Het is zo bizar bericht, maar het gaat natuurlijk over Trump, dus het is zeker mogelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Visegrad is wel betrouwbaar toch? Of zijn ze gehacked..lijkt me ook niet. Maar dit klinkt toch als het waar is alsof de oorlogsverklaring richting Iran al opgemaakt is.
Die kust Trump's reet wel zo enorm hard dat zijn hoofd door Trump's mond weer naar buiten komt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor de mensen die het niet kunnen lezen
[ afbeelding ]
Het is echtquote:
Wat me vooral zorgen maakt is dat de machthebbers alle wapens op de grond bezitten n ook willen gebruiken. De oppositie is groot in het land, maar die mensen hebben geen gevechtservaring en geen wapens. Het moet dus van het leger komen denk ik, en dat is ook waarom ze vooral de nationale garde momenteel harde klappen geven denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Meh, is het niet hopen tegen beter weten in?
Het is vooral een betrouwbaar ophitsaccount.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Visegrad is wel betrouwbaar toch? Of zijn ze gehacked..lijkt me ook niet. Maar dit klinkt toch als het waar is alsof de oorlogsverklaring richting Iran al opgemaakt is.
Het is wel weer grappig idd, enige manier om zelf belangrijk te zijn/worden en iets voor elkaar te krijgen bij Trump. Heel veel likken en heel diep bukken. Je zag/ziet het ook bij Rutte.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die kust Trump's reet wel zo enorm hard dat zijn hoofd door Trump's mond weer naar buiten komt.
Waar komt dit pareltje vandaan dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:30 schreef Tjacka het volgende:
UNBELIEVABLE! The Netherlands — supposed FRIENDS — allowed a PAKISTANI SPY, Abdul Qadeer Khan, to STEAL nuclear secrets from Dutch labs and give them to IRAN! ⚠️ They basically handed IRAN NUCLEAR WEAPONS on a silver platter! 💣 This is TREASON! 🚨 Because of this, we HAVE NO CHOICE but MILITARY ACTION — and yes, the Dutch will be involved. 🇺🇸 If you help our ENEMIES, you share the consequences! 💥 America will NEVER back down. 💪 #Treason #BombIran #NoMoreNukes
Sommigen steken graag hun arm tot aan hun ellebogen in de reet van Trump, anderen tot aan hun schouders. En dan heb je de categorie die volledig in de reet van Trump kruiptquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor de mensen die het niet kunnen lezen
[ afbeelding ]
Die niet bestaande ontwikkelingen tot het maken van een kernwapen 15 jaar terug in de tijd sturen is wel wat vergelijkbaar met staken te zoeken naar niet bestaande 'weapons of mass destruction'.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor. Al ben ik wel blij dat Iran met zn nuke ambities iig 15 jaar terug de tijd in zal gaan.
Maar idd, het is echt overal mislukt. Maar Irans volk is wel iets anders, Perzen zijn wel tot dingen in staat denk ik..
Als ze maar niet bij de Tango gaan tanken want ik heb geen zin om uren te wachten straksquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gaan ze nog ergens landen om bij te tanken of kunnen ze heel lang blijven rondvliegen?
Maar Fordow (of zoiets) ligt ook niet ver van een grote stad af, lijkt me niet logisch.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
De berichten om Teheran te evacueren kunnen natuurlijk ook de wereld in geholpen zijn om wat aandacht af te leiden van de doelen waar het om gaat.
En waar gingen de raketten van Iran heen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
Inmiddels honderden doden door Isralische bombardementen op Iran
Op dag vijf van de Isralische aanvallen op Iran is nog altijd onduidelijk hoeveel dodelijke slachtoffers er precies zijn. De Iraanse overheid spreekt over 1800 doden en gewonden, maar maakt geen helder onderscheid. Een mensenrechtenrechtenorganisatie spreekt over minstens 452 doden en 646 gewonden.
Daarmee lijkt het erop dat zeker honderden mensen zijn gedood door Isralische straaljagers, raketten en drones. Behalve militaire doelwitten zijn er ook burgerdoelen getroffen, zoals een gebouw van de Iraanse staatstelevisie in een woonwijk in Teheran. Isral beweert dat er in het gebouw een communicatiecentrum zat voor het leger, maar leverde daarvoor geen bewijs.
Ook is er onduidelijkheid over het aantal burgerslachtoffers in Iran. Volgens de Iraanse minister van Volksgezondheid zijn er zeker 35 vrouwen en 10 kinderen omgebracht bij Isralische bombardementen. Dat meldt het officile staatspersbureau IRNA.
Volgens de organisatie Human Rights Activists in Iran (HRANA), die door de BBC wordt geciteerd, zijn er in totaal 224 burgers omgekomen. Volgens de telling van HRANA zijn er 109 militairen gedood. Nog eens 119 gemelde doden zijn nog niet gedentificeerd. HRANA baseert zich op openbare bronnen, zoals sociale media en lokale bronnen. Deze cijfers zijn niet onafhankelijke gecontroleerd.
Nos
Ik zou er niet op rekenen. Wat je straks kan verwachten is dat er weer enorme stromen vluchtelingen richting Europa zijn, zoals na elk conflict wat die havikken ooit begonnen zijn, en Iran zal veranderen in een wetteloos shithole waar verschillende facties elkaar de tent zullen uitvechten. Europa barst bijna uit zijn voegen dankzij al die Amerikaanse 'interventies' en dit zal het er niet gemakkelijker op maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:47 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
It giet oan… ik hoop echt dat Amerika in de zoveelste oorlog in het MO het nu een keertje wl tot een succes zal maken, want de geschiedenis beweert anders. Maar het Iraanse volk acht ik wel veel meer in staat tot een succes dan in Afghanistan en Irak bijv.
Daar hebben ze alleen maar diesel en benzine, anders had ik wel de goedkopere kerosine getanktquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ze maar niet bij de Tango gaan tanken want ik heb geen zin om uren te wachten straks
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan...quote:
En wij ons maar druk maken over de natuur.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan...
[ x ]
wat een toevalquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan...
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |