Scheelt weer zelf webcams bijhouden als er iets interessants isquote:Op zondag 15 juni 2025 22:26 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als ik ooit twijfel aan mijn gezondheid dan zet ik gewoon Steve een kwartiertje op.
Als daarna de parels op mijn voorhoofd staan weet ik dat ik een afspraak bij de cardioloog kan maken.
Één grote spastische zenuw die man.
Niet zo zeer stoppen omdat het spul op is maar eerder omdat er op de achtergrond nog wat politiek speelt denk ikquote:Op zondag 15 juni 2025 22:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze nu al stoppen.
Of ze hebben dan niks meer, wat zeer pijnlijk zou zijn op dag 3.
Of ze denken van, ach laten we ze vannacht wat rust geven.
Dat is waar.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Scheelt weer zelf webcams bijhouden als er iets interessants is
Is hij pro Iran, of is hij niet vol enthousiasme over weer een enorme escalatie vanuit Israel terwijl vredesgesprekken gaande waren?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef superniger het volgende:
Thomas Erdbrink nu bij Renze. Uiteraard is hij pro Iran.
Escalatie? Welke escalatie? Of je nou tegen Houthi's, Hamas, Hezbollah of de Ayatolla's vecht: een pot natquote:Op zondag 15 juni 2025 22:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is hij pro Iran, of is hij niet vol enthousiasme over weer een enorme escalatie vanuit Israel terwijl vredesgesprekken gaande waren?
Als Iran vorige week opeens honderden raketten was gaan afschieten op Israel, dan had je het geen escalatie genoemd?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Escalatie? Welke escalatie? Of je nou tegen Houthi's, Hamas, Hezbollah of de Ayatolla's vecht: een pot nat
Is dit niet gewoon een standaard file? Je ziet er nog een hoop de andere kant op rijden.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:31 schreef ACT-F het volgende:
En het allerbelangrijkste in een crisissituatie is voorin binnen handbereik te vinden![]()
[ x ]
Ik vind hem pro Iran overkomen. Maar geef hem eens ongelijk: als ik mij niet vergis woont en werkt hij al meer dan 10 jaar in Iran. Is getrouwd en heeft volgens mij zelfs een gezin daar. Zijn perskaart (noem ik het even) is al eens ingetrokken (in ik meen 2020), dus die man kan zich geen negatieve uitingen t.o.v. het Iraanse regime permitteren. Zijn brood en misschien zelfs zijn gezin hangt er vanaf.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is hij pro Iran, of is hij niet vol enthousiasme over weer een enorme escalatie vanuit Israel terwijl vredesgesprekken gaande waren?
Alcohol?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:31 schreef ACT-F het volgende:
En het allerbelangrijkste in een crisissituatie is voorin binnen handbereik te vinden![]()
[ x ]
Iran zit sinds 1979 al in een escalatie richting Israël.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als Iran vorige week opeens honderden raketten was gaan afschieten op Israel, dan had je het geen escalatie genoemd?
Die zullen ze vast ook hebben, maar in Iran moet je dat niet te opzichtig doen. Gaat natuurlijk om de wc-rol voorin voor het geval dat ze in hun broek doen.quote:
Daarnaast wilde Iran niet stoppen met het produceren van een kernwapen. Maar dit wordt natuurlijk allemaal genegeerd door Glazenmaker, zodat de schuld in de schoenen kan worden geschoven van Israël.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iran zit sinds 1979 al in een escalatie richting Israël.
Al hun praatjes over Israël veranderen in een parkeerplaats en onbewoonbaar maken is precies waarom Israël het zich niet kan veroorloven dat die gekken beschikken over nukes.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iets later volgens mij. Israel steunde ze voor miljarden tijdens de oorlog met Irak in de jaren 1981-1986 iircquote:Op zondag 15 juni 2025 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien wel... tot dan toe waren ze bezig met hun proxies...om zelf buiten schot te blijven. Maar nu.. tja... vroeg of laat wist je dat dit zou gebeuren. Israel zou niet toestaan dat ze de bom kregen. Goedschiks of kwaadschiks.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als Iran vorige week opeens honderden raketten was gaan afschieten op Israel, dan had je het geen escalatie genoemd?
Is ook goede bescherming tegen Covid. In Azië is er weer flink wat Covid.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die zullen ze vast ook hebben, maar in Iran moet je dat niet te opzichtig doen. Gaat natuurlijk om de wc-rol voorin voor het geval dat ze in hun broek doen.
Ah ja. Dat is waar ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:39 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Iets later volgens mij. Israel steunde ze voor miljarden tijdens de oorlog met Irak in de jaren 1981-1986 iirc
Zag vandaag nog een bericht dat NK hulp aan zou bieden aan Iran. Helaas waren de bronnen afkomstig van Rusland en het Midden-Oosten. Dus heb ik het uiteraard niet gepostquote:Op zondag 15 juni 2025 22:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Noord-Korea zie ik als de enige wildcard op dit lijstje.
Rusland heeft te veel te verliezen en vertrouwt de haatbaarden net zo min, China geeft geen reet om de Palestijnen en vertrouwt de haatbaarden ook niet. Zeker niet met intelligence gevoelige info als Chinese nukes.
Noord-Korea heeft weinig te verliezen, heeft zelf geloofwaardige afschrikking en het MO ligt extreem ver bij hen vandaan.
Toch lijkt me dat een aankoop van een NK nuke niet kan plaatsvinden zonder dat China, Amerika of Israël hier achter komt. En die gaan dat never nooit toestaan.
https://en.wikipedia.org/(...)20weapons%20industry.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:39 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Iets later volgens mij. Israel steunde ze voor miljarden tijdens de oorlog met Irak in de jaren 1981-1986 iirc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |