Ja, uit de tijd dat niks alternatiefs in de lijst mocht, natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peter Koelewijn, allemaal leuk en aardig, maar Ik ben gelukkig zonder jou is natuurlijk ook geschreven door de moeder van de Top 2000-mastodont
Denk niet dat dat aan Frits lag, die draaide met gemak O Superman van Laurie Anderson in de Avondspitsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, uit de tijd dat niks alternatiefs in de lijst mocht, natuurlijk!
(Maar klopt, daar had ik wel iets over kunnen zeggen)
Nog altijd op de keuzelijst te vinden (of opnieuw, dat weet ik eigenlijk niet zeker).quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk niet dat dat aan Frits lag, die draaide met gemak O Superman van Laurie Anderson in de Avondspits
Gezien de mate waarin het breed gedragen wordt (van 3fm, tot 2 tot kink en alles ertussen), bovenste 300 zonder zweetdruppel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:49 schreef peaceman het volgende:
Ik weet het, het is nog vroeg, maar hoe hoog gaat Lola Young met Messy komen in de T2000 van 2025?
Ik ben geneigd te zeggen dat ik dat eigenlijk best terecht vind.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gezien de mate waarin het breed gedragen wordt (van 3fm, tot 2 tot kink en alles ertussen), bovenste 300 zonder zweetdruppel.
Prima stukje muziek.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat ik dat eigenlijk best terecht vind.
Op dat album staan weinig zwakke nummers.quote:
In de 4851 (nouja, 4900 ongeveer gok ik) de bovenste 50.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat ik dat eigenlijk best terecht vind.
Dat is heel erg hoogquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de 4851 (nouja, 4900 ongeveer gok ik) de bovenste 50.
Lees ik nu tussen de regels door dat dit een jaarlijks ding wordt?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de 4851 (nouja, 4900 ongeveer gok ik) de bovenste 50.
Neuh, maar ik ga de nieuwe liedjes er wel tussen schuiven.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lees ik nu tussen de regels door dat dit een jaarlijks ding wordt?
Wel in de playlist ook? Ik gooi playlists altijd weg als ik bij het einde ben, tenzij ze veranderen (lijstjes van lijstjes dus), dus, nou ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ga de nieuwe liedjes er wel tussen schuiven.
Dit jaar denk ik wel, daarna.. weet ik nog niet. Misschien wel om dit als nieuwe 'alle liedjes uit de Top 2000' playlist te gebruiken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel in de playlist ook? Ik gooi playlists altijd weg als ik bij het einde ben, tenzij ze veranderen (lijstjes van lijstjes dus), dus, nou ja.
SPOILER: 1747-1726Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |