https://www.google.com/se(...)QaJOJG5n97_UP-pfWyQUquote:Op maandag 16 juni 2025 21:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk met jouw land?
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
Gen Z hier![]()
Wat zou de gemiddelde generatie op FOK! zijn?
Blijkbaar Y, of Millenial, net als ik.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.
Ohhh gaafquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
B en ik gingen vanavond even de gemiddelde leeftijd in Tivoli-Vredenburg omlaag trekken. Concert van Alan Parsons Project![]()
Generatie X hier kennelijk (bouwjaar 72, geboortejaar 73)quote:Op maandag 16 juni 2025 22:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Blijkbaar Y, of Millenial, net als ik.
Moest het ook Googelen
Ooohhhquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
B en ik gingen vanavond even de gemiddelde leeftijd in Tivoli-Vredenburg omlaag trekken. Concert van Alan Parsons Project![]()
Dat is millenialquote:Op maandag 16 juni 2025 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.
Ik heb nog nooit behoefte gevoeld om avocado te proberen. Doe mij maar kruisbessen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is millenialDe avocado-generatie ook wel genoemd.
Sterrenbeelden zijn best leuk tochIk ben stier zon en steenbok rising.
Ik lees al een poosje mee en vind het intrigerend. Lastig, ontregelend. Heeft het een naam? Weet je hoe je eraan gekomen bent? Heb je het al lang?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat laatste: dat weet ik niet zo goed. Soms stelt het wel degelijk gerust, maar vaak niet en soms maakt het het erger. Het is niet voor niks dat googlen iets is wat ik zo min mogelijk probeer te doen (maar wat dus niet altijd lukt).
[KNIP]
Maar ik werk wel toe naar zo min mogelijk gebruik ja
quote:
quote:
quote:
Heb je dan geen zwaar leven als je ca. 10 maanden per jaar geen kruisbessen kunt eten?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit behoefte gevoeld om avocado te proberen. Doe mij maar kruisbessen.
Hé, tourt die weer?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |