Onzinquote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef Mikeytt het volgende:
'T Zusje is voor mensen die denken dat ze chique bezig zijn, maar gewoon fastfood aan het eten zijn.
Elders in de randstad dan, want tegenwoordig is het er in Roffa totaal seksloos.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:48 schreef Fok-it het volgende:
De Beren is wel echt een fenomeen. Maar wel alleen als je in de Randstad bent opgegroeid. Al zitten ze nu ook op een paar steden er buiten.
Zal nu wel flink achteruit zijn gegaan maar vroegah daar een sateetje eten was gewoon prima. Niet hoogstaand natuurlijk maar wel prima.
Daarentegen hebben jullie op de Coolsingel blijkbaar wel de mooiste McDonalds van de wereld, las ik deze week.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Elders in de randstad dan, want tegenwoordig is het er in Roffa totaal seksloos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)toort-ons~b7d9df666/quote:Op maandag 16 juni 2025 14:05 schreef junkiesietze het volgende:
plaats een link naar die recentie dan
"Dit artikel is exclusief voor abonnees."quote:Op maandag 16 juni 2025 14:06 schreef capricia het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)toort-ons~b7d9df666/
Haal je hem door archive.phquote:Op maandag 16 juni 2025 14:09 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
"Dit artikel is exclusief voor abonnees."
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:58 schreef Gripper het volgende:
Ik was vorige week nog bij een Beer (in Valkenburg) en ben inderdaad voor de komende 3 jaar wel weer ff genezen
Wat me vooral opviel waren de liefdeloze handelingen waarmee de koks in de keuken alles op de borden flikkerden. Elke actie van de koks was gejaagd, zonder aandacht, liefdeloos.
Voorgegaarde spareribs die ff in de oven opgepiept worden, overal een handje van die "bejaardenhuis groenten" bij - roosje bloemkool, brocoli, worteltje, en een enorme schep friet. En inderdaad het personeel wat inderdaad niet al te geinspireerd rondsloft.
Maar t restaurant zat vol en iedereen had het naar zn zin dus ze doen kennelijk toch iets waar veel publiek op afkomt.
Ik vind een 3,5 nog veel te hoog als ik de recensie leesquote:Op maandag 16 juni 2025 14:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap echt niet dat die elke keer als mooiste wordt gestemd.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daarentegen hebben jullie op de Coolsingel blijkbaar wel de mooiste McDonalds van de wereld, las ik deze week.
Had ik vorige week vrijdag al geplaatst:quote:Op maandag 16 juni 2025 14:05 schreef junkiesietze het volgende:
plaats een link naar die recentie dan
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:02 schreef golfer het volgende:
De betreffende recensie is te lezen via https://archive.ph/jTxIS
Dat is het cijfer van het wijnartikel van naast het artikel over de Beren.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 juni 2025 16:34 schreef thabit het volgende:
Vooral kinderen vinden het lekker, dus dan weet je al dat het vrij smaakloos is, net als de McDonald's.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:34 schreef thabit het volgende:
Vooral kinderen vinden het lekker, dus dan weet je al dat het vrij smaakloos is, net als de McDonald's.
'de keuken'. Vind dat een grove overdrijving voor laagbegaafden die pakken en zakken opentrekken en over een bord heen stortenquote:Op maandag 16 juni 2025 19:46 schreef Fietsertje70 het volgende:
Als er toch zo'n bordje op tafel staat om een dessert aan te prijzen en je ziet wat de keuken er uiteindelijk van maakt dan gaat er toch ergens iets heels erg fout
[ afbeelding ]
Lang geleden was de bediening in de horeca nog een vak waar je voor opgeleid werd. Al lang vervangen door scholieren en moeilijk inzetbaren. In de afgelopen 10-20 jaar is dit ook gebeurd in de keuken, niet alleen in NL trouwens, en staat veel (keten) horeca bol van de opgewarmde prefab.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:46 schreef Fietsertje70 het volgende:
Als er toch zo'n bordje op tafel staat om een dessert aan te prijzen en je ziet wat de keuken er uiteindelijk van maakt dan gaat er toch ergens iets heels erg fout
[ afbeelding ]
Ja. Heb jij niet op school dat soort cijfers gekregen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:06 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Hoe is 3,5 ster 'vernietigend'? Van de 10 of zo?
Jij maakt er ster van. Het is gewoon een rapportcijfer.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:06 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Hoe is 3,5 ster 'vernietigend'? Van de 10 of zo?
Waarschijnlijk voor begrijpend lezen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Heb jij niet op school dat soort cijfers gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |