Ik had nog zo gezegd: geen bommetjequote:Een boer is gisteravond in Eerbeek onder een koe terechtgekomen en bekneld geraakt. De man raakte zwaargewond en is naar het ziekenhuis vervoerd. "Je moet je voorstellen, zo'n koe weegt gemiddeld 600 kilo", zegt een woordvoerder van de brandweer.
Hoe de boer precies onder de koe terecht is gekomen, is nog onduidelijk. Zo'n melding krijgt de brandweer dan ook niet vaak, zegt de woordvoerder.
Mijn gokje; reversed cowgirl.quote:Hoe de boer precies onder de koe terecht is gekomen
quote:
Hoe is dit antiboerenpropaganda?quote:
quote:
Grappig: dit zei een vriend van me onlangs ook, pratend over zijn Tinder-avonturen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:36 schreef Moonversion het volgende:
Je moet je voorstellen, zo'n koe weegt gemiddeld 600 kilo
Hij had het over je zusjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Grappig: dit zei een vriend van me onlangs ook, pratend over zijn Tinder-avonturen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:58 schreef the-eye het volgende:
Ik heb dat ook weleens gehad
Was een goeie les; Niet meer zo veel drinken en niet met de eerste de beste mee naar huis gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |