Trump is wel een beetje klaar met Putin. Israel krijgt op dit moment willekeurig raketjes te koppen, als die geladen worden met nukes is het afgelopen. Er staat wat zeer duur en modern spul voor de kust te trappelen in actie te komen en ik kan me echt niet voorstellen dat die daar alleen voor de show staan.quote:
Heads-up: als je tweets video's tonen van inslagen rond Tel Aviv of Haifa of iets dergelijks, dan zijn we waarschijnlijk al (een paar keer) gepost.quote:
Ben benieuwd, het zou mij verbazen als Taco iets doet.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Trump is wel een beetje klaar met Putin. Israel krijgt op dit moment willekeurig raketjes te koppen, als die geladen worden met nukes is het afgelopen. Er staat wat zeer duur en modern spul voor de kust te trappelen in actie te komen en ik kan me echt niet voorstellen dat die daar alleen voor de show staan.
Ze hebben heel toevallig kortgeleden meerdere B2’s die kant op gestuurd en dat zijn nou net precies de vliegtuigen geschikt om die bunkerbusters mee te droppen. Lijkt me ook niet heel toevallig.
Oke ze hebben in Iran echt een 72 maagden wens.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:47 schreef skysherrif het volgende:
Drones richting Amerikaanse consulaat Erbil Irak.
Ik vermoed iraanse proxies in Irak.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oke ze hebben in Iran echt een 72 maagden wens.
Russen krijgen oliedepots niet geblust, dus Iraniers al helemaal niet. Dit gaat nog dagen branden.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:53 schreef Eagles89 het volgende:
Geen idee of deze al gepost is maar het begint aardig uit de hand te lopen met dit vuurtje in Teheran:
[ x ]
quote:Op zondag 15 juni 2025 02:53 schreef Eagles89 het volgende:
Geen idee of deze al gepost is maar het begint aardig uit de hand te lopen met dit vuurtje in Teheran:
[ x ]
Laat gaan. Ze hebben genoeg olie.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Russen krijgen oliedepots niet geblust, dus Iraniers al helemaal niet. Dit gaat nog dagen branden.
Die denken te mogen meppen en verwachten dat de ander dan niet meptquote:Op zondag 15 juni 2025 08:01 schreef bianconeri het volgende:
Israël: "Stop met aanvallen!"
Ook Israël: "Wij vallen zelf eerst aan en blijven constant aanvallen"
Wat een ongelofelijk raar land zeg.
Welke filmpjes van Hamas?quote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Homey het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)ne-advertenties.html
Hamas propaganda daarentegen wordt gewoon klakkeloos gepubliceerd op nu.nl
Geen keuring, zonder schaamte.
Wat een sneu artikel. En het zou me niet verbazen als die Clingendael vent enorm selectief is gequote.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Homey het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)ne-advertenties.html
Hamas propaganda daarentegen wordt gewoon klakkeloos gepubliceerd op nu.nl
Geen keuring, zonder schaamte.
Ze neuken de Ayatollah helemaal de moeder.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die denken te mogen meppen en verwachten dat de ander dan niet mept
Dat moeten ze doen want door die lul met zijn fatwa's hebben ze nog geen kernwapens.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze neuken de Ayatollah helemaal de moeder.
Stelletje Calimero'squote:Op zondag 15 juni 2025 08:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een sneu artikel. En het zou me niet verbazen als die Clingendael vent enorm selectief is gequote.
De cope zal lastig voor je zijn. Israël laat alle moslimlanden, die jaarlijks honderden miljarden aan oliegeld krijgen en in totaal met ruim dertig keer zoveel zijn, zien wat je krijgt met een kleine eeuw aan beschaving en goed bestuur.quote:
Vergeet Lindsay Mossink niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:57 schreef UitStraling het volgende:
Honderden ballistische rakketen op steden afvuren, ik ben benieuwd wat Carice van Houten, meneertje Timmermans en de VN hiervan gaan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |