Dus Iran stuurt een paar keer tientallen of 100 ballistische raketten, levert hier en daar wat 'succes op'. Dan denken de Houthi's, 'weet je wat, wij sturen er ook één, dat gaat wat doen!'? Apart.quote:
Die vinden het prima dat 2 schurkenstaten elkaar afmaken.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:57 schreef UitStraling het volgende:
Honderden ballistische rakketen op steden afvuren, ik ben benieuwd wat Carice van Houten, meneertje Timmermans en de VN hiervan gaan vinden.
quote:Op zondag 15 juni 2025 01:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus Iran stuurt een paar keer tientallen of 100 ballistische raketten, levert hier en daar wat 'succes op'. Dan denken de Houthi's, 'weet je wat, wij sturen er ook één, dat gaat wat doen!'? Apart.
Hopelijk zaten de mensen die daar wonen in een schuilkelder.quote:Op zondag 15 juni 2025 02:06 schreef skysherrif het volgende:
Ik vrees veel doden/gewonden van deze aanval
Ik gok dat Iran een hoop troep afschiet met een paar goede raketten er tussen. Grote kans dat de goede raketten er wel doorheen komen terwijl Israel de troep raketten opvangt.quote:
quote:
quote:It seems the Iranians are operating with a new tactic, launching slower missiles to occupy the interceptors, and then, with a delay of several minutes, launching the faster ones that will arrive directly and hit the target.
Irak vgm niet, Yemen wel (houthis)quote:Op zondag 15 juni 2025 02:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees op X dat er ook aanvallen uit Jemen en Irak komen. Weet niet of het waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |