abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217981206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat laatste was wel een regie dingetje hoor (hoop ik) je gaat iemand niet achterna rennen met een rekening. Dat was een doorzichtig tv momentje. Hij had ook even kunnen wachten.
Dat vermoed ik ook en denk ook dat Marit dat wel door had.
pi_217981226
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook en denk ook dat Marit dat wel door had.
Ja jammer dat soort dingen, dat hoeft wat mij betreft niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217981260
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja jammer dat soort dingen, dat hoeft wat mij betreft niet.
Joh, er loopt daar een regisseur rond die nog erger is dan het hele stel bij elkaar. :(
pi_217981308
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Joh, er loopt daar een regisseur rond die nog erger is dan het hele stel bij elkaar. :(
Ohh...... Ik moest even nadenken _O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217981350
Maar goed, even over die dure bank van 7000 piek bij F&C, zag eruit als een klassiek leren bank. De appartementen worden wel verkocht inclusief meubilair. Stel dat een koper valt op die smaak dan scheelt het vast wel itt die Jysk-inrichting van twee tientjes van H&M.

Sowieso kun je al het beige goedkope meubilair direct in een container mikken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 18-06-2025 23:13:32 ]
pi_217981415
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe gaat dit aflopen mensen?? Wie gaat er winnen?? Wat moet dat worden??
Ik vraag mij eerder af wanneer we mogen onspoileren over Funda, kijkt RobertoCarlos lief aan.. O-)

Dan wordt de discussie over wie er misschien een kans maakt nog leuker. 8-) :D
  woensdag 18 juni 2025 @ 23:19:57 #282
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217981422
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef PeterKelder het volgende:
Moffel die staat te hannessen met die stekkerdoos is pure comedy _O- Daar had ik de volle 42 minuten naar kunnen kijken, was tenminste weer iets anders geweest qua inhoud :D En anders zou ik weleens een dag in het hoofd van Chris willen kijken. Stille wateren hebben diepe gronden, maar bij hem komen we dan tot het middelpunt van de aarde met die eeuwige stiltes van hem :D

Kletskous die de sanitaire ruimtes van het gezamenlijke appartement wil betegelen in de hoop dat het hem extra doekoe oplevert _O- Helaas voor hem wordt dat idee (terecht) neergehaald door Broer Konijn en Piertje. Man man man, wat is Kletskous toch een beunhaas. Maar volgens hemzelf barst hij van de geweldige ideeën. Het is alleen zo jammer dat ze amper een kans maken.

Broer Konijn die weer een van zijn kennisjes inschakelt voor de keuken in het gezamenlijke appartement. Hallo, kon dat dan nog van het bouwbudget af of moeten we toch kijken naar de creatieve invulling van de post 'onvoorzien'? En hoezo kan onze zelfbenoemde kluskoning die keuken er zelf niet inrammen? Niemand anders kan hem toch "bijhouwuh..."?
En Barbie Botox die ineens weer poeslief doet tegenover Roelie omwille van de 3D-tekeningen is nogal verd- aha, de aap komt al uit de mouw: omdat Aanhangsel er even niet is wordt Roelie weer in genade aangenomen. Hoewel: dat ook weer niet, maar je denkt toch niet dat Barbie Botox het nu allemaal in d'r eentje gaat opknappen?! Ugh, wat is het toch een hypocriet geval. Gelukkig had Roelie ook haar terechte bedenkingen.

"Hallo snoetje!!" "Heee lieffieeee!!" Mag ik een teiltje met een inhoud van een liter of 10? Dank u. :r
"Ik kan hier sowieso niet zonder jou. Ik doe ook gewoon niks meer. Dit is al geloof ik de derde of vierde dag dat er niks uit mijn handen komt." Nouuuuu, tel daar nog maar een dag of 30 bij op, Botoxtrien. Ja, of je handen moeten kunnen praten want dat is werkelijk het enige wat ik je zie (en hoor) doen :')
En goh, wat een nobele actie van Broer Konijn en Barbie Botox wat betreft hamertje-tik. Of nou ja, nobel... In week 1 of 2 had ik er naïever tegenover gestaan, maar nu kwam het allemaal weer ontzettend mooi uit dat hun vrindjes er met de winst vandoor gingen. En ja, de andere koppels hebben ermee ingestemd, maar toch. Al is het maar hoe ze Adriaantje al hadden ingeschakeld nog voordat ze het plan voorlegden aan de anderen.

Marit: "Ik kan ook best slaan, dus ik denk dat we mij moeten kiezen om op de spijker te slaan." En dan dat lachje erbij ~O> Wat dat betreft jammer dat haar agressieve kant op dat moment niet aanwezig was, had nog best van pas kunnen komen >:)
_O_ ^O^

(Adriaantje :Y En de vader van de Fucktator lijkt op Bassie, met zijn heerlijke rooie wangetjes :Y )
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_217981438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
Maar goed, even over die dure bank van 7000 piek bij F&C, zag eruit als een klassieke leren bank. De appartementen worden wel verkocht inclusief meubilair. Stel dat een koper valt op die smaak dan scheelt het vast wel itt die Jynx-inrichting van twee tientjes van H&M.
Ja alles prima maar het is wel 7000 euro van je budget. Dat is een boel geld voor een bank. Als je dat zelf wil uitgeven is dat helemaal ok, maar voor dit tv programma is het redelijk dom.
Btw ik heb ooit een bank gekocht via FOK! (V&A) voor 100 euro en die wil ik voor mijn leven niet meer kwijt O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217981449
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja alles prima maar het is wel 7000 euro van je budget. Dat is een boel geld voor een bank. Als je dat zelf wil uitgeven is dat helemaal ok, maar voor dit tv programma is het redelijk dom.
Btw ik heb ooit een bank gekocht via FOK! (V&A) voor 100 euro en die wil ik voor mijn leven niet meer kwijt O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige bank, Soury! Logisch dat je die niet kwijt wil. Banken zijn net als auto's, nieuw peperduur, tweedehands bijna niks.
pi_217981456
@RobertoCarlos kun jij ons wellicht voorzien van een gifje van Moffel die met die stekkerdoos staat te klooien? Ik kon mijn aandacht amper bij het gesprek van Piertje en Broer Konijn houden door zijn running gag op de achtergrond _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217981461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Prachtige bank, Soury! Logisch dat je die niet kwijt wil.
Ja heel erg blij mee, is al weer jaren geleden. Plus ik heb er zelfs op geslapen (toen de schilders aan het werk waren aan de slaapkamer kant) en het is een prima bed voor evt logé. Was wel een dingetje om het boven te krijgen (touw en blok) :D Ik gebruik dat voeten ding op de foto als tafel maar daar kan je ook languit op liggen. Lekker off topic wel maar het hoeft echt niet een rib uit je lijf te zijn.
pi_217981476
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja heel erg blij mee, is al weer jaren geleden. Plus ik heb er zelfs op geslapen (toen de schilders aan het werk waren aan de slaapkamer kant) en het is een prima bed voor evt logé. Was wel een dingetje om het boven te krijgen (touw en blok) :D
Ik heb ongeveer hetzelfde formaat bank, maar dan van stof, heerlijk om af en toe een tukkie op te doen, overgenomen van mijn wijlen moeder die hem nog maar net had. Meer meubilair van haar ook, de rest ging naar de kringloop, was echt niets meer waard (en mijn ouders kochten altijd hele dure meubelen). Zelfs de dure piano van 5k (omgerekend, toen ooit 10k in guldens) werd bij gratie gods gratis opgehaald door een pianohandelaar.
pi_217981485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde formaat bank, maar dan van stof, heerlijk om af en toe een tukkie op te doen, overgenomen van mijn wijlen moeder die hem nog maar net had. Meer meubilair van haar ook, de rest ging naar de kringloop, was echt niets meer waard (en mijn ouders kochten altijd hele dure meubelen). Zelfs de dure piano van 5k (omgerekend, toen ooit 10k in guldens) werd bij gratie gods gratis opgehaald door een pianohandelaar.
Deze is ook stof hoor, soort nep zacht suéde.
pi_217981487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Deze is ook stof hoor, soort nep zacht suéde.
Dat was mijn vorige bank ook (en ook van Markplaats gehaald voor 100 euro) maar die hadden mijn katten ondergezeken.. :o :D

Deze laten ze nu met rust, daarom wat huiverig voor tweedehands meubelen, zit kennelijk vaak een (kat)luchtje aan. Mijn moeder had geen huisdieren.
pi_217981498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was mijn vorige bank ook (en ook van Markplaats gehaald voor 100 euro) maar die hadden de katten ondergezeken.. :o :D
Hahaha dat was de reden dat ik nieuwe/andere nodig had "katten". De laatste had het loodje gelegd. Geen poezels meer voor mij ;) Maar on topic maar even de prioriteiten van Faisel (en Chris al vraag ik me af of die gozer iets in te brengen heeft) liggen dus redelijk scheef.
pi_217981501
Anyway, even on-topic, ik vind dat de Funda foto's hier zonder spoilers mogen besproken worden inclusief die hele advertentie, daarmee verklap je nog helemaal niets over de uitslag van de deelnemers.
pi_217981522
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Hahaha dat was de reden dat ik nieuwe/andere nodig had "katten". De laatste had het loodje gelegd. Geen poezels meer voor mij ;) Maar on topic maar even de prioriteiten van Faisel (en Chris al vraag ik me af of die gozer iets in te brengen heeft) liggen dus redelijk scheef.
Hij heeft gewoon geen idee denk ik dat het wel erg duur is...

Wss aangeraden door die stylist, hij denkt design/kwaliteit = duur, maar dat het zo duur niet hoeft te zijn, heeft hij geen idee van. Er is ook een site die dure design banken aanbiedt voor een prikkie, puur omdat het showroommodellen zijn geweest, maar soort dingen moet je maar net weten.

Bovendien dacht hij de winst al binnen te hebben met die stylist, wat de bank wat minder duur had gemaakt.

Hij is gewoon niet heel erg slim :P
pi_217981543
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:50 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]

Wss aangeraden door die stylist, hij denkt design/kwaliteit = duur, maar dat het zo duur niet hoeft te zijn, heeft hij geen idee van. Er is ook een site die dure design banken aanbiedt voor een prikkie, puur omdat het showroommodellen zijn geweest, maar soort dingen moet je maar net weten.

Bovendien dacht hij de winst al binnen te hebben met die stylist, wat de bank wat minder duur had gemaakt.

Niet erg slim daar ga ik wel in mee
pi_217981548
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:50 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]

Hij denkt anders, als lui een appartement van meer dan een half miljoen kunnen aanschaffen dan willen ze ook dure meubels hebben. En eerlijk gezegd kan ik mij dat wel in denken, misschien woont hij al jaren in een huurhuis.

[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 19-06-2025 00:03:17 ]
pi_217981576
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij denkt anders, als lui een appartement van meer dan een half miljoen kunnen aanschaffen dan willen ze ook dure meubels hebben.
Helaas hebben die 2 tegenwoordig niks meer met elkaar te maken.
pi_217981579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 23:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij denkt anders, als lui een appartement van meer dan een half miljoen kunnen aanschaffen dan willen ze ook dure meubels hebben.
De meubels en bedden en de hele zooi is voor het programma. Ze moeten het inrichten voor de verkoop. Ze kopen het met meubilair maar of het je wil hebben is iets anders. Ze kopen het appartement voor de plek en de aangeschafte zooi blijft als je het wil hebben of gaat op marktplaats.
pi_217981581
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 00:03 schreef Soury het volgende:

[..]
De meubels en bedden en de hele zooi is voor het programma. Ze moeten het inrichten voor de verkoop. Ze kopen het met meubilair maar of het je wil hebben is iets anders. Ze kopen het appartement voor de plek en de aangeschafte zooi blijft als je het wil hebben of gaat op marktplaats.
Ja, dat weten wij, maar Faisel kreeg al in de eerste ronde op zijn sodemieter dat ie niks van styling begreep.
pi_217981597
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 00:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, dat weten wij, maar Faisel kreeg al in de eerste ronde op zijn sodemieter dat ie niks van styling begreep.
Ja maar als je een bank van 7000 euro koopt dan ben je niet erg slim bezig. Die dame heeft ze wel wat op weg geholpen maar ze zal zeker niet gezegd hebben dat ze DIE bank moesten kopen. Ik erger me gewoon dood aan die Faisel wat een niksnut :')
pi_217981605
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 00:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar als je een bank van 7000 euro koopt dan ben je niet erg slim bezig. Die dame heeft ze wel wat op weg geholpen maar ze zal zeker niet gezegd hebben dat ze DIE bank moesten kopen. Ik erger me gewoon dood aan die Faisel wat een niksnut :')
Hij neemt de tijd om te koken. Ook wat waard. :D
pi_217981617
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij neemt de tijd om te koken. Ook wat waard. :D
Dat is dan weer wel positief. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')