Dit. Is. Kunst.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees dat de dames die liever elkaars haar krullen de verdeling nogal gaan manipuleren. Ze hebben Marit en Roelie immers al buitenspel gezet met hun coup en dat is een coup zonder E
Auwie, ik ga nu de bakwagen reserveren zodat jij er lekker niet mee kan rijden, lekker puh. Kan iemand me even vervoeren, want ik heb natuurlijk geen rijbewijsquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens de spelregels!
Pas op of ik ga je Naomi noemen Nee, sorry dat is wel erg grof... sorry![]()
![]()
![]()
Ja inderdaa.... alhoewel ik zat te wachten op het moment dat NeeOhMi met haar arm over de rug van Heidy zou gaan wrijven...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Helaas komen Anouk en Maurits weer terug. Echt balen.
En we gooien het even in de groep, nee tuttebol, ze had dat aan Dennis moeten vragen of dat mocht. Maar kennelijk houdt dat in dat er met Dennis niet terug te Whatsappen is, er zit een robot achter zijn account, haha.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:20 schreef BragilLarabla het volgende:
Toch even teruggespoeld naar het berichtje van Dennis:
"Kies één kandidaat per koppel uit"
Die timmerman (ben ff z'n naam kwijt) is natuurlijk niet een van de koppels.
"Speel slim en eerlijk"
Die is ook makkelijk. Een "willekeurige" timmerman aanwijzen is natuurlijk niet eerlijk.
Hoop dat dit nog een staartje krijgt.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:00 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Auwie, ik ga nu de bakwagen reserveren zodat jij er lekker niet mee kan rijden, lekker puh. Kan iemand me even vervoeren, want ik heb natuurlijk geen rijbewijs
Ja, ze willen vast een bouwstop behalve voor Maup en Anouk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja inderdaa.... alhoewel ik zat te wachten op het moment dat NeeOhMi met haar arm over de rug van Heidy zou gaan wrijven...![]()
Ik vind het trouwens een beetje raar dat we niet weten wat er nou met die vader is... Ik bedoel: waarom niet gewoon zeggen? Nu hoor je toch allerlei hints en de Fucking Four zit zielig te doen, maar waarom is erg onduidelijk. Het maakt mij niet zo heel veel uit, maar het is moeilijk gedoe, vooral vanuit de productie van Het Blok
Het kan haast niet anders dan dat zijn vader een aanval van zijn hart of hersenen heeft gekregen. Anders zouden ze niet terugkomen.
Zul je zien dat de Fucking Four gaat zeuren dat Miezerige Mau en zijn Aanhangsel weer een of ander voordeeltje moet hebben omdat het zo errug is met zijn vader...
In de dictatuur van Het Blok gaat het maar om 1 ding: wie heeft de macht?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:01 schreef KnutselKoningin het volgende:
Wel leuk die boete van Naomi voor vertraging van het project. Laat me raden, dat geldt niet voor Mau en Fik die een dag hebben verbrandt met het afzetten van Marit?
Op dat bed was ze net een kind van 6...nee, serieus... die-is-echt-niet-goed..quote:
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Lekker makkelijk wel om een timmerman het te laten doen. En dan zo zelf verheerlijkt vertellen dat ze zo goed en lief zijn voor hun mattiesquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En we gooien het even in de groep, nee tuttebol, ze had dat aan Dennis moeten vragen of dat mocht. Maar kennelijk houdt dat in dat er met Dennis niet terug te Whatsappen is, er zit een robot achter zijn account, haha.
Dat zijn wel heel veel vragen ineens....kun je er wat mee winnen? Ik zit wat laag aan mijn budget, weet je...quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe gaat dit aflopen mensen?? Wie gaat er winnen?? Wat moet dat worden??
Nou ja het is natuurlijk een privé dingetje, kan ook een niet zo goede uitslag zijn geweest van een onderzoek of een gebroken been. Het is wat speculaas zeg maar, hoe dan ook kut voor Mau/Anoek.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja inderdaa.... alhoewel ik zat te wachten op het moment dat NeeOhMi met haar arm over de rug van Heidy zou gaan wrijven...![]()
Ik vind het trouwens een beetje raar dat we niet weten wat er nou met die vader is... Ik bedoel: waarom niet gewoon zeggen? Nu hoor je toch allerlei hints en de Fucking Four zit zielig te doen, maar waarom is erg onduidelijk. Het maakt mij niet zo heel veel uit, maar het is moeilijk gedoe, vooral vanuit de productie van Het Blok
Het kan haast niet anders dan dat zijn vader een aanval van zijn hart of hersenen heeft gekregen. Anders zouden ze niet terugkomen.
Zul je zien dat de Fucking Four gaat zeuren dat Miezerige Mau en zijn Aanhangsel weer een of ander voordeeltje moet hebben omdat het zo errug is met zijn vader...
Ik weet wel wie er niet gaat winnen en dat is geen spoiler. Maar echt die Faisel man man ..... Die bank was 7000 euro Hoe dan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel vragen ineens....kun je er wat mee winnen? Ik zit wat laag aan mijn budget, weet je...
Kunnen we dan niet beter Hamertje-tik doen of zo?
Ik snap dat het privé is, maar zeg dan helemaal niets... Nu zijn het een beetje halve opmerkingen waarin toch dingen gezegd worden, maar dan net weer niet helemaal...quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het is natuurlijk een privé dingetje, kan ook een niet zo goede uitslag zijn geweest van een onderzoek of een gebroken been. Het is wat speculaas zeg maar, hoe dan ook kut voor Mau/Anoek.
"Ik heb je rug!"quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Lekker makkelijk wel om een timmerman het te laten doen. En dan zo zelf verheerlijkt vertellen dat ze zo goed en lief zijn voor hun matties
Hahaha..... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Als je ziet hoe ze ieder minuscuul akkefietje uitmelken tot op de laatste druppel en dingen als pestgedrag en uitsluiting moeiteloos faciliteren, vrees ik dat dat een gevalletje wishful thinking is, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze op zich goed, al is er nog wel wat werk aan de winkel. Maar goed, in zo'n snelkookpan-situatie als Het Blok komen er bij iedereen bepaalde dingen naar boven... Ik hoop wel dat ze er geen last van gaat hebben dat ze dat zo open op tv heeft verteld. Sommige mensen beseffen het effect niet van wat ze op tv vertellen.. Ik hoop maar dat de productie van Het Blok daar over nagedacht heeft...
Haha samequote:[..]
Je zag ook dat Marit zich inhield ook al omdat er camera bij was.. Maar ook, dat zei ze later, omdat ze dacht: "Ach ja, zo is Faisel nou eenmaal". Gelukkig maar, want ik was boos geworden...
Dit. Uiteraard zijn de omstandigheden van hun plotse vertrek allesbehalve leuk, maar dat neemt niet weg dat ik het wel effe lekker vind zo zonder die karakter- en ruggengraatloze meelopers.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Helaas komen Anouk en Maurits weer terug. Echt balen.
Dat laatste was wel een regie dingetje hoor (hoop ik) je gaat iemand niet achterna rennen met een rekening. Dat was een doorzichtig tv momentje. Hij had ook even kunnen wachten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze ieder minuscuul akkefietje uitmelken tot op de laatste druppel en dingen als pestgedrag en uitsluiting moeiteloos faciliteren, vrees ik dat dat een gevalletje wishful thinking is, eerlijk gezegd
Maar ik denk dat Marit zich geen zorgen moet maken dat ze zich zo kwetsbaar opstelt. Ze durft zich er al eerlijk over uit te spreken, dat is al heel wat. Dan heb ik meer vrees voor de 'fabulous four' met hun achterbakse draaikonterij...
[..]
Haha sameKletskous had dit bij mij niet moeten flikken, al is het maar omdat uit (non)verbale communicatie bij het verhit weglopen van de bouwplaats toch al duidelijk zou moeten zijn dat iedere andere futiliteiten op dat moment niet welkom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |