Ze zijn voor een groot deel op Videoland te zien, ik heb ze verslonden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:04 schreef Firuze60 het volgende:
En voor iedereen die even af wil kicken van dit zogenaamde klusprogramma, kijk de laatste aflevering eens van "De moeite waard" op Videoland, geen gezeik wel echt een KLUSprogramma.
Ik had begrepen dat er ook reguliere tv-uitzendingen van zijn, op Videoland kijk je een week vooruit.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze zijn voor een groot deel op Videoland te zien, ik heb ze verslonden.
Die was een kwartier geleden bezig. Weet niet welk net.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er ook reguliere tv-uitzendingen van zijn, op Videoland kijk je een week vooruit.
Is op RTL4 op maandagavond.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er ook reguliere tv-uitzendingen van zijn, op Videoland kijk je een week vooruit.
Maar laat het drama dan gaan over het klussen dat niet gaat of moeilijk is, niet dit gezeik. Het gaat nu al een week bijna niet meer over het opknappen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:00 schreef d.k. het volgende:
Bijzonder dat op basis van mijn stukje gezegd wordt dat ik het eens ben met het gedrag want dat is absoluut niet zo.
Je ziet een (behoorlijk gescript) groepsproces met mensen die bewust bij elkaar gezet zijn en waarbij bewust op drama gestuurd wordt. En waarin iedereen zijn eigen rol heeft en de karakters uitvergroot worden. We krijgen gewoon ook niet alles mee, dus dat wat we zien wordt ons bewust voorgeschoteld. Het is tv hè.
Ja, die heb ik wel (meer werkkamer dan mancave) maar ik vind dat ongezellig.quote:
Volgens mij komt hij nog een keertje langs als alles af is (tenminste dat was vorig jaar toch ook zo?).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
De Mighty Four mag blij zijn dat die Daan die in het begin de huizen bezocht heeft niet in de jury zit. Die is allergisch voor beige interieurs.
Ja, waar is die gebleven? Moest wel om hem lachen...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
De Mighty Four mag blij zijn dat die Daan die in het begin de huizen bezocht heeft niet in de jury zit. Die is allergisch voor beige interieurs.
3 wekenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef Arcee het volgende:
Kom op V., nog 2 weken maar. Even doorbijten, hoor.
Gezondheid vader van Maurits.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mijn hardeschijf was net vol net voordat dat gebeurde van dat ze naar huis moesten......
ik zag wel nog de reacties erop......"Lof joe"![]()
Wat was nou de reden dat Het Miezerig Mannetje en Het Aanhangsel naar huis moesten? Iemand overleden?
Ow hee leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef Arcee het volgende:
Kom op V., nog 2 weken maar. Even doorbijten, hoor.
Ok, bedankt voor het normale antwoord. Ik zag alleen de reacties en dat was zo dramatisch dat het leek alsof een direct familielid op sterven lag of al overleden was. Maar dat valt dus nog wel mee.. Gun je natuurlijk niemand, maar de reacties waren wel een beetje..... bijzonder....quote:
Ik blijf bezig met mijn screenshotsquote:Naomi kreeg ook een zoen op haar mond
Zeer welkomquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor het normale antwoord. Ik zag alleen de reacties en dat was zo dramatisch dat het leek alsof een direct familielid op sterven lag of al overleden was. Maar dat valt dus nog wel mee.. Gun je natuurlijk niemand, maar de reacties waren wel een beetje..... bijzonder....
[..]
Ik blijf bezig met mijn screenshots![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |