Alle passagiers verbieden.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens getuigen begon een passagier met een mes te zwaaien en steken.
Da's Vlaams.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
De verdachte werd op de bus gearresteerd? Stond hij op het dak ofzo?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het taalgebruik van het nieuwsartikel het enige Vlaams aan dit hele voorval is.quote:
Die kans is tegenwoordig best wel groot in Antwerpen. Het zal wel een verward persoon zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het taalgebruik van het nieuwsartikel het enige Vlaams aan dit hele voorval is.
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef MissButterflyy het volgende:
De verdachte werd op de bus gearresteerd? Stond hij op het dak ofzo?
Moest die passagier maar van het dak afkomen.quote:de Ernest Claesstraat in Antwerpen is maandagmiddag een passagier vermoord op een bus van De Lijn.
Da's de straat van het Chicagoblok, beruchte flat.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:28 schreef nixxx het volgende:
Net even opgezocht, is op de linkeroever, niet echt het centrum denk ik? Ben niet heel bekend in Antwerpen. Ik zat al half te denken dat er misschien zo’n heel herkenbare conservatieve Jood in de diamant buurt neergestoken zou zijn.
Ik denk dat je daarin gelijk hebt; Het slachtoffer werd de keel overgesneden.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het taalgebruik van het nieuwsartikel het enige Vlaams aan dit hele voorval is.
Je woont ook op Zuid en op Scheveningen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oftewel te debiel voor woorden. Ook Vlaams.
Hier worden we ook niet veel wijzer van.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hier worden we ook niet veel wijzer van.
Heftig dit.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:34 schreef Kim-Holland het volgende:
Zonder blur. Waarschuwing; heftige beelden van slachtoffer.
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |