Vergeleken met Netanyahu's duim omhoog voor de Trump-Gaza resort "plannen"?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:22 schreef 03f het volgende:
[..]
Vergelijkingen van dit treurige niveau maken het echt niet beter hoor.
Dat zijn wel de duurdere woningen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iran heeft ook prachtige moderne bakstenen architectuur trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1976 belde.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:30 schreef Tjacka het volgende:
UNBELIEVABLE! The Netherlands — supposed FRIENDS — allowed a PAKISTANI SPY, Abdul Qadeer Khan, to STEAL nuclear secrets from Dutch labs and give them to IRAN! ⚠️ They basically handed IRAN NUCLEAR WEAPONS on a silver platter! 💣 This is TREASON! 🚨 Because of this, we HAVE NO CHOICE but MILITARY ACTION — and yes, the Dutch will be involved. 🇺🇸 If you help our ENEMIES, you share the consequences! 💥 America will NEVER back down. 💪 #Treason #BombIran #NoMoreNukes
Ja, ook die lange file uit Teheran waren heel wat mooie bakken te zien. En ook de straten zien er op de filmpjes netjes verzorgd uit, je moet goed kijken op filmpjes of het Israël is, of Iran.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de Iraanse en Israelische bevolking Netanyahu enorm dankbaar is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:37 schreef Ali_boo het volgende:
De raketten zijn eindelijk aangekomen
[ x ]
Die tweede is wel tof.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat begrijp je niet? Ik gaf een voorbeeld van organisaties die je beschuldigt van blinde haat.quote:
Oh jij bent het, was even vergeten hoe het zat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? Ik gaf een voorbeeld van organisaties die je beschuldigt van blinde haat.
Waar zie je de blinde Israel haat nou?
Je zei blinde Israel haat te zien. Ik vraag je waar dan. Ik weet dat je extreem voorningenomen bent maar denkt dat jij juist van een afstandje kijkt. Typisch dat je weer vlucht en op de man speelt in plaats van dat je enige onderbouwing van wat je claimde plaatst.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh jij bent het, was even vergeten hoe het zat.
Ik ga niet tegen jouw verzonnen argumenten op discussiëren. Nu begin je weer over organisaties. Nergens in de mond genomen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je zei blinde Israel haat te zien. Ik vraag je waar dan. Ik weet dat je extreem voorningomen bent maar denkt dat jij juist van een afstandje kijkt. Typisch dat je weer vlucht en op de man speelt in plaats van dat je enige onderbouwing van wat je claimde plaatst.
waarom gebruiken al die debielen chatgptquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:45 schreef Eagles89 het volgende:
Drums of war, rust (niet) zacht regime Iran:
[ x ]
It giet oan… ik hoop echt dat Amerika in de zoveelste oorlog in het MO het nu een keertje wél tot een succes zal maken, want de geschiedenis beweert anders. Maar het Iraanse volk acht ik wel veel meer in staat tot een succes dan in Afghanistan en Irak bijv.quote:
Voor de mensen die het niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:45 schreef Eagles89 het volgende:
Drums of war, rust (niet) zacht regime Iran, laten we hopen dat dit goed gaat uitpakken, en er geen jaren burgeroorlog op gaat volgen. Iran verdient een welvarend land zonder Ayatollah.
[ x ]
Is dit echt?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:45 schreef Eagles89 het volgende:
Drums of war, rust (niet) zacht regime Iran, laten we hopen dat dit goed gaat uitpakken, en er geen jaren burgeroorlog op gaat volgen. Iran verdient een welvarend land zonder Ayatollah.
[ x ]
Visegrad is wel betrouwbaar toch? Of zijn ze gehacked..lijkt me ook niet. Maar dit klinkt toch als het waar is alsof de oorlogsverklaring richting Iran al opgemaakt is.quote:
Meh, is het niet hopen tegen beter weten in?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:47 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
It giet oan… ik hoop echt dat Amerika in de zoveelste oorlog in het MO het nu een keertje wél tot een succes zal maken, want de geschiedenis beweert anders. Maar het Iraanse volk acht ik wel veel meer in staat tot een succes dan in Afghanistan en Irak bijv.
Ja die Huckabee is echt een enorm engnek. Maar goed, die zit als relifundamentalist in het Midden-Oosten wel weer prima op z'n plek.quote:
Ik vrees er ook voor. Al ben ik wel blij dat Iran met zn nuke ambities iig 15 jaar terug de tijd in zal gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik snap dat Iran een issue is, maar ik kan toch ook niet het gevoel onderdrukken dat dit weer de zoveelste faal gaat worden van de VS, als ze gaan meedoen... Irak, Afghanistan, Syrie, Libie... en straks dan Iran.
We gaan het zien maar het regime is echt niet plots verdwenen (en wie komt er in de plaats?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |