Toch even gegoogled ook. 1 van de 390 deelnemers in het ziekenhuis beland.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:48 schreef core2duo het volgende:
[..]
Jammer. Even gegoogeld. In België kan het wel. Een willekeurige loop die wel doorgaat (Belgisch Limburg). Gewoon spelen om te winnen en niet om te verliezen. Temperatuur is wellicht iets minder hoog gezien de starttijd, maar toch. Limburg is een warme regio.
https://www.hoeseltrun.com/
Afstand: 10 Engelse mijlen
Datum: zondag 22 juni
Start: 10.30 uur
Opmerkingen: uitverkocht.
Waarom zou je ze niet aantrekken dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:16 schreef Kwalberto het volgende:
sje Adios pro 3s op de kop getikt. Ik ga me moeten inhouden om ze niet aanstaande zaterdag op de Big5 al te proberen.
Liever eerst even inlopen voordat ik er een race op doe.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet aantrekken dan?
Nieuwe schoenen zijn perfect om 5km op te racenquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:34 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Liever eerst even inlopen voordat ik er een race op doe.
Dat valt me sowieso altijd op op vakantie. Zelfs plekken die bekend staan als vlak (copenhagen waar ik vorige week was) zijn nog veel minder vlak dan thuis. En plekken zoals Athene zijn helemaal lachen, dan moet je al hiken naar de supermarkt.quote:Op zondag 29 juni 2025 02:24 schreef kalinhos het volgende:
Heb me ingeschreven voor volgende week Schipluiden, eigenlijk nog de enige wedstrijd in Zuid Holland heel de maand juli.
Ben momenteel op Madeira, hardloopschoenen mee: blijkt er dus op dit hele eiland geen meter waterpas te liggenheb wel wat gelopen hoor, van de week kwam ik langs een stadion met sintelbaan die open bleek..:maar stuk minder dan ik had gedacht van tevoren (ik wil het liefst 8km plat asfalt voor me hebben zonder hoogteverschil of bochten)
Ik probeerde dat vanuit Porto Moniz, want ik dacht een heel mooi pad langs de kust te hebben gezien. Dat eindigde echter in een stuk beton met overgroeide prikkelbosjes. Ik heb met moeite een parcours van 5km gevonden en inderdaad met heel veel steile stukken en een aantal stukken meerdere keren lopen.quote:Op zondag 29 juni 2025 02:24 schreef kalinhos het volgende:
Heb me ingeschreven voor volgende week Schipluiden, eigenlijk nog de enige wedstrijd in Zuid Holland heel de maand juli.
Ben momenteel op Madeira, hardloopschoenen mee: blijkt er dus op dit hele eiland geen meter waterpas te liggenheb wel wat gelopen hoor, van de week kwam ik langs een stadion met sintelbaan die open bleek..:maar stuk minder dan ik had gedacht van tevoren (ik wil het liefst 8km plat asfalt voor me hebben zonder hoogteverschil of bochten)
Die heb ik net opgezocht. Serieus deelnemersveld hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:13 schreef Kwalberto het volgende:
Big5 in 26 graden en volle zon was toch vrij pittig, na 2 rondes was het tempo behoorlijk ingekakt en werd dit mijn langzaamste 5k van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Evangelion op 29-06-2025 17:19:38 ]
Hoe laat train je dan normaal?quote:Op maandag 30 juni 2025 11:57 schreef valleilijn het volgende:
Groepstraining van morgen is verplaatst vanwege de warmte, dan sochtends als het nog een beetje te doen is maar even zelf gaan lopen.
Gister voor het eerst in tijden weer eens een (zelf) een trailloopje gedaan, heerlijk in de bossen bij het Eeserveld. Kwam er helaas niet van dit voorjaar, maar offroad lopen is toch wel het mooiste wat er is.
20u. Van mij had het niet verplaatst hoeven worden maar de meerderheid was voor. Morgenavond is het rond 20u nog steeds 30 graden in Amsterdam dus best wel warm.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Hoe laat train je dan normaal?
Wij 18:45. Maar als het heet is kunnen we altijd naar het koelere bos.
Goed idee eigenlijk wel, 's avonds blijft het weer veel te lang veel te warm.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:57 schreef valleilijn het volgende:
Groepstraining van morgen is verplaatst vanwege de warmte, dan sochtends als het nog een beetje te doen is maar even zelf gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |