SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
herkenbaarquote:Op zondag 15 juni 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed hoor. Druk met werk maar het is gelukkig leuk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er niet zo goed uitquote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook al een beetje gelig, net als de bladeren, ik vrees het ergsteTe weinig water gegeven?
![]()
nee i s goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb over 2 dagen een knoeperd van een aardbeiTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
gezondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo goed uitTe weinig water gegeven?
Maar andere plantjes hebben gele bloemen, dus misschien gaan die nog wat produceren.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Minder hard persen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb over 2 dagen een knoeperd van een aardbei🐙![]()
Zie er ook uit als zonnebrand. Misschien teveel zon? Of weerkaatsing oid?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Maar andere plantjes hebben gele bloemen, dus misschien gaan die nog wat produceren.Trotste mama van Ambar
Of niet voldoende voedstoffen in de grond. Wat voor potgrond had je gebruikt?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Maar andere plantjes hebben gele bloemen, dus misschien gaan die nog wat produceren.![]()
Ohja, ik zou geen ongevraagd advies meer gevenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Maar andere plantjes hebben gele bloemen, dus misschien gaan die nog wat produceren.Hopelijk krijg je bij die andere planten wel goed resultaat!
![]()
B o l kkDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ohoh, ze staan de hele dag in de volle zon, dacht dat ze daar van houdenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie er ook uit als zonnebrand. Misschien teveel zon? Of weerkaatsing oid?Heb ze vorige week van mn vader gekregen, weet niet weleke potgrond, ik heb ze overgepot in potgrond die ik nog had liggen, geen speciale soortquote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Of niet voldoende voedstoffen in de grond. Wat voor potgrond had je gebruikt?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Beestjes hebben de meeste van mijn beitjes opgegeten inmiddels.quote:
Maar van de week even een netje spannen.🐙![]()
biij twijfel een beetje suiker erbij als je water geeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of afwasmiddel, 1 of 2 druppelsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmm zoete komkommers, dat klinkt wel goedquote:Op zondag 15 juni 2025 21:58 schreef sp3c het volgende:
biij twijfel een beetje suiker erbij als je water geeft
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
gaat naar de wortel, zou niets uit moeten maken voor de komkommer zelfquote:Op zondag 15 juni 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm zoete komkommers, dat klinkt wel goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ouwe filmquote:Don't follow me. I am lost too
suiker = energieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zou ik niet op mijn planten gooienquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh, misschien is het een gestreste plant. Gewoon een aantal liederen voor ze zingen en je planten staan er in notime weer goed bij!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ohoh, ze staan de hele dag in de volle zon, dacht dat ze daar van houden
[..]
Heb ze vorige week van mn vader gekregen, weet niet weleke potgrond, ik heb ze overgepot in potgrond die ik nog had liggen, geen speciale soort
![]()
![]()
RedBull geeft je vleugels..Don't follow me. I am lost too
weet ik niet meerquote:
is me ooit eens uitgelegd maar als het niet om pucks gaat sla ik het niet goed op
maaqr het werktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jijquote:Op zondag 15 juni 2025 22:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie spelt kees in nieuwe flodder film??Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ken het wel als een ongedierte dingetje.quote:
Maar sowieso is het wel gezonde gewoonte om je augurk af en toe te wassen.🐙![]()
gewoon tatjana toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Opgezocht, gaat met name over het verwijderen van bladluis.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet meer
is me ooit eens uitgelegd maar als het niet om pucks gaat sla ik het niet goed op
maaqr het werkt![]()
Regel 2 van ongevraagd advies: het heeft vaak geen nuttige waarde te hebbenquote:
En regel 1 is dat het ongevraagd moet zijn en je vroeger erom, dus dit is geen advies![]()
Ik was mijn augurk iedere dag.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken het wel als een ongedierte dingetje.
Maar sowieso is het wel gezonde gewoonte om je augurk af en toe te wassen.![]()
Oeh zoete wortels, lekkerquote:Op zondag 15 juni 2025 22:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaat naar de wortel, zou niets uit moeten maken voor de komkommer zelf
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
In de nieuwste Flodder-spin-off, getiteld Kees Flodder, zal Tatjana ¦imić opnieuw de rol van Kees Flodder vertolken. De serie staat gepland voor begin 2026 en zal te zien zijn op Videoland en het Duitse RTL. Tatjana heeft aangegeven dat ze het spannend vindt om na zoveel jaar weer in de huid van Kees te kruipen.quote:
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
steentjes zijn goud
vingers ookHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Ik weet nu wel hoe ik bladluis van wat planten in mijn tuin kan verwijderen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Regel 2 van ongevraagd advies: het heeft vaak geen nuttige waarde te hebben
En regel 1 is dat het ongevraagd moet zijn en je vroeger erom, dus dit is geen advies![]()
dit is winstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor iemand van 62 ziet ze er nog prima uit. Maar ik vraag me af hoe ze de dochter gaat spelen. Wat voor soort spin-off gaat het worden?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de nieuwste Flodder-spin-off, getiteld Kees Flodder, zal Tatjana ¦imić opnieuw de rol van Kees Flodder vertolken. De serie staat gepland voor begin 2026 en zal te zien zijn op Videoland en het Duitse RTL. Tatjana heeft aangegeven dat ze het spannend vindt om na zoveel jaar weer in de huid van Kees te kruipen.
Bron: Copilot AI![]()
Wel uitkijken dat je het niet in de volle zon doet, want dan brand het water met afwasmiddel in je bladquote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet nu wel hoe ik bladluis van wat planten in mijn tuin kan verwijderen.Trotste mama van Ambar
TjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:NET ALS JE MUTTI!!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De nieuwe Flodder-spin-off, getiteld Kees Flodder, brengt de beruchte familie terug op het scherm. Hier zijn enkele details:quote:Op zondag 15 juni 2025 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor iemand van 62 ziet ze er nog prima uit. Maar ik vraag me af hoe ze de dochter gaat spelen. Wat voor soort spin-off gaat het worden?
- Hoofdrol: Tatjana ¦imić keert terug als Kees Flodder, een iconisch personage uit de originele serie.
- Locatie: De productie onderzoekt of de serie deels wordt opgenomen in de Sittardse wijk Kollenberg, die in de jaren '80 al als decor diende voor de originele films.
- Verhaal: Hoewel de exacte verhaallijn nog geheim is, wordt gespeculeerd dat de serie zich richt op Kees en haar leven na de gebeurtenissen in Zonnedael.
- Releasedatum: Er is nog geen officiële datum bekend, maar de serie wordt verwacht in 2026.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
jongons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon AI gebruikenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor iemand van 62 ziet ze er nog prima uit. Maar ik vraag me af hoe ze de dochter gaat spelen. Wat voor soort spin-off gaat het worden?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb "organisch" spoelmiddel wat ik met wat neem olie (en water) in een plantenspuit soms op mijn citroenboom spuit als er bladluis op zit.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet nu wel hoe ik bladluis van wat planten in mijn tuin kan verwijderen.![]()
net als zijn mutti
was grappig, geen slotjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen idee manquote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
du esel zij heeft me niet met 11 gekregtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
89quote:Op zondag 15 juni 2025 22:16 schreef mario390 het volgende:
hoe oud werd dann de zijn de ma flodder spelt?🐙![]()
Zodra de zon net onder is lijkt me goed tijdstip. Ik zocht al lange tijd naar iets om van bladluis af te komen en wil dit wel proberen. Vorig jaar zijn er planten door stuk gegaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je het niet in de volle zon doet, want dan brand het water met afwasmiddel in je blad![]()
Ik heb een aantal bloemen waar ik vanmorgen diverse bladluizen zag zitten. Maar ik zag ook een heel spoor mieren naar die bladluizen gaan. Dus ik gok dat die mieren die bladluizen gebruiken voor nectar of zo. En ik wil dat ook weer niet verstorenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Zodra de zon net onder is lijkt me goed tijdstip. Ik zocht al lange tijd naar iets om van bladluis af te komen en wil dit wel proberen. Vorig jaar zijn er planten door stuk gegaan.![]()
Misschien lossen die mieren je bladluisprobleem op? De natuur die zelf evenwicht brengt?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een aantal bloemen waar ik vanmorgen diverse bladluizen zag zitten. Maar ik zag ook een heel spoor mieren naar die bladluizen gaan. Dus ik gok dat die mieren die bladluizen gebruiken voor nectar of zo. En ik wil dat ook weer niet verstorenHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb, in wat achteraf een lang proces van zelfkastijding bleek, geprobeerd een wasabiplant te groeien.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Zodra de zon net onder is lijkt me goed tijdstip. Ik zocht al lange tijd naar iets om van bladluis af te komen en wil dit wel proberen. Vorig jaar zijn er planten door stuk gegaan.
Streepje zon op het blad? Blad dood. Temperatuur boven de 25? Plant gestresst en op het randje van de dood.
Bladluis? Als een singulariteit die iedere luis binnen de kilometers brede straal van de event horizon onherroepelijk naar zich toe trok.
Ik heb zoveel geprobeerd. Maar de luizen bleven.
Zelfs met een pincet iedere luis individueel er afplukken en pletten, en de hele plant in het sop, twee dagen later zaten ze er weer.
Reeeeeeeeee🐙![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Oh oh oh dat wordt een note!
KEINE MUTTI-WITZEN!!!![]()
![]()
Mieren farmen en verdedigen juist de luizen. Lieveheersbeestjes eten luizen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien lossen die mieren je bladluisprobleem op? De natuur die zelf evenwicht brengt?🐙![]()
Du esel!quote:
Dat schiet niet op dan, lieveheersbeestjes zie je amper.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mieren farmen en verdedigen juist de luizen. Lieveheersbeestjes eten luizen.How can I make this topic about me?![]()
Even gezocht: de mieren zorgen voor bescherming tegen oa lieveheersbeestjes. Dus of bloemen of natuurlijk evenwichtquote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien lossen die mieren je bladluisprobleem op? De natuur die zelf evenwicht brengt?
Die bloemen zitten aan milk weed, wat er is om larven van de monarch vlinders te voeden![]()
![]()
De mieren 'melken' de luizen. Dat krijgen ze voor de bescherming die ze bieden tegen bijv. lieveheersbeestjes.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een aantal bloemen waar ik vanmorgen diverse bladluizen zag zitten. Maar ik zag ook een heel spoor mieren naar die bladluizen gaan. Dus ik gok dat die mieren die bladluizen gebruiken voor nectar of zo. En ik wil dat ook weer niet verstoren![]()
Oh, ik ben weer spuit 11quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mieren farmen en verdedigen juist de luizen. Lieveheersbeestjes eten luizen.![]()
![]()
Helaas niet...quote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien lossen die mieren je bladluisprobleem op? De natuur die zelf evenwicht brengt?![]()
Je kan een doosje lieveheersbeestjeslarven kopen als je last hebt van luizen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat schiet niet op dan, lieveheersbeestjes zie je amper.🐙![]()
Even op amazon zoeken..quote:Op zondag 15 juni 2025 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan een doosje lieveheersbeestjeslarven kopen als je last hebt van luizen.![]()
Sie träumt von Eros Ramazottel
und Julio Iglesias
doch neben ihr der zahme Trottel
sagt nur: "Gib Ruh, jetzt les' ich was!"
Nur Macho Machos haben die Härte
Macho Machos gehört die Welt
Macho Machos haben was anderen leider fehlt
Macho Machos sind zwangsläufig Machos
haben häufig Stress
von der Klofrau bis hinauf zur Stewardess
Willst du behaarte Männerbrust
Du nicht über den Brenner musst
bei uns gibts Machos die san
glatt schon gut wie nie
Die Frau aus Industrie und Adel
verbeisst sich ins Tiroler Wadel
genauso gern wie in die Herrn aus Rimini![]()
Zou je mieren kunnen overweldigen met een soort overdadige zergling rush aan lieveheersbeestjes. Hmm.🐙![]()
Naam geven.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik met 1500 lieveheersbeestjes🐙![]()
Het is Made in USA dus je hebt geen invoerrechtenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik met 1500 lieveheersbeestjes
How can I make this topic about me?![]()
Wel "made in the usa"! Ik gok dat er op de Mexicaanse lieveheersbeestjes een fors invoertarief zit of dat ze geen verblijfsvergunning hebben en ik straks de lieveheerstbeestjesimmigratiedienst op de stoep krijg.quote:
Mooi scrabble woord![]()
Ik was nog aan het typen om die grap te makenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is Made in USA dus je hebt geen invoerrechten![]()
![]()
zijn da bonbons vor lutschen?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is Made in USA dus je hebt geen invoerrechten![]()
Ik zat hier even inspiratie op te doen, maar 1500 namen is wel veelquote:
SPL / Meisjesnamenlepeltopic #365 LOOOOL LAPO![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
Genpeg koffie nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
2e bakje komt eraan
Don't follow me. I am lost too
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker bakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De week is begonnen...Don't follow me. I am lost too
O dan krijg je van mij een bakkkiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat het u goed mogen smakenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewel Dot.... Een betere manier om de dag te starten is er niet.quote:
Je kreeg helemaal geen reactie daarquote:Op maandag 16 juni 2025 06:55 schreef JellyBelly. het volgende:
En ik maar lullen in het SC-topic. Zijn we weer hier. Stom gedoe.
GezelligDon't follow me. I am lost too
AltijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Iedereen zit hier.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kreeg helemaal geen reactie daar
Heel apart.Don't follow me. I am lost too
Ik lulde wel terug 🤣quote:Op maandag 16 juni 2025 06:55 schreef JellyBelly. het volgende:
En ik maar lullen in het SC-topic. Zijn we weer hier. Stom gedoe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
Heel vreemd.Don't follow me. I am lost too
De meeste zijn puntjuhs verslaafdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Binnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Sommige zijn sc verslaafd.Don't follow me. I am lost too
EigenaardigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Stel kippen zijn het
Morguhquote:
* gebrokenglas stapt bij Dotteke het huis binnen, ziet de koffiekan op tafel staan en schenkt zichzelf een mok vol.quote:How can I make this topic about me?![]()
RedShoe,
Wil weer naar bed toe.Don't follow me. I am lost too
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oeh ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En smaakt het?quote:Op maandag 16 juni 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas stapt bij Dotteke het huis binnen, ziet de koffiekan op tafel staan en schenkt zichzelf een mok vol.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moooi zo geniet er vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GGbolkjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KoffiebolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Ja bolk dan
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1119 / +25 / +0 / 2458 / 2941
2. loveislikeakiss / 744 / +30 / +0 / 2114 / 2530
3. StevenHyde / 588 / +1 / +0 / 434 / 528
4. RedShoe / 498 / +47 / +5 / 1900 / 2114
5. gebrokenglas / 419 / +61 / +23 / 1625 / 1871
6. mario390 / 342 / +12 / +0 / 732 / 968
7. devzero / 210 / +29 / +0 / 407 / 505
8. aeque / 209 / +6 / +0 / 849 / 1040
9. hemarookworst / 186 / +10 / +0 / 407 / 526
10. greysbones / 185 / +1 / +0 / 1219 / 1319
11. Fogel / 162 / +1 / +0 / 250 / 325
12. Pinnenmutske / 156 / +19 / +0 / 324 / 422
13. Bally-b / 150 / +67 / +0 / 294 / 333
14. drakin / 136 / +0 / +0 / 592 / 666
15. maily / 128 / +5 / +0 / 697 / 806
16. ieniminimuis / 125 / +6 / +0 / 423 / 494
17. Shii / 113 / +19 / +0 / 220 / 285
18. marc0871 / 94 / +13 / +0 / 279 / 337
19. Dr.Mikey / 93 / +0 / +0 / 94 / 133
20. kree / 92 / +0 / +0 / 266 / 316SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
4e
![]()
Gelukkig blijft het in de kranten nog terug te lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is trouwens een artikel waarvoor je lid moet zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De titel zegt in dit geval genoeg over wat ik gemist hebquote:Op maandag 16 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Is trouwens een artikel waarvoor je lid moet zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is zeker waar, had het gisteren al gelezenquote:Op maandag 16 juni 2025 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
De titel zegt in dit geval genoeg over wat ik gemist hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5e is ook mooi.Don't follow me. I am lost too
Jawel, best wel. En boven Mario, nooit gedacht dat dat zou lukken.quote:
Wat heb jij toch ineens met Mario?quote:Op maandag 16 juni 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, best wel. En boven Mario, nooit gedacht dat dat zou lukken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Niks hoor.quote:
Het is gewoon leuk om wat hoger in de lijst te komen en die hards voorbij te gaan.How can I make this topic about me?![]()
Vind het zo niet bij jou passen. Je hebt eigenlijk nooit echt met de strijd meegedaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks hoor.
Het is gewoon leuk om wat hoger in de lijst te komen en die hards voorbij te gaan.
Ik zie een andere GG
Een andere GG?quote:Op maandag 16 juni 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo niet bij jou passen. Je hebt eigenlijk nooit echt met de strijd meegedaan.
Ik zie een andere GG
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Ik ben het echt hoor, de enige echte GG. Niet gehackt ofzo.
O dacht even dat je gehackt was.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een andere GG?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Ik ben het echt hoor, de enige echte GG. Niet gehackt ofzo.
Lekkerquote:Op maandag 16 juni 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt verse koffie in![]()
![]()
Hey Moonquote:
OlaDon't follow me. I am lost too
Hello mevr. BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Môgguh!
Koptelefoon weer uitgeprobeerd, nog steeds een hoop gekraak.
Als ik de noise-cancelling op minimaal zet is het wel wat minder.
Het is nog steeds wat vochtig van binnen, hopelijk dat het nog wat meer wegtrekt als het verder opdroogt, maar als ik de noise cancelling normaal heb staan, blijft het gekraak echt hard.![]()
In de wc gevallen?quote:Op maandag 16 juni 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Het is nog steeds wat vochtig van binnen, hopelijk dat het nog wat meer wegtrekt als het verder opdroogt, maar als ik de noise cancelling normaal heb staan, blijft het gekraak echt hard.![]()
![]()
Morguh ToTquote:Op maandag 16 juni 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Het is nog steeds wat vochtig van binnen, hopelijk dat het nog wat meer wegtrekt als het verder opdroogt, maar als ik de noise cancelling normaal heb staan, blijft het gekraak echt hard.
Goedemorgenquote:Op maandag 16 juni 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Nee, flink zitten zweten in de sportzaal.![]()
Oh wel goed bezig, jammer van de koptelefoon![]()
![]()
Even aan de wasdraadquote:Op maandag 16 juni 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Nee, flink zitten zweten in de sportzaal.
Werewolf![]()
O alweer die lekkere frietquote:Op maandag 16 juni 2025 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dot
Werken, dagbesteding en kermisfriet![]()
Ik heb zo vergadering, verder en vanmiddag komt er iemand voor zonnewering aan de binnenkantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 16 juni 2025 07:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Oh wel goed bezig, jammer van de koptelefoon
Gelukkig kosten ze "nog maar" ¤229 tegenwoordig, maar het is toch zonde geld en deze zomer moet ik eerst de badkamer opknappen.![]()
Had gisteren geen gegetenquote:Op maandag 16 juni 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alweer die lekkere friet![]()
Ik heb zo vergadering, verder en vanmiddag komt er iemand voor zonnewering aan de binnenkantWerewolf![]()
Hoe is het met je huis? Ben je er al een beetje aan gewend en heb je het al een beetje verder opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehe, ja ik zit er ook aan te denken wat gedemineraliseerd water er in te gieten om het zout van het zweet er uit te spoelen; demi-water geleidt geen stroom en dat zou de kortsluiting misschien kunnen verhelpen als er geen verdere schade is.quote:![]()
Morguh KWquote:
Ja echt goede koptelefoons zijn zeer prijzig. Mijne kostte over de 300 euro, heb nu ook al 5 jaarquote:Op maandag 16 juni 2025 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig kosten ze "nog maar" ¤229 tegenwoordig, maar het is toch zonde geld en deze zomer moet ik eerst de badkamer opknappen.![]()
Zo wat een hoop geld, ik heb er gewoon een van de action en die doen het prima, kosten nog geen 50 euroquote:Op maandag 16 juni 2025 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig kosten ze "nog maar" ¤229 tegenwoordig, maar het is toch zonde geld en deze zomer moet ik eerst de badkamer opknappen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mijn favoriete is een Audeze LCD-X maar die neem je niet naar de sportzaal toe!quote:Op maandag 16 juni 2025 08:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja echt goede koptelefoons zijn zeer prijzig. Mijne kostte over de 300 euro, heb nu ook al 5 jaar(En is me ook echt te duur nu!
)
![]()
Dan zijn de speakertjes dus stuk. Zonde man.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Het is nog steeds wat vochtig van binnen, hopelijk dat het nog wat meer wegtrekt als het verder opdroogt, maar als ik de noise cancelling normaal heb staan, blijft het gekraak echt hard.How can I make this topic about me?![]()
Ja ik ben nogal wat kritischer wat geluidskwaliteit betreft.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo wat een hoop geld, ik heb er gewoon een van de action en die doen het prima, kosten nog geen 50 euro
Ik heb ook van die in-ears van de Action gehad en een on-ear van Jabra, maar ik vind het verschrikkelijk!![]()
![]()
AirPods dan? Is dat wat? Ook boven de 200 euro trouwens.....quote:Op maandag 16 juni 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal wat kritischer wat geluidskwaliteit betreft.
Ik heb ook van die in-ears van de Action gehad en een on-ear van Jabra, maar ik vind het verschrikkelijk!How can I make this topic about me?![]()
Ik vermoed dat het aan de electronica van de noise cancelling ligt, maar ik vrees dat er weinig meer aan te redden is.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zijn de speakertjes dus stuk. Zonde man.
Ik heb nu Samsung earbuds besteld; half zo duur als die Sennheiser en ze zijn zweet-bestendig.
En nu koterslingeren!![]()
![]()
Snap ik, misschien kijken naar oordopjes?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn favoriete is een Audeze LCD-X maar die neem je niet naar de sportzaal toe!(En is me ook echt te duur nu!
)
![]()
Kan je dan ook niet met iets minder en dan alleen voor het sporten?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal wat kritischer wat geluidskwaliteit betreft.
Ik heb ook van die in-ears van de Action gehad en een on-ear van Jabra, maar ik vind het verschrikkelijk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vind ik dus vreselijk die dingen in het oorquote:Op maandag 16 juni 2025 08:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Snap ik, misschien kijken naar oordopjes?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik heb hem alleen tijdens een RLS op. Heb een hekel aan die dingen op mijn orenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook, maar voor de sportschool dan misschien beter, ipv dat je een dure koptelefoon hebt die kapot gaat door zwetenquote:Op maandag 16 juni 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus vreselijk die dingen in het oor![]()
Het gesteun en gekreun van de krachtpatsers in het krachthonk overstemt zelfs de beste oortjes...quote:Op maandag 16 juni 2025 08:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zet altijd een hoofdtelefoon op tegen het geroezemoes
Met het rinkelend neergooien van de gewichten.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
O ik heb hem alleen tijdens een RLS op. Heb een hekel aan die dingen op mijn oren
Need koffieWerewolf![]()
Dat is waar, en anders zonder muziek is ook een opitequote:Op maandag 16 juni 2025 08:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor de sportschool dan misschien beter, ipv dat je een dure koptelefoon hebt die kapot gaat door zwetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Met muziek is wel het fijnstquote:Op maandag 16 juni 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, en anders zonder muziek is ook een opite![]()
Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
* gebrokenglas begrijpt dat er verse koffie gezet moet worden, ziet dat de koffiekan van Dotteke helaas ook al leeg is.How can I make this topic about me?![]()
Geef ik regelmatig. Vandaag nog over klimaatmaatregelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Boahquote:Op maandag 16 juni 2025 07:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dot
Werken, dagbesteding en kermisfrietpatat![]()
![]()
Morguhquote:
![]()
Lekker bakkie, nooit verkeerdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:25 schreef bondage het volgende:
[..]
De volautomaat heeft em weer goed bereidt
[..]
Ja, jij![]()
![]()
o jeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, de verbazing van Moonquote:
Genoteerd. Koffie uit het noorden.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:27 schreef bondage het volgende:
Mocht je nog lekkere koffie zoeken, ik bestel hier altijd: https://maalwerkkoffie.nl/
Ik wilde de huisarts bellen over aanpassen van dosering van bepaalde medicatie.Ik bel straks nog wel een keerquote:u bent beller nummer 10
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
Boos?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
ben nu wel boos ,80 hol ik niet op50 was nog gegangen
Waarom?Don't follow me. I am lost too
Ik heb gezegd dat ik hier minder zou zijn, en dat is ook zo de komende tijd, maar nu lig ik 80 punten voor op Mario en daar is hij boos over. En omdat ik vanochtend de eerste post had nadat DTS weer open was. Nou dat was echt toeval.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ben je boos Mario ?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:38 schreef mario390 het volgende:
zoveel van dom praat " ik werd hier minder zijn" en dann was
je ochtend de erste hier" dom geschwätz
Neem ff een bakkie koffieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De logica ontbreektquote:Op maandag 16 juni 2025 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik hier minder zou zijn, en dat is ook zo de komende tijd, maar nu lig ik 80 punten voor op Mario en daar is hij boos over. En omdat ik vanochtend de eerste post had nadat het weer open was. Nou dat was echt toeval.
Nee je hoeft niksquote:Op maandag 16 juni 2025 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik moet minder bolken denk ik.
Even koffie
En je hoeft ook niet jezelf te verklarenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Proostquote:Op maandag 16 juni 2025 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik moet minder bolken denk ik.
Even koffie
Maak toch allemaal niet uit, is maar spelletjequote:Op maandag 16 juni 2025 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik hier minder zou zijn, en dat is ook zo de komende tijd, maar nu lig ik 80 punten voor op Mario en daar is hij boos over. En omdat ik vanochtend de eerste post had nadat DTS weer open was. Nou dat was echt toeval.![]()
![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Ik moet een beetje lachenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Snel![]()
![]()
![]()
Lachen is gezond.Don't follow me. I am lost too
Three, four, better lock your door
Forum Opties Forumhop: Hop naar: