abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217949560
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef Homey het volgende:

[..]
Trump is superslim, speelt 4D chess. Jij snapt het.
Nou ja dit is al 2500 jaar een beproefde strategie :+
pi_217949562
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ja maar nee, het frame van alle moslimlanden tegen Israel moet natuurijk stand houden, anders vamt het sprookje uit elkaar.
Dat beeld krijgen we er wel in geramd van onze ‘neutrale kwaliteitspers’. De hele islamitische gemeenschap tegen dat boze Israël.

Met dat beeld gingen die linkse hippies naar Egypte. En dan er erachter komen dat Egypte heel anders in de wedstrijd zit.
pi_217949577
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:21 schreef Homey het volgende:

[..]
Dat beeld krijgen we er wel in geramd van onze ‘neutrale kwaliteitspers’. De hele islamitische gemeenschap tegen dat boze Israël.

Met dat beeld gingen die linkse hippies naar Egypte. En dan er erachter komen dat Egypte heel anders in de wedstrijd zit.
Het is ook het propaganda praatje van de pro-Israel kliek. In dat opzicht komt het hoefijzer model weer om de hoek kijken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_217949646
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het is ook het propaganda praatje van de pro-Israel kliek. In dat opzicht komt het hoefijzer model weer om de hoek kijken.
Niet echt, omdat we alleen maar Hamas propaganda opgediend krijgen in de NRC, nu.nl en NOS journaal. Voor andere berichtgeving moet je zelf actief zoeken op internet, maar hoeveel Nederlanders doen dat nou? Een minderheid. Op GeenStijl krijg je een ander geluid, enige blog met enigszins een bereik.

Kan me serieus niet herinneren dat onze pers zo propagandistisch bezig zijn als nu.

Puur mijn persoonlijke mening; de enige beroepsgroep waar ik echt geen respect meer voor heb is het wel de journalistiek, alhoewel ik ergens wel begrijp dat de banen in die sector niet voor oprapen liggen en dat zo’n redacteur, hoe eenzijdig zijn artikelen ook zijn, ook gewoon maar zijn of haar hypotheek moet betalen.
pi_217949684
Natanz en Fordow zullen en moeten verdwijnen, dit kan op drie manieren,

1. Amerikaanse diplomatie.
2. Amerikaanse bommen mocht bovengenoemde diplomatie falen.
3. Regime change door de huidige Israëlische bombardementen.

Engeland, Duitsland en Frankrijk willen ook een diplomatieke oplossing bieden maar die landen worden (terecht) gewantrouwd door Israël en Amerika.
pi_217949692
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 08:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De cope zal lastig voor je zijn. Israël laat alle moslimlanden, die jaarlijks honderden miljarden aan oliegeld krijgen en in totaal met ruim dertig keer zoveel zijn, zien wat je krijgt met een kleine eeuw aan beschaving en goed bestuur.

Israël rent gewoon rondjes om Iran heen man _O-
Moslim landen verdienen die miljarden met de export van een product, waar Israël nog bestaat bij de gratie van honderden miljarden krijgen. Wel bij de feiten blijven.
  zondag 15 juni 2025 @ 09:36:29 #132
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217949701
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:30 schreef Homey het volgende:

[..]
Niet echt, omdat we alleen maar Hamas propaganda opgediend krijgen in de NRC, nu.nl en NOS journaal. Voor andere berichtgeving moet je zelf actief zoeken op internet, maar hoeveel Nederlanders doen dat nou? Een minderheid. Op GeenStijl krijg je een ander geluid, enige blog met enigszins een bereik.

Kan me serieus niet herinneren dat onze pers zo propagandistisch bezig zijn als nu.

Puur mijn persoonlijke mening; de enige beroepsgroep waar ik echt geen respect meer voor heb is het wel de journalistiek, alhoewel ik ergens wel begrijp dat de banen in die sector niet voor oprapen liggen en dat zo’n redacteur, hoe eenzijdig zijn artikelen ook zijn, ook gewoon maar zijn of haar hypotheek moet betalen.
Journalistiek is inderdaad hard onderuit gegaan de laatste jaren.
Het begon met clickbait artikelen van andere sites waardoor de echte nieuws sites kijkers verloor tenzij ze ook clickbait artikelen gingen maken.

En nu halen de jeugd en steeds meer andere mensen hun nieuws van TikTok, X, en andere social media zonder enige vorm van controle of fact checking.
pi_217949705
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 08:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De cope zal lastig voor je zijn. Israël laat alle moslimlanden, die jaarlijks honderden miljarden aan oliegeld krijgen en in totaal met ruim dertig keer zoveel zijn, zien wat je krijgt met een kleine eeuw aan beschaving en goed bestuur.

Israël rent gewoon rondjes om Iran heen man _O-
Plus een intelligente bevolking. Daar staan de omringende moslim landen weer niet echt om bekend.
pi_217949714
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:14 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wanneer hebben we dit eerder gehoord… :X

Staat toch echt wel wat groots te gebeuren nu, ben ik bang.
pi_217949726
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:38 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Wanneer hebben we dit eerder gehoord… :X

Staat toch echt wel wat groots te gebeuren nu, ben ik bang.
Ik haal eruit dat wapenfabrieken een doelwit zijn en dat wordt afgeraden om daar rond te blijven hangen.
pi_217949728
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:15 schreef Momo het volgende:
Toch 6 doden in Israël dus door raketten gisterenavond en vannacht
Gezien de inslagen lijkt me dat mee te vallen ondanks dat de laatste update al over 10 doden spreekt.
pi_217949732
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Homey het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)ne-advertenties.html

Hamas propaganda daarentegen wordt gewoon klakkeloos gepubliceerd op nu.nl

Geen keuring, zonder schaamte.
Zo ironisch een artikel over propaganda op de Nederlandse linkse propaganda site...
pi_217949735
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:36 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Journalistiek is inderdaad hard onderuit gegaan de laatste jaren.
Het begon met clickbait artikelen van andere sites waardoor de echte nieuws sites kijkers verloor tenzij ze ook clickbait artikelen gingen maken.

En nu halen de jeugd en steeds meer andere mensen hun nieuws van TikTok, X, en andere social media zonder enige vorm van controle of fact checking.
Dat laatste is interessant. Het klopt dat de jeugd minder het NOS journaal kijkt. Abonnees op de NRC is dalende.

En wat zie je? Opzichtige Hamas en klimaat propaganda in de legacy media. Willen ze daarmee de jongere kijker paaien? Zou kunnen.
pi_217949745
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:43 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Zo ironisch een artikel over propaganda op de Nederlandse linkse propaganda site...
De bekende (Palestijnse) omkering van zaken.

Antisemisme is meerlaags: alles wordt geprojecteerd op joden.

Projectie en deflectie.
pi_217949746
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik haal eruit dat wapenfabrieken een doelwit zijn en dat wordt afgeraden om daar rond te blijven hangen.
Beetje open deur van IDF, het was op zich al wel duidelijk dat de wapen- en nucleaire industrie hoofddoelen zijn.
pi_217949749
quote:

[..]
Neee! Dat meen je! :P

[ Bericht 9% gewijzigd door 2172619626795 op 15-06-2025 09:54:08 ]
pi_217949750
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:41 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Gezien de inslagen lijkt me dat mee te vallen ondanks dat de laatste update al over 10 doden spreekt.
Zeven mensen nog vermist, gesproken van veel puin, wat reddingswerken bemoeilijkt. Gaat nog helaas wat op lopen.
pi_217949758
Israel is geen partij voor Iran. Als Israël wil staat morgen heel Teheran is brand.
  zondag 15 juni 2025 @ 09:51:32 #144
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217949773
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 02:34 schreef skysherrif het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft precies goed aan waarom Rusland en Iran bondgenoten zijn, ze schieten allebei het liefst op burgerdoelen voor terreur.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217949778
quote:

[..]
Verschilletje in beschaving, moslims vieren juist feest bij veel burgerdoden.
pi_217949789
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:51 schreef nixxx het volgende:

[..]
Geeft precies goed aan waarom Rusland en Iran bondgenoten zijn
Dit is ook best een aparte draai geweest van Iran jegens Rusland. De Iraanse top zag Rusland in de jaren 80 en 90 toch ook echt als “the lesser Satan” iirc.

Wederom een voorbeeld van “the enemy of your enemy is your friend”
  zondag 15 juni 2025 @ 10:00:00 #147
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217949804
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Holy fak, ben je dat feitenvrije gelul over moslims en moslimlanden niet een beetje zat?

Vanwaar de drang om hen te dehumaniseren?
Welk feitenvrij gelul? Het gelul dat een landje met 9 miljoen inwoners en nul olie-inkomsten met ze speelt en elke keer weer laat zien waarom het niet verstandig is haar boos te maken?

Dat moet wel pijnlijk zijn om te zien, dat Arabieren gewoon echt niks voor elkaar krijgen. Perzen, ondanks hun beschaving en hoogopgeleide bevolking ook niet sinds een bepaalde religie het daar voor het zeggen heeft.
  zondag 15 juni 2025 @ 10:01:10 #148
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217949811
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:55 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dit is ook best een aparte draai geweest van Iran jegens Rusland. De Iraanse top zag Rusland in de jaren 80 en 90 toch ook echt als “the lesser Satan” iirc.

Wederom een voorbeeld van “the enemy of your enemy is your friend”
Dat hele religieuze gebeuren is toch ook een schaamlap voor keiharde machtspolitiek
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217949815
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De meeste Arabische landen geven niets om de Palestijnen en gebruiken de Palestijnen alleen als stok om Israël mee te slaan. Egypte, Jordanië, de christelijke Libanezen, en de meeste Golfstaten hebben zelfs een gruwelijke hekel aan ze vanwege het plegen van meerdere staatsgrepen en de steun van de PLO aan het regime van Saddam Hoessein ten tijde van de Golfoorlog van 1990-1991.
  zondag 15 juni 2025 @ 10:01:55 #150
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217949818
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 09:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Moslim landen verdienen die miljarden met de export van een product, waar Israël nog bestaat bij de gratie van honderden miljarden krijgen. Wel bij de feiten blijven.
Israël krijgt honderden miljarden per jaar, zoals de olie-inkomsten van de Arabieren en Perzen? Bron?

Overigens, om dat product te verkopen hebben ze wel allemaal westerlingen nodig. Die kamelenherders in de Golf hadden zelf de kennis niet om het op te pompen. En voor je valt over die term, dat is letterlijk wat ze waren voor de olie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')