelet al la geen geduld
Dit voelt als *random spelletje* dat tot leven komtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:05 schreef Recce het volgende:
Het stabiele genie is weer bezig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee ben blij als ik dit gewoon weg krijg XDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |