abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217980785
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
"Hallooooo Snoetje!" :X :P -O- :')
En halloooo lieffiee.. :O :r
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:56:12 #252
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217980792
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vrees dat de dames die liever elkaars haar krullen de verdeling nogal gaan manipuleren. Ze hebben Marit en Roelie immers al buitenspel gezet met hun coup en dat is een coup zonder E :D
Dit. Is. Kunst. _O_ _O_
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:57:41 #253
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217980811
Ik hoop zó dat Naomi zich een bult schrikt als ze zichzelf terug ziet. Met het commentaar erbij.
pi_217980829
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat mag niet volgens de spelregels!
Pas op of ik ga je Naomi noemen Nee, sorry dat is wel erg grof... sorry :@ ;) :*
Auwie, ik ga nu de bakwagen reserveren zodat jij er lekker niet mee kan rijden, lekker puh. Kan iemand me even vervoeren, want ik heb natuurlijk geen rijbewijs
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:00:40 #255
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217980838
Ik heb weer genoten. ☺
pi_217980850
Wel leuk die boete van Naomi voor vertraging van het project. Laat me raden, dat geldt niet voor Mau en Fik die een dag hebben verbrandt met het afzetten van Marit?
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:02:40 #257
124676 RobertoCarlos
pi_217980857
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Helaas komen Anouk en Maurits weer terug. Echt balen.
Ja inderdaa.... alhoewel ik zat te wachten op het moment dat NeeOhMi met haar arm over de rug van Heidy zou gaan wrijven... :P

Ik vind het trouwens een beetje raar dat we niet weten wat er nou met die vader is... Ik bedoel: waarom niet gewoon zeggen? Nu hoor je toch allerlei hints en de Fucking Four zit zielig te doen, maar waarom is erg onduidelijk. Het maakt mij niet zo heel veel uit, maar het is moeilijk gedoe, vooral vanuit de productie van Het Blok

Het kan haast niet anders dan dat zijn vader een aanval van zijn hart of hersenen heeft gekregen. Anders zouden ze niet terugkomen.
Zul je zien dat de Fucking Four gaat zeuren dat Miezerige Mau en zijn Aanhangsel weer een of ander voordeeltje moet hebben omdat het zo errug is met zijn vader... :{
pi_217980865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:20 schreef BragilLarabla het volgende:
Toch even teruggespoeld naar het berichtje van Dennis:
"Kies één kandidaat per koppel uit"
Die timmerman (ben ff z'n naam kwijt) is natuurlijk niet een van de koppels.
"Speel slim en eerlijk"
Die is ook makkelijk. Een "willekeurige" timmerman aanwijzen is natuurlijk niet eerlijk.

Hoop dat dit nog een staartje krijgt.
En we gooien het even in de groep, nee tuttebol, ze had dat aan Dennis moeten vragen of dat mocht. Maar kennelijk houdt dat in dat er met Dennis niet terug te Whatsappen is, er zit een robot achter zijn account, haha.
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:05:20 #259
124676 RobertoCarlos
pi_217980884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:00 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Auwie, ik ga nu de bakwagen reserveren zodat jij er lekker niet mee kan rijden, lekker puh. Kan iemand me even vervoeren, want ik heb natuurlijk geen rijbewijs
_O- ^O^
Verdorie, lig ik gewoon ineens uit de groep! :{
Nou ja, ook wel terecht, dat verdien ik ook wel! :D ;)
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:07:44 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217980900
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja inderdaa.... alhoewel ik zat te wachten op het moment dat NeeOhMi met haar arm over de rug van Heidy zou gaan wrijven... :P

Ik vind het trouwens een beetje raar dat we niet weten wat er nou met die vader is... Ik bedoel: waarom niet gewoon zeggen? Nu hoor je toch allerlei hints en de Fucking Four zit zielig te doen, maar waarom is erg onduidelijk. Het maakt mij niet zo heel veel uit, maar het is moeilijk gedoe, vooral vanuit de productie van Het Blok

Het kan haast niet anders dan dat zijn vader een aanval van zijn hart of hersenen heeft gekregen. Anders zouden ze niet terugkomen.
Zul je zien dat de Fucking Four gaat zeuren dat Miezerige Mau en zijn Aanhangsel weer een of ander voordeeltje moet hebben omdat het zo errug is met zijn vader... :{
Ja, ze willen vast een bouwstop behalve voor Maup en Anouk.
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:07:45 #261
124676 RobertoCarlos
pi_217980901
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:01 schreef KnutselKoningin het volgende:
Wel leuk die boete van Naomi voor vertraging van het project. Laat me raden, dat geldt niet voor Mau en Fik die een dag hebben verbrandt met het afzetten van Marit?
In de dictatuur van Het Blok gaat het maar om 1 ding: wie heeft de macht?
De rest moet zijn bek houden en ja knikken naar De Grote Leider en zijn gevolg....
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:09:09 #262
124676 RobertoCarlos
pi_217980906
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En halloooo lieffiee.. :O :r
Op dat bed was ze net een kind van 6...nee, serieus... die-is-echt-niet-goed.. :P
pi_217980910
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En we gooien het even in de groep, nee tuttebol, ze had dat aan Dennis moeten vragen of dat mocht. Maar kennelijk houdt dat in dat er met Dennis niet terug te Whatsappen is, er zit een robot achter zijn account, haha.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Lekker makkelijk wel om een timmerman het te laten doen. En dan zo zelf verheerlijkt vertellen dat ze zo goed en lief zijn voor hun matties *;
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:10:09 #264
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217980912
Hoe gaat dit aflopen mensen?? Wie gaat er winnen?? Wat moet dat worden??
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:11:19 #265
124676 RobertoCarlos
pi_217980925
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe gaat dit aflopen mensen?? Wie gaat er winnen?? Wat moet dat worden??
Dat zijn wel heel veel vragen ineens....kun je er wat mee winnen? Ik zit wat laag aan mijn budget, weet je...

Kunnen we dan niet beter Hamertje-tik doen of zo?
pi_217980935
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou ja het is natuurlijk een privé dingetje, kan ook een niet zo goede uitslag zijn geweest van een onderzoek of een gebroken been. Het is wat speculaas zeg maar, hoe dan ook kut voor Mau/Anoek.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217980967
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat zijn wel heel veel vragen ineens....kun je er wat mee winnen? Ik zit wat laag aan mijn budget, weet je...

Kunnen we dan niet beter Hamertje-tik doen of zo?
Ik weet wel wie er niet gaat winnen en dat is geen spoiler. Maar echt die Faisel man man ..... Die bank was 7000 euro Hoe dan? _O- Ja dan gaat het hard, uren weg naar Almere, alle schuld op Chris schuiven en hem zwaar demotiveren, denken dat je met je meetlatje even op een trapje staan gelijk een uur kan schrijven.
Niet willen tegelen omdat hij betaald wil worden :') Ik hou maar even op.
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:27:40 #268
124676 RobertoCarlos
pi_217981002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja het is natuurlijk een privé dingetje, kan ook een niet zo goede uitslag zijn geweest van een onderzoek of een gebroken been. Het is wat speculaas zeg maar, hoe dan ook kut voor Mau/Anoek.
Ik snap dat het privé is, maar zeg dan helemaal niets... Nu zijn het een beetje halve opmerkingen waarin toch dingen gezegd worden, maar dan net weer niet helemaal... :P ..

Maar ik heb ook dat melodramatische afscheid nog steeds in mijn hoofd.. Daar zat, vind ik, toch wel wat goedkoop sentiment en zelfmedelijden in. Ook al filter je dat iedereen anders reageert.. Maar goed, kan mij het eigenlijk schelen :s)
  woensdag 18 juni 2025 @ 22:29:14 #269
124676 RobertoCarlos
pi_217981013
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Lekker makkelijk wel om een timmerman het te laten doen. En dan zo zelf verheerlijkt vertellen dat ze zo goed en lief zijn voor hun matties *;
"Ik heb je rug!" B-) *)
pi_217981053
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
"Ik heb je rug!" B-) *)
Hahaha..... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_217981079
Moffel die staat te hannessen met die stekkerdoos is pure comedy _O- Daar had ik de volle 42 minuten naar kunnen kijken, was tenminste weer iets anders geweest qua inhoud :D En anders zou ik weleens een dag in het hoofd van Chris willen kijken. Stille wateren hebben diepe gronden, maar bij hem komen we dan tot het middelpunt van de aarde met die eeuwige stiltes van hem :D

Kletskous die de sanitaire ruimtes van het gezamenlijke appartement wil betegelen in de hoop dat het hem extra doekoe oplevert _O- Helaas voor hem wordt dat idee (terecht) neergehaald door Broer Konijn en Piertje. Man man man, wat is Kletskous toch een beunhaas. Maar volgens hemzelf barst hij van de geweldige ideeën. Het is alleen zo jammer dat ze amper een kans maken.

Broer Konijn die weer een van zijn kennisjes inschakelt voor de keuken in het gezamenlijke appartement. Hallo, kon dat dan nog van het bouwbudget af of moeten we toch kijken naar de creatieve invulling van de post 'onvoorzien'? En hoezo kan onze zelfbenoemde kluskoning die keuken er zelf niet inrammen? Niemand anders kan hem toch "bijhouwuh..."?
En Barbie Botox die ineens weer poeslief doet tegenover Roelie omwille van de 3D-tekeningen is nogal verd- aha, de aap komt al uit de mouw: omdat Aanhangsel er even niet is wordt Roelie weer in genade aangenomen. Hoewel: dat ook weer niet, maar je denkt toch niet dat Barbie Botox het nu allemaal in d'r eentje gaat opknappen?! Ugh, wat is het toch een hypocriet geval. Gelukkig had Roelie ook haar terechte bedenkingen.

"Hallo snoetje!!" "Heee lieffieeee!!" Mag ik een teiltje met een inhoud van een liter of 10? Dank u. :r
"Ik kan hier sowieso niet zonder jou. Ik doe ook gewoon niks meer. Dit is al geloof ik de derde of vierde dag dat er niks uit mijn handen komt." Nouuuuu, tel daar nog maar een dag of 30 bij op, Botoxtrien. Ja, of je handen moeten kunnen praten want dat is werkelijk het enige wat ik je zie (en hoor) doen :')
En goh, wat een nobele actie van Broer Konijn en Barbie Botox wat betreft hamertje-tik. Of nou ja, nobel... In week 1 of 2 had ik er naïever tegenover gestaan, maar nu kwam het allemaal weer ontzettend mooi uit dat hun vrindjes er met de winst vandoor gingen. En ja, de andere koppels hebben ermee ingestemd, maar toch. Al is het maar hoe ze Adriaantje al hadden ingeschakeld nog voordat ze het plan voorlegden aan de anderen.

Marit: "Ik kan ook best slaan, dus ik denk dat we mij moeten kiezen om op de spijker te slaan." En dan dat lachje erbij ~O> Wat dat betreft jammer dat haar agressieve kant op dat moment niet aanwezig was, had nog best van pas kunnen komen >:)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217981136
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, dat doet ze op zich goed, al is er nog wel wat werk aan de winkel. Maar goed, in zo'n snelkookpan-situatie als Het Blok komen er bij iedereen bepaalde dingen naar boven... Ik hoop wel dat ze er geen last van gaat hebben dat ze dat zo open op tv heeft verteld. Sommige mensen beseffen het effect niet van wat ze op tv vertellen.. Ik hoop maar dat de productie van Het Blok daar over nagedacht heeft...
Als je ziet hoe ze ieder minuscuul akkefietje uitmelken tot op de laatste druppel en dingen als pestgedrag en uitsluiting moeiteloos faciliteren, vrees ik dat dat een gevalletje wishful thinking is, eerlijk gezegd :X

Maar ik denk dat Marit zich geen zorgen moet maken dat ze zich zo kwetsbaar opstelt. Ze durft zich er al eerlijk over uit te spreken, dat is al heel wat. Dan heb ik meer vrees voor de 'fabulous four' met hun achterbakse draaikonterij...

quote:
[..]
Je zag ook dat Marit zich inhield ook al omdat er camera bij was.. Maar ook, dat zei ze later, omdat ze dacht: "Ach ja, zo is Faisel nou eenmaal". Gelukkig maar, want ik was boos geworden... :X
Haha same :D Kletskous had dit bij mij niet moeten flikken, al is het maar omdat uit (non)verbale communicatie bij het verhit weglopen van de bouwplaats toch al duidelijk zou moeten zijn dat iedere andere futiliteiten op dat moment niet welkom zijn :X
pi_217981158
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Helaas komen Anouk en Maurits weer terug. Echt balen.
Dit. Uiteraard zijn de omstandigheden van hun plotse vertrek allesbehalve leuk, maar dat neemt niet weg dat ik het wel effe lekker vind zo zonder die karakter- en ruggengraatloze meelopers.

Over ruggengraat gesproken: kan Broer Konijn niet ook nog effe het spit krijgen in de laatste weken? Of dat die derderangs Barbie per ongeluk wordt meegenomen door de plastic-ophaaldienst met Verweggistan als uitvalsbasis? O-)
pi_217981174
Ik vond zowel Chris als Marit er een beetje uitgeblust bij staan met treurige koppies. Roelie was juist ineens wat feller. En Faisel...manoman, de hosselaar en een financieel stuk onbenul.

@PeterKelder.. _O-
pi_217981177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 22:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Als je ziet hoe ze ieder minuscuul akkefietje uitmelken tot op de laatste druppel en dingen als pestgedrag en uitsluiting moeiteloos faciliteren, vrees ik dat dat een gevalletje wishful thinking is, eerlijk gezegd :X

Maar ik denk dat Marit zich geen zorgen moet maken dat ze zich zo kwetsbaar opstelt. Ze durft zich er al eerlijk over uit te spreken, dat is al heel wat. Dan heb ik meer vrees voor de 'fabulous four' met hun achterbakse draaikonterij...
[..]
Haha same :D Kletskous had dit bij mij niet moeten flikken, al is het maar omdat uit (non)verbale communicatie bij het verhit weglopen van de bouwplaats toch al duidelijk zou moeten zijn dat iedere andere futiliteiten op dat moment niet welkom zijn :X
Dat laatste was wel een regie dingetje hoor (hoop ik) je gaat iemand niet achterna rennen met een rekening. Dat was een doorzichtig tv momentje. Hij had ook even kunnen wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')