abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2025 @ 13:37:45 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217969181
VAN BOUWVAL NAAR WINST

Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!

Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Extra budget en voordelen liggen in het verschiet voor de koppels die uitblinken. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt af en toe (als hij zin heeft :P ) gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.

De Spelregels
* Bij een oplevering gaat het puur om de inrichting en om de styling. De afwerking en of alles werkt komt pas aan de orde bij de verkoop en dat wordt op dat moment in de verkoopprijs verrekend. Zijn er bij de oplevering van het hele appartement nog zaken die niet werken, dat worden deze herstelkosten afgetrokken van de verkoopwaarden van het
appartement.

* Op rustdagen mag men niet in het gebouw zijn, en mag er dus niet meer gewerkt worden
(Alle deelnemers zijn van te voren over deze spelregels geïnformeerd.)

De Plattegrond

Het Bouwbudget

De Koppels!

pi_217969220
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik zie dit niet als "flauw doen" en "soms doordraven".... ik schrik er echt van dat je er zo makkelijk over denkt..... :X Ook helemaal los van wat Marit allemaal doet
Ik vind het sowieso opmerkelijk dat er mensen zijn over de verschillende sociale platformen die het gedrag van de 'fabulous four' vergoelijken. Daarmee geef je een signaal af dat je pestgedrag, geroddel en intimidatie accepteert en dat spreekt boekdelen wat mij betreft voor wat voor een karakter diegene zelf heeft.

Zeg ik daarmee dat Marit de heiligheid zelve is? Absoluut niet, dat gedoe over die bouwdroger was exemplarisch voor hoe zij en Roelie in de wedstrijd staan en dat dat ook behoorlijk scheef is. Maar ik vind dat nog altijd van een andere orde dan een ander moedwillig saboteren (Barbie Botox die vorige week nog de bakwagen expres reserveerde zodat de zusjes er geen aanspraak op konden maken), kleineren voor de hele groep of iemand uitsluiten omdat zij niet meeloopt in de pas van Zijne Majesteit Koning Stucwerk en Hare Majesteit Koningin Schreeuwlelijk, die simpelweg op hun pikkie en opgespoten flamoes getrapt zijn omdat ze in hun eigen ogen niet op waarde geschat worden. En laat ik het niet hebben over Meeloper en Aanhangsel die gedwee meegaan in wat hun 'ruler' bij elkaar schreeuwt als een Neanderthaler zodat ze niet helemaal hopeloos lijken. Want zelf kunnen ze nog geen schroef van een spijker onderscheiden vermoed ik.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217969649
Ik heb mezelf echt woedend gemaakt gisteren voor de TV.
Het is zo klaar als een klontje wat er gebeurd.
De zure 4 is zuur en woedend omdat ze niet winnen. Ergens is dit raar. Ik vind zelf ook dat ze een punt hebben. M&R winnen 2x met iets wat half af is. Echter heb ik Harm en de jury zo'n 12x horen zeggen (dus ook tegen de koppels) dat de opleveringswinst over styling gaat. De zure 4 bouwt in beige zonder smaak, dan is je kans om te winnen gewoon kleiner. Zij gaan voor het grotere geheel, dat is prima maar dan maak je minder kans op de styling prijs. Wil je die winnen (heb je het geld nodig) dan zul je meer aan styling moeten doen.

Casus recht van overpad. Hier vind ik M&R wel zeuren. Vaak is de discussie over het overpad langer dan het daadwerkelijk er doorheenlopen. Doe het even in overleg, wees wat coullant opgelost.

Echter mbt tot het "lenen" van gereedschap hebben zij wel een punt, er is afgesproken in de groep dat eigen meegebracht gereedschap, gezamenlijk gereedschap zou zijn. Dat wil dus zeggen dat het niet persé lenen van Victor is, maar gewoon "gebruik maken van gezamenlijk materiaal. Dus Victor doet nu steeds alsof hij meer recht is omdat hij eigenaar is, maar het is juist expliciet anders afgesproken om oneerlijk voordeel te voorkomen.

Verder de "ruzie", deze zal er best geweest zijn, maar die was er toch gekomen. Victor ziet dit nu als stok om mee te slaan, maar anders had ie een andere aanleding gezocht, puur uit de kift vanwege het niet winnen. Ik vond dat Marit, opvallend rustig bleeft gedurende het "overleg". Echt knap. Naomi daarentegen ging Marit verwijten dat ze begon te schreeuwen :') :') :').

Maar wat je vooral zag is de huidige maatschappij in het klein, een groep mensen moet het samen doen, maar toch ook individueel. Wat er gebeurt de mensen met de grootste bek krijgen altijd hun zin, de mensen die er wat van zeggen moeten en zullen kapot gemaakt worden, veelal door persoonlijk aanvallen. En daaromheen heb je een zwijgende groep lafbekken. Die diep van binnen echt wel weten dat het fout is, maar oo zo bang zijn om zelf ook slachtoffer te worden.

De bullebakken zijn echt nare mensen. Ik hoop dat ze niet winnen.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 14:55:57 #4
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217969663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 13:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Ik vind het sowieso opmerkelijk dat er mensen zijn over de verschillende sociale platformen die het gedrag van de 'fabulous four' vergoelijken. Daarmee geef je een signaal af dat je pestgedrag, geroddel en intimidatie accepteert en dat spreekt boekdelen wat mij betreft voor wat voor een karakter diegene zelf heeft.

Zeg ik daarmee dat Marit de heiligheid zelve is? Absoluut niet, dat gedoe over die bouwdroger was exemplarisch voor hoe zij en Roelie in de wedstrijd staan en dat dat ook behoorlijk scheef is. Maar ik vind dat nog altijd van een andere orde dan een ander moedwillig saboteren (Barbie Botox die vorige week nog de bakwagen expres reserveerde zodat de zusjes er geen aanspraak op konden maken), kleineren voor de hele groep of iemand uitsluiten omdat zij niet meeloopt in de pas van Zijne Majesteit Koning Stucwerk en Hare Majesteit Koningin Schreeuwlelijk, die simpelweg op hun pikkie en opgespoten flamoes getrapt zijn omdat ze in hun eigen ogen niet op waarde geschat worden. En laat ik het niet hebben over Meeloper en Aanhangsel die gedwee meegaan in wat hun 'ruler' bij elkaar schreeuwt als een Neanderthaler zodat ze niet helemaal hopeloos lijken. Want zelf kunnen ze nog geen schroef van een spijker onderscheiden vermoed ik.
Helemaal mee eens. Ik weet niet wat er allemaal op platforms gezegd wordt (wil ik ook niet weten eigenlijk), maar dit gaat over bewust met een grote groep die sterker is een persoon treiteren, pesten, zwart maken, uitschelden en (in feite) psychisch kapot maken. Puur omdat je je ego bent gekrenkt en vanwege de macht en het geld.

In feite zegt Net5 tegen hun kijkers:

1) "Als je aan het verliezen bent, omdat je minder goed bent: dan maak je gewoon jouw concurrent persoonlijk kapot"

en

2) "Als je een persoonlijk probleem met iemand hebt, doordat iemand bijvoorbeeld tegen je schreeuwde, dan ga je gelijk over tot (verbale) agressie en ga je niet eerst praten"

Ik hoop dat gisteren eenmalig was...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217969681
Bijzonder dat op basis van mijn stukje gezegd wordt dat ik het eens ben met het gedrag want dat is absoluut niet zo.

Je ziet een (behoorlijk gescript) groepsproces met mensen die bewust bij elkaar gezet zijn en waarbij bewust op drama gestuurd wordt. En waarin iedereen zijn eigen rol heeft en de karakters uitvergroot worden. We krijgen gewoon ook niet alles mee, dus dat wat we zien wordt ons bewust voorgeschoteld. Het is tv hè.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217969697
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:00 schreef d.k. het volgende:
Bijzonder dat op basis van mijn stukje gezegd wordt dat ik het eens ben met het gedrag want dat is absoluut niet zo.

Je ziet een (behoorlijk gescript) groepsproces met mensen die bewust bij elkaar gezet zijn en waarbij bewust op drama gestuurd wordt. En waarin iedereen zijn eigen rol heeft en de karakters uitvergroot worden. We krijgen gewoon ook niet alles mee, dus dat wat we zien wordt ons bewust voorgeschoteld. Het is tv hè.
Dit is natuurlijk waar, de mensen zijn bewust bij elkaar gezet vanwege hun eigenschappen. Dat betekend dus dat v&n zijn uitgekozen omdat het paardelullen zijn.
Dat ze bewust zijn uitgekozen en deze situatie is gecreëerd wil niet zeggen dat de analyses niet kloppen.
Ze doen niet zo omdat het van de productie moet, ze doen zo omdat ze zo zijn. (Geld voor alle koppels)
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:03:19 #7
124676 RobertoCarlos
pi_217969699
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 14:54 schreef koemleit het volgende:
De zure 4 is zuur en woedend omdat ze niet winnen. Ergens is dit raar. Ik vind zelf ook dat ze een punt hebben. M&R winnen 2x met iets wat half af is. Echter heb ik Harm en de jury zo'n 12x horen zeggen (dus ook tegen de koppels) dat de opleveringswinst over styling gaat. De zure 4 bouwt in beige zonder smaak, dan is je kans om te winnen gewoon kleiner.
Precies dat! Daarom zijn de Fucking Four ook helemaal niet zo goed als ze zelf denken. Simpelweg omdat ze na 6 weken nog steeds die switch van klussen naar stylen helemaal niet hebben kunnen maken. Geen stylist ingehuurd, geen budget voor vrijgemaakt etc. Ook nu weer met het gezamenlijke appartement denken ze dat ze het zelf kunnen en klagen ze erover dat Roelie teveel budget heeft vrijgemaakt voor styling.. Dan ben je dus een looser ondanks dat je van jezelf denkt dat je de "Koning van het Blok" _O- bent

quote:
Maar wat je vooral zag is de huidige maatschappij in het klein, een groep mensen moet het samen doen, maar toch ook individueel. Wat er gebeurt de mensen met de grootste bek krijgen altijd hun zin, de mensen die er wat van zeggen moeten en zullen kapot gemaakt worden, veelal door persoonlijk aanvallen. En daaromheen heb je een zwijgende groep lafbekken. Die diep van binnen echt wel weten dat het fout is, maar oo zo bang zijn om zelf ook slachtoffer te worden.

De bullebakken zijn echt nare mensen. Ik hoop dat ze niet winnen.
^O^

Hier een 'mooi' voorbeeld van zo'n lafbek:

dinsdag 17 juni 2025 @ 15:04:07 #8
124676 RobertoCarlos
pi_217969705
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 12:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Meeloper zit hier als een soort cuck bij terwijl z'n Grote Held zijn vrouw bepotelt _O- _O- _O-

Tja, je moet er iets voor over hebben om mee te tellen... })
Maar Miezerig Maurits kan ook best wel een echte vent zijn, hoor! Zo zegt hij hier stoer dat hij écht niet meer mee doet met dat corvee en dat hij nu echt een Grens trekt.

Waarna hij demonstratief opstaat en aan zijn buddy, zoals Echte Mannen dat doen, vraagt of hij ook een biertje wil :7 ;(

Kijktip: let ook op de linker-elleboog van Mighty Mau: zó doen Echte Mannen dat!

[ Bericht 68% gewijzigd door RobertoCarlos op 17-06-2025 15:14:35 ]
pi_217969717
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Precies dat! Daarom zijn de Fucking Four ook helemaal niet zo goed als ze zelf denken. Simpelweg omdat ze na 6 weken nog steeds die switch van klussen naar stylen helemaal niet hebben kunnen maken. Geen stylist ingehuurd, geen budget voor vrijgemaakt etc. Ook nu weer met het gezamenlijke appartement denken ze dat ze het zelf kunnen en klagen ze erover dat Roelie teveel budget heeft vrijgemaakt voor styling.. Dan ben je dus een looser ondanks dat je van jezelf denkt dat je de "Koning van het Blok" _O- bent
[..]
^O^

Hier een 'mooi' voorbeeld van zo'n lafbek:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Was ook een mooi moment toen ze in de nieuwe "styling groep" de ideeën van Roellie gingen zitten afkraken. Dan snap je het echt niet. Dat zijn de ideeën van iemand die 2x won. Stug blijven denken dat je op de goede weg zit qua styling terwijl je elke week de deksel op de neus krijgt.

Er is toch ook niemand die het stucwerk van Victor loopt af te kraken? :').
pi_217969718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:03 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk waar, de mensen zijn bewust bij elkaar gezet vanwege hun eigenschappen. Dat betekend dus dat v&n zijn uitgekozen omdat het paardelullen zijn.
Dat ze bewust zijn uitgekozen en deze situatie is gecreëerd wil niet zeggen dat de analyses niet kloppen.
Ze doen niet zo omdat het van de productie moet, ze doen zo omdat ze zo zijn. (Geld voor alle koppels)
Bepaalde koppels zulke bijnamen geven is nou ook niet bepaald netjes....
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:09:50 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217969734
Deze toestand gaat zoveel verder dan bouw-en kluswerk. Dit is om macht en wraak en de grootste bullebakken lijken te winnen. Maurits en Victor denderen over alle grenzen heen en bepalen wat er gebeurt, actief gesteund door Bimbo en Aneuk. En Marit moet het compleet ontgelden. En vanavond gaat het ook weer verder.
pi_217969753
Ik houd van drama
Alleen hier gaan ze me wel tever eigenlijk
Kijkt niet meer zo ontspannen
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:14:56 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217969786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik houd van drama
Ik kijk ook met kromme tenen.
pi_217969791
Wel goed begin van hun Carrierre van influencer _O-
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:15:41 #15
124676 RobertoCarlos
pi_217969796
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:07 schreef koemleit het volgende:

[..]
Was ook een mooi moment toen ze in de nieuwe "styling groep" de ideeën van Roellie gingen zitten afkraken. Dan snap je het echt niet. Dat zijn de ideeën van iemand die 2x won. Stug blijven denken dat je op de goede weg zit qua styling terwijl je elke week de deksel op de neus krijgt.

Er is toch ook niemand die het stucwerk van Victor loopt af te kraken? :').
Dat bedoelde ik inderdaad :) Helemaal waar dit ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 17-06-2025 15:24:36 ]
pi_217969834
Dat geschreew en drama leidt ook lekker af van het feit dat ze zelf de grootste valsspelers zijn met hun eigen bedrijven, houd de rest lekker bezig. En dan ook nog een jongetje treffen wat er eindelijk bij mag horen *O*
pi_217969856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik houd van drama
Dit. Ik voelde gewoon plaatsvervangende schaamte voor het gedrag van de 'fabulous four' en tegelijkertijd kon ik mij ook verplaatsen in hoe ellendig Marit zich moest voelen dat ze ten overstaande van alle anderen zo door de mangel werd gehaald zonder dat ze ook maar van iemand bijval kreeg (Roelie uitgezonderd). Wat ik al zei: dit is niet eens meer een gevalletje hate-watching, dit is gewoon om een knoop van in je maag te krijgen.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:22:23 #18
124676 RobertoCarlos
pi_217969858
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:00 schreef d.k. het volgende:
Gelukkig maar :s)
Ik heb eigenlijk alleen jouw woorden herhaald over die 4 (flauw gedrag, soms doordraaien) en gezegd dat ik die woorden niet begrijp. Maar goed :)

quote:
Maar wat wil je hier mee zeggen?
pi_217969871
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:15 schreef __Fokker__ het volgende:
Wel goed begin van hun Carrierre van influencer _O-
Ook wel mooi dat 'momfluencer' d'r Insta op privé heeft staan :') _O-
pi_217969890
Reken maar dat er zonder microfoon en camera het nog veel erger toe gaat daar. Het was ook sneaky van Victor om Marit zo uit te dagen met zijn gezuig.
pi_217969896
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:07 schreef d.k. het volgende:

[..]
Bepaalde koppels zulke bijnamen geven is nou ook niet bepaald netjes....
Dit is precies wat die koppels doen. Zich asociaal als een debiele Tokkie gedragen. En als iemand dan iets terug doet/zegt "ow ow ow das niet netjes he!!".
Dat zie je hier ook v&n gedragen zich compleet als asociale pestkoppen. Krijgen 1x weerwoord en gaan vol op het orgel over.

Jij doet het nu ook, is niet netjes da tje ze paardelullen noemt tuh tuh. Om de rest van het verhaal te negeren.

Zelfde taktiek passen Trump/Poetin en wilders ook altijd toe in het groot. Wel uitdelen maar moord en brand schreeuwen bij incasseren.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:26:59 #22
124676 RobertoCarlos
pi_217969909
@ChildoftheStars & @Boca_Raton: jammer om te lezen.. Ik dacht al: dit is helemáal niets voor jullie... -O-
pi_217969936
De enige leuke deelnemer nog is Chris.. *O* *O*
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:31:15 #24
124676 RobertoCarlos
pi_217969940
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:25 schreef Firuze60 het volgende:
Reken maar dat er zonder microfoon en camera het nog veel erger toe gaat daar. Het was ook sneaky van Victor om Marit zo uit te dagen met zijn gezuig.
Wat meespeelt denk ik is dat Victor inmiddels wekenlang door Naomi wordt bestookt met haat tegenover Marit..
Dat heeft hij lange tijd weerstaan, maar onbewust bouwt dat bij hem ook een soort anti-pathie tegen Marit op. En als Marit dan een aantal dingen dom/onhandig/vervelend doet en ze wint ook nog 2 opleveringen, dan kan hij de haat van Naomi niet meer weerstaan.

Victor is naar mijn idee dan ook niet een echte sterke persoonlijkheid, ook al lijkt hij dat met zijn bouw en zijn kluskwaliteiten.

(is geen excuus, maar ik probeer het proces te beschrijven (als amateur-psycholoog :s) )
pi_217969950
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Wat meespeelt denk ik is dat Victor inmiddels wekenlang door Naomi wordt bestookt met haat tegenover Marit..
Dat heeft hij lange tijd weerstaan, maar onbewust bouwt dat bij hem ook een soort anti-pathie tegen Marit op. En als Marit dan een aantal dingen dom/onhandig/vervelend doet en ze wint ook nog 2 opleveringen, dan kan hij de haat van Naomi niet meer weerstaan.

Victor is naar mijn idee dan ook niet een echte sterke persoonlijkheid, ook al lijkt hij dat met zijn bouw en zijn kluskwaliteiten.

(is geen excuus, maar ik probeer het proces te beschrijven (als amateur-psycholoog :s) )
Dat vind ik nog netjes gezegd, hoor, hij is gewoon te dom om te poepen.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:33:27 #26
124676 RobertoCarlos
pi_217969953
Ik wou dit zinnetje er nog bij zetten, maar ik zit lekker te kloten :X

"Ik betwijfel of Victor dat op die manier zo bewust heeft bedacht. Eerder dat hij daartoe is aangezet door Naomi en dat hijzelf ook pissig is dat hij een heel plafond 'voor niks' heeft stucen. "
pi_217969965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:26 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit is precies wat die koppels doen. Zich asociaal als een debiele Tokkie gedragen. En als iemand dan iets terug doet/zegt "ow ow ow das niet netjes he!!".
Dat zie je hier ook v&n gedragen zich compleet als asociale pestkoppen. Krijgen 1x weerwoord en gaan vol op het orgel over.

Jij doet het nu ook, is niet netjes da tje ze paardelullen noemt tuh tuh. Om de rest van het verhaal te negeren.

Zelfde taktiek passen Trump/Poetin en wilders ook altijd toe in het groot. Wel uitdelen maar moord en brand schreeuwen bij incasseren.
Bijzondere uitspraken. Voor mij is de lol van dit topic er wel vanaf als je kennelijk alleen maar mee mag in de mening van de meerderheid :W
pi_217969976
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Victor is ook gewoon een bange man.
Al dat soort "alpha" mannetjes zijn bange mannetjes. Ooo zo bang om zwakte te tonen. Hij is bang voor de zusjes, vandaar zn gedrag dat moet kapot. De zusjes staan sterk in hun schoenen, komen voor zichzelf op en laten zich niet zo makkelijk intimideren. Daar issie bang voor.100 procent.
Maar hoe banger, hoe bozer/agressiever/aanvallender hij zal doen.
pi_217969977
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:34 schreef d.k. het volgende:

[..]
Bijzondere uitspraken. Voor mij is de lol van dit topic er wel vanaf als je kennelijk alleen maar mee mag in de mening van de meerderheid :W
Wel nee, ik vind ze ook paardelullen.. :D
pi_217969983
quote:

[..]
Bijzondere conclusie die je trekt.
Jij mag prima een andere mening hebben, maar daar mag ik dan weer een mening over hebben :).
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:38:33 #31
124676 RobertoCarlos
pi_217969989
quote:

[..]
Huh? Omdat 1 persoon reageert zoals je dat niet wilt? Je kunt er toch gewoon op zeggen wat jij er van vindt, het is gewoon discusseren, hoor :s) Jammer dat je zo ineens weggaat!
Heb je mijn post nog gelezen?
pi_217970002
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
Victor is ook gewoon een bange man.
Al dat soort "alpha" mannetjes zijn bange mannetjes. Ooo zo bang om zwakte te tonen. Hij is bang voor de zusjes, vandaar zn gedrag dat moet kapot. De zusjes staan sterk in hun schoenen, komen voor zichzelf op en laten zich niet zo makkelijk intimideren. Daar issie bang voor.100 procent.
Maar hoe banger, hoe bozer/agressiever/aanvallender hij zal doen.
Niet zo zeer bang vind ik, Marit en Roelie laten ook duidelijk merken dat ze Victor een domme boerenlul vinden en dat voelt ie.
pi_217970016
Het werd gisteren vanaf minuut 1 al duidelijk dat Broer Konijn het niet kan handelen dat hij 'minder' of 'zwakker' zou zijn dan een ander, laat staan als het een vrouw betreft. Want ik quote:

"Het zijn gewoon vrouwen die vrouwen laten winnen. Dit is het verhaal. Ik heb het uitgespeeld."

Als je zulke woorden in je mond durft te nemen en ze ook nog uit je mond laat vloeien ben je toch wel echt een miserabel, misselijkmakend egotrippertje met het verstandelijk vermogen van een Neanderthaler hoor. Ongelofelijk.
pi_217970080
Nog even drie weken doorbijten, luitjes! Ze houden het best wel netjes geheim op Funda, van de inrichting van het gezamenlijke appartement is niets te zien.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:50:34 #35
124676 RobertoCarlos
pi_217970092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
Het werd gisteren vanaf minuut 1 al duidelijk dat Broer Konijn het niet kan handelen dat hij 'minder' of 'zwakker' zou zijn dan een ander, laat staan als het een vrouw betreft. Want ik quote:

"Het zijn gewoon vrouwen die vrouwen laten winnen. Dit is het verhaal. Ik heb het uitgespeeld."

Als je zulke woorden in je mond durft te nemen en ze ook nog uit je mond laat vloeien ben je toch wel echt een miserabel, misselijkmakend egotrippertje met het verstandelijk vermogen van een Neanderthaler hoor. Ongelofelijk.
Ik schrok toen hij aan het begin zei: "ik heb het de hele nacht uitgespeeld" of zoiets. Ik dacht dat hij de hele nacht had zitten gamen of zo... _O- 8)7
pi_217970095
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:43 schreef PeterKelder het volgende:

Dit was ik al helemaal vergeten! Omdat het in de eerste minuut zat. Ik zei toen nog tegen mijn vrouw. " Waar slaat dit op? Daarnaast is de makelaar man". Toen zei mijn vrouw. "Die is waarschijnlijk homo, en daarom noemt Victor hem ook vrouw".

En vanaf toen was ik inderdaad laaiend. Dat was de rode lap (voor mij). Hij kijkt dus neer op vrouwen en homo's. En vindt dat hij sowieso boven hen staat omdat ie man en hetero is. Dan ben je gewoon af. Met zulke mensen wil ik echt niks te maken hebben.
pi_217970099
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
@:ChildoftheStars & @:Boca_Raton: jammer om te lezen.. Ik dacht al: dit is helemáal niets voor jullie... -O-
Ik blijf wel kijken!

Met een boek in de hand als ik rustig moet worden
En dan de volgende dag rustig kijken
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:52:34 #38
124676 RobertoCarlos
pi_217970116
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Niet zo zeer bang vind ik, Marit en Roelie laten ook duidelijk merken dat ze Victor een domme boerenlul vinden en dat voelt ie.
Daar zit ook wel wat in. Hij zei ergens in week 4 of zo toen hij 1 oplevering won: "ze hebben me onderschat... dat hadden ze niet gedacht he". Kennelijk heeft ie wel iets van een soort van minderwaardigheidsgevoel

(wat sowieso niemand zou hoeven hebben, maar goed)
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:52:55 #39
124676 RobertoCarlos
pi_217970117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik blijf wel kijken!

Met een boek in de hand als ik rustig moet worden
En dan de volgende dag rustig kijken
Doe je goed! ^O^
pi_217970129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:51 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit was ik al helemaal vergeten! Omdat het in de eerste minuut zat. Ik zei toen nog tegen mijn vrouw. " Waar slaat dit op? Daarnaast is de makelaar man". Toen zei mijn vrouw. "Die is waarschijnlijk homo, en daarom noemt Victor hem ook vrouw".

En vanaf toen was ik inderdaad laaiend. Dat was de rode lap (voor mij). Hij kijkt dus neer op vrouwen en homo's. En vindt dat hij sowieso boven hen staat omdat ie man en hetero is. Dan ben je gewoon af. Met zulke mensen wil ik echt niks te maken hebben.
Misogynie, homofobie en racisme tieren welig.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:57:45 #41
124676 RobertoCarlos
pi_217970156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Misogynie, homohaat en racisme tieren welig.
En "validisme" (term voor haat of vooroordelen tegen mensen met een handicap)
pi_217970166
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En "validisme" (term voor haat of vooroordelen tegen mensen met een handicap)
Heb het even anders genoemd, niet homohaat maar homofobie..;)
pi_217970182
Haha huh is die makelaar homo?? Niet dat het wat uitmaakt, maar dat had ik even niet verwacht.

Ik vind Mark ook onwijs vrouwonvriendelijk overkomen. Dat zal wel de reden zijn dat hij de zusjes niet kan uitstaan, jong, succesvol, vrouw en ook nog eens (ultieme shocker) vegan.

Begrijp niet dat Heidy hier niet meteen op afknapt. Of dit is de krabbenton aan het werk, kan natuurlijk ook.
pi_217970185
En voor iedereen die even af wil kicken van dit zogenaamde klusprogramma, kijk de laatste aflevering eens van "De moeite waard" op Videoland, geen gezeik wel echt een KLUSprogramma.
pi_217970196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:04 schreef Firuze60 het volgende:
En voor iedereen die even af wil kicken van dit zogenaamde klusprogramma, kijk de laatste aflevering eens van "De moeite waard" op Videoland, geen gezeik wel echt een KLUSprogramma.
Die met die vrouw in haar uppie in Den Haag is echt een goede palate cleanser ja. Zelden zo blij geweest voor iemand op televisie :)
pi_217970202
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:03 schreef KnutselKoningin het volgende:
Haha huh is die makelaar homo?? Niet dat het wat uitmaakt, maar dat had ik even niet verwacht.

Ik vind Mark ook onwijs vrouwonvriendelijk overkomen. Dat zal wel de reden zijn dat hij de zusjes niet kan uitstaan, jong, succesvol, vrouw en ook nog eens (ultieme shocker) vegan.

Begrijp niet dat Heidy hier niet meteen op afknapt. Of dit is de krabbenton aan het werk, kan natuurlijk ook.
Je moet Heidi eens smachtend naar haar Mark zien opkijken, dan begrijp je dat ze toch echt geen feministe is.
pi_217970222
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:05 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Die met die vrouw in haar uppie in Den Haag is echt een goede palate cleanser ja. Zelden zo blij geweest voor iemand op televisie :)
De laatste aflevering is helemaal geweldig!
pi_217970268
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:03 schreef KnutselKoningin het volgende:

Even een disclaimer. Ik weet niet of die makelaar homo is. Maar dat opperde mijn vrouw toen ik zei "hoezo zegt hij vrouwen? De helft van de jury is man".

En dat Victor hem daarom onder de vrouwen schaarde.
pi_217970288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je moet Heidi eens smachtend naar haar Mark zien opkijken, dan begrijp je dat ze toch echt geen feministe is.
Goed punt, dat kon eigenlijk ook niet als interim manager in de zorg dan hou je dat niet vol.

Dus samenvatting van het speelveld vanuit een andere hoek; er zijn 3 koppels met een “traditionele” relatie en rolverdeling, 1 setje weekdieren (sorry) en 2 donkere mannen en 2 vrouwen.

Ik snap wel wie er met wie matcht dan ja.
pi_217970295
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 16:14 schreef koemleit het volgende:

[..]
Even een disclaimer. Ik weet niet of die makelaar homo is. Maar dat opperde mijn vrouw toen ik zei "hoezo zegt hij vrouwen? De helft van de jury is man".

En dat Victor hem daarom onder de vrouwen schaarde.
Oh deden we nou een Naomi’tje? 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')