Alle passagiers verbieden.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens getuigen begon een passagier met een mes te zwaaien en steken.
Da's Vlaams.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
De verdachte werd op de bus gearresteerd? Stond hij op het dak ofzo?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het taalgebruik van het nieuwsartikel het enige Vlaams aan dit hele voorval is.quote:
Die kans is tegenwoordig best wel groot in Antwerpen. Het zal wel een verward persoon zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het taalgebruik van het nieuwsartikel het enige Vlaams aan dit hele voorval is.
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
De verdachte werd op de bus gearresteerd? Stond hij op het dak ofzo?
Moest die passagier maar van het dak afkomen.quote:de Ernest Claesstraat in Antwerpen is maandagmiddag een passagier vermoord op een bus van De Lijn.
Da's de straat van het Chicagoblok, beruchte flat.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:28 schreef nixxx het volgende:
Net even opgezocht, is op de linkeroever, niet echt het centrum denk ik? Ben niet heel bekend in Antwerpen. Ik zat al half te denken dat er misschien zo’n heel herkenbare conservatieve Jood in de diamant buurt neergestoken zou zijn.
Ik denk dat je daarin gelijk hebt; Het slachtoffer werd de keel overgesneden.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het taalgebruik van het nieuwsartikel het enige Vlaams aan dit hele voorval is.
Je woont ook op Zuid en op Scheveningen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oftewel te debiel voor woorden. Ook Vlaams.
Hier worden we ook niet veel wijzer van.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hier worden we ook niet veel wijzer van.
Heftig dit.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Zonder blur. Waarschuwing; heftige beelden van slachtoffer.
[ x ]
Als je dit gewoon op social media plaatst ben je ook ziek in je kop.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wel gelijk maar ik heb niet gekeken. Zoiets hoef ik niet te zien.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je dit gewoon op social media plaatst ben je ook ziek in je kop.
dit vinden ze beter dan seks, hun telefoon zit vol met ackbar gorno.quote:
Die moet je niet willen plaatsen. Ze zullen jou maar niet hebben kunnen bereiken omdat je in een vergadering zat, je komt uit de vergadering en je kijkt even op je telefoon en het eerste wat je ziet is deze telefoon van je vader.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[ x ]
Is gewijzigd.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:25 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die moet je niet willen plaatsen. Ze zullen jou maar niet hebben kunnen bereiken omdat je in een vergadering zat, je komt uit de vergadering en je kijkt even op je telefoon en het eerste wat je ziet is deze telefoon van je vader.
Vind het wel altijd knap dat hulpdiensten toch nog iets proberen, zoals reanimeren bij iemand waarvan de keel open ligt, wat hetzelfde effect heeft als een lopende kraan water.quote:
Misschien is het wel plagen. En plagen is kusjes vragen!quote:Op maandag 16 juni 2025 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een truestige reacties over Vlamingen. Stelletjes Belgenhaters
Altijd weer die georgiersquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:06 schreef Aether het volgende:
'Man die in Belgische bus keel van bejaarde opensneed is Georgische vluchteling die in Nederland verblijft'
https://www.geenstijl.nl/5183951/nederland-o-nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |