Een handvol tweets, in het Engels geschreven. Dus in potentie afkomstig uit alle windstreken. Je denkt een punt te maken over pro-Palestijnse activisten die deze burgerdoden toejuichen, op basis van een paar tweets op een internationaal platform met honderden miljoenen gebruikers?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik hits niet op, ik benoem iets dat voor iedereen zichtbaar is. Voorbeelden van zulke reacties staan nota bene onder die tweet. Dan kun je dus vervolgens wel met een whataboutism komen aanzetten, maar dat doet verder niets af aan de situatie. Het enige wat je hier dan ook probeert is het radicalisme aan de kant van de pro-Palestijnse sympathisanten te bagatelliseren.
Tsja, als er 150.000 mensen demonstreren dan zitten er geheid van radicale klootzakken tussen. Dat vind ik verder ook niet heel schokkend.quote:En dat radicalisme zit trouwens ook niet aan 'beide kanten'. Want we hebben ook hier in het Westen een zeer duidelijk contrast kunnen zien tussen de vele pro-Palestijnse demonstraties en de pro-Israël demonstraties. In 9 van de 10 gevallen gaat het er bij een pro-Israël demonstraties en stuk beschaafder aan toe.
Dit is natuurlijk ook het resultaat waar men voor aan het demonstreren is. Aan de ene kant heb je een totaal geradicaliseerde samenleving waar moslimfundamentalisme, antisemitisme, martelaarschap en terreur zijn genormaliseerd en aan de andere kant een relatief Westers land met een liberale democratie.
Moeten we dat tweede plaatje nou gaan reverse imaged searchen?quote:
Dit gaat toch helemaal niet alleen om Nederland? We zien al bijna twee jaar (grote) pro-Palestijnse demonstraties door heel het Westen. Ik vraag mij daarom dan ook af waarom jij de discussie tot Nederland probeert te reduceren ..quote:Op maandag 16 juni 2025 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een handvol tweets, in het Engels geschreven. Dus in potentie afkomstig uit alle windstreken. Je denkt een punt te maken over pro-Palestijnse activisten die deze burgerdoden toejuichen, op basis van een paar tweets op een internationaal platform met honderden miljoenen gebruikers?
Nogmaals, op Twitter/X vind je net zo goed reacties van figuren die vinden dat Gaza weg moet worden gevaagd.
Je zou een valide punt maken als je ons zou wijzen op (bij voorkeur) Nederlandstalige tweets van pro-Palestijnse activisten die enerzijds de ellende in Gaza veroordelen, maar het bombarderen van Israelische burgers verwelkomen.
[..]
Tsja, als er 150.000 mensen demonstreren dan zitten er geheid van radicale klootzakken tussen. Dat vind ik verder ook niet heel schokkend.
Hoef niet, het komt van een BBC-artikelquote:Op maandag 16 juni 2025 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moeten we dat tweede plaatje nou gaan reverse imaged searchen?
Niet bekend met die user? Het enige wat hij plaatst is Israelische propaganda en hij verwerpt al het andere. Iets als NOS is volgens hem extreem gekleurd. Voor Howard is twitter de ideale bron om zijn nonsense te onderbouwen.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een handvol tweets, in het Engels geschreven. Dus in potentie afkomstig uit alle windstreken. Je denkt een punt te maken over pro-Palestijnse activisten die deze burgerdoden toejuichen, op basis van een paar tweets op een internationaal platform met honderden miljoenen gebruikers?
Nogmaals, op Twitter/X vind je net zo goed reacties van figuren die vinden dat Gaza weg moet worden gevaagd.
Je zou een valide punt maken als je ons zou wijzen op (bij voorkeur) Nederlandstalige tweets van pro-Palestijnse activisten die enerzijds de ellende in Gaza veroordelen, maar het bombarderen van Israelische burgers verwelkomen.
[..]
Tsja, als er 150.000 mensen demonstreren dan zitten er geheid van radicale klootzakken tussen. Dat vind ik verder ook niet heel schokkend.
Lesje nuchterheid krijgt ze er gratis bijquote:Op maandag 16 juni 2025 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dat vieze belerende vingertje omhoog ook.
Die kan meteen aan de afwas.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lesje nuchterheid krijgt ze er gratis bij
Beter laat dan nooitquote:
Je mag het van mij best breder trekken.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit gaat toch helemaal niet alleen om Nederland? We zien al bijna twee jaar (grote) pro-Palestijnse demonstraties door heel het Westen. Ik vraag mij daarom dan ook af waarom jij de discussie tot Nederland probeert te reduceren ..
Zou het eerder suïcidaal noemen maar goed wie ben ikquote:Op maandag 16 juni 2025 17:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En daarna doorgaan en zeggen "hit us again"
Best "based" van deze mevrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |