Als je op Jeruzalem schiet heb je natuurlijk de kans om ook de rotskoepel te raken. Dan heb je als Iran ook meteen een (nog) groter probleem met de andere moslimlanden.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:47 schreef Elan het volgende:
Waarom eigenlijk specifiek Tel Aviv wat zo zwaar beveiligd is?
Ja het is natuurlijk een prominente plek/hoofdstad, maar er zijn vast wel delen van Isral waar je veel harder kan toeslaan met minder bescherming.
Dus Iran stuurt een paar keer tientallen of 100 ballistische raketten, levert hier en daar wat 'succes op'. Dan denken de Houthi's, 'weet je wat, wij sturen er ook n, dat gaat wat doen!'? Apart.quote:
Die vinden het prima dat 2 schurkenstaten elkaar afmaken.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:57 schreef UitStraling het volgende:
Honderden ballistische rakketen op steden afvuren, ik ben benieuwd wat Carice van Houten, meneertje Timmermans en de VN hiervan gaan vinden.
quote:Op zondag 15 juni 2025 01:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus Iran stuurt een paar keer tientallen of 100 ballistische raketten, levert hier en daar wat 'succes op'. Dan denken de Houthi's, 'weet je wat, wij sturen er ook n, dat gaat wat doen!'? Apart.
Hopelijk zaten de mensen die daar wonen in een schuilkelder.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:06 schreef skysherrif het volgende:
Ik vrees veel doden/gewonden van deze aanval
Ik gok dat Iran een hoop troep afschiet met een paar goede raketten er tussen. Grote kans dat de goede raketten er wel doorheen komen terwijl Israel de troep raketten opvangt.quote:
quote:
quote:It seems the Iranians are operating with a new tactic, launching slower missiles to occupy the interceptors, and then, with a delay of several minutes, launching the faster ones that will arrive directly and hit the target.
Irak vgm niet, Yemen wel (houthis)quote:Op zondag 15 juni 2025 02:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees op X dat er ook aanvallen uit Jemen en Irak komen. Weet niet of het waar is.
Het is toch nog nacht daar?quote:Op zondag 15 juni 2025 02:17 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wat eem destructie, hoop dat ze allemaal zo slim waren naar de schuilkelder te gaan
Links is toch gewoon StreetView of een foto ofzo, 'before' vs 'after'quote:
Is gewoon een standaard berichtquote:Op zondag 15 juni 2025 02:18 schreef Eagles89 het volgende:
IT GIET OAN
[ x ]
Trump en Co waren nog even een feestje vieren tijdens de prachtige parade in Washington DC maar gaan daarna ook aansluiten op het feestje in Iran
Lijkt volgens mij maar zo, stof en alles en licht wat daar in reflecteert (van lampen dus).quote:Op zondag 15 juni 2025 02:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op die 2e foto is het ook licht, misschien foto's van zaterdagmorgen?
Nee nee, deze fotos komen rechtstreeks van Israelische telegrams.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gebouw in foto rechts staat gewoon in de fik volgens mijquote:Op zondag 15 juni 2025 02:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is donker,quote:Op zondag 15 juni 2025 02:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2025 02:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee nee, deze fotos komen rechtstreeks van Israelische telegrams.
Zijn de lichten van de hulpdiensten en omringend vuur en gwn camera effect/rook waardoor het zo helder lijkt
Dank voor de toelichting. Zie zoveel gerecycled 'nieuws' voorbij komenquote:Op zondag 15 juni 2025 02:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt volgens mij maar zo, stof en alles en licht wat daar in reflecteert (van lampen dus).
Is dat deze inslag?quote:Op zondag 15 juni 2025 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ x ]
Videos van het hele omringende gebied van de betreffende foto.
Volgens mij wel ja. Tel Avivquote:Op zondag 15 juni 2025 02:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat deze inslag?
https://x.com/Osint613/status/1934040029380120605
Zit "altijd' 4 uur tussen, plus min 10 minuten.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
Denk dat het voorlopig rustig blijft. Geen signalen dat er nieuwe waves aankomen.
Helaas mag het niet van Putin.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:18 schreef Eagles89 het volgende:
IT GIET OAN
[ x ]
Trump en Co waren nog even een feestje vieren tijdens de prachtige parade in Washington DC maar gaan daarna ook aansluiten op het feestje in Iran
Volgende ronde zou dan tegen de ochtend komen, denk dat ze dan liever weer tot in de avond wachtenquote:Op zondag 15 juni 2025 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zit "altijd' 4 uur tussen, plus min 10 minuten.
Zolang duurt het om hun lanceerders te herladen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drones van Iran zijn troep, je hebt er dus niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:33 schreef TheJanitor het volgende:
Stuurt Iran nu alleen nog maar Ballistic missiles en geen drones meer?
quote:Op zondag 15 juni 2025 02:34 schreef skysherrif het volgende:
Elke dag oorlog is er n te veel, ook in OekraneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump is wel een beetje klaar met Putin. Israel krijgt op dit moment willekeurig raketjes te koppen, als die geladen worden met nukes is het afgelopen. Er staat wat zeer duur en modern spul voor de kust te trappelen in actie te komen en ik kan me echt niet voorstellen dat die daar alleen voor de show staan.quote:
Heads-up: als je tweets video's tonen van inslagen rond Tel Aviv of Haifa of iets dergelijks, dan zijn we waarschijnlijk al (een paar keer) gepost.quote:
Ben benieuwd, het zou mij verbazen als Taco iets doet.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Trump is wel een beetje klaar met Putin. Israel krijgt op dit moment willekeurig raketjes te koppen, als die geladen worden met nukes is het afgelopen. Er staat wat zeer duur en modern spul voor de kust te trappelen in actie te komen en ik kan me echt niet voorstellen dat die daar alleen voor de show staan.
Ze hebben heel toevallig kortgeleden meerdere B2’s die kant op gestuurd en dat zijn nou net precies de vliegtuigen geschikt om die bunkerbusters mee te droppen. Lijkt me ook niet heel toevallig.
Oke ze hebben in Iran echt een 72 maagden wens.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:47 schreef skysherrif het volgende:
Drones richting Amerikaanse consulaat Erbil Irak.
Ik vermoed iraanse proxies in Irak.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oke ze hebben in Iran echt een 72 maagden wens.
Russen krijgen oliedepots niet geblust, dus Iraniers al helemaal niet. Dit gaat nog dagen branden.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:53 schreef Eagles89 het volgende:
Geen idee of deze al gepost is maar het begint aardig uit de hand te lopen met dit vuurtje in Teheran:
[ x ]
quote:Op zondag 15 juni 2025 02:53 schreef Eagles89 het volgende:
Geen idee of deze al gepost is maar het begint aardig uit de hand te lopen met dit vuurtje in Teheran:
[ x ]
Laat gaan. Ze hebben genoeg olie.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Russen krijgen oliedepots niet geblust, dus Iraniers al helemaal niet. Dit gaat nog dagen branden.
Die denken te mogen meppen en verwachten dat de ander dan niet meptquote:Op zondag 15 juni 2025 08:01 schreef bianconeri het volgende:
Isral: "Stop met aanvallen!"
Ook Isral: "Wij vallen zelf eerst aan en blijven constant aanvallen"
Wat een ongelofelijk raar land zeg.
Welke filmpjes van Hamas?quote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Homey het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)ne-advertenties.html
Hamas propaganda daarentegen wordt gewoon klakkeloos gepubliceerd op nu.nl
Geen keuring, zonder schaamte.
Wat een sneu artikel. En het zou me niet verbazen als die Clingendael vent enorm selectief is gequote.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Homey het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)ne-advertenties.html
Hamas propaganda daarentegen wordt gewoon klakkeloos gepubliceerd op nu.nl
Geen keuring, zonder schaamte.
Ze neuken de Ayatollah helemaal de moeder.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die denken te mogen meppen en verwachten dat de ander dan niet mept
Dat moeten ze doen want door die lul met zijn fatwa's hebben ze nog geen kernwapens.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze neuken de Ayatollah helemaal de moeder.
Stelletje Calimero'squote:Op zondag 15 juni 2025 08:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een sneu artikel. En het zou me niet verbazen als die Clingendael vent enorm selectief is gequote.
De cope zal lastig voor je zijn. Isral laat alle moslimlanden, die jaarlijks honderden miljarden aan oliegeld krijgen en in totaal met ruim dertig keer zoveel zijn, zien wat je krijgt met een kleine eeuw aan beschaving en goed bestuur.quote:
Vergeet Lindsay Mossink niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:57 schreef UitStraling het volgende:
Honderden ballistische rakketen op steden afvuren, ik ben benieuwd wat Carice van Houten, meneertje Timmermans en de VN hiervan gaan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |