abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217995379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 17:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Midzomernacht cross?
Maasdijk Oss
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_217995420
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 16:27 schreef Evangelion het volgende:
Wie morgen trainen? #nodaysoff
Parkrun 5km om 9u.
En zondag 10km wedstrijd om 9.15.
En zaterdag een feestje maar ik ben de Bob dus dat komt goed.

Ik probeer ze beide met een pace van 4:00 te lopen.
pi_217995760
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 16:27 schreef Evangelion het volgende:
Wie morgen trainen? #nodaysoff
:W

Eindelijk weer een weekend-dag zonder Plannen, dus ik ga op tijd opstaan en een lekker rondje lopen O+

Ben vast voldoende geacclimatiseerd want mijn huis is 26° binnen en kantoor is ook warm. :P
pi_217996218
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 18:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Maasdijk Oss
Succes!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_217996852
Vanavond klein loopje gedaan terwijl kind op de atletiekbaan bezig was. Rustig aan gedaan om juist een beetje te wennen aan hardlopen met warm weer :)

Besloten de halve van Roosendaal over te slaan. Evenement gaat door, maar afstanden zijn (bijna) allemaal ingekort en verschoven qua tijd.
Ik zet zondag zelf m'n wekker wel lekker vroeg om toch die 21 km te doen ^O^
pi_217999899
Nou. Rondje in de warmte, na 5 km mega kramp in m'n kuit. Dat kan er ook nog wel bij :'( :')

Terug naar huis gehobbeld. Kuit is nu (een uur later) nog steeds stijf.

Iemand tips voor wat te doen na flinke kramp in een kuit?
pi_218000711
Vanmorgen parkrun gedaan pff wat een hitte .
Uiteindelijk in 20:31 gelopen. Wel weer leuk en gezellig.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 juni 2025 @ 11:45:16 #133
426493 crew  PippenScottie
pi_218000811
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:34 schreef Sport_Life het volgende:
Vanmorgen parkrun gedaan pff wat een hitte .
Uiteindelijk in 20:31 gelopen. Wel weer leuk en gezellig.
Mooie tijd!

Ik heb 7 km naar de parkrun gerend, uurtje gemarshalld en daarna weer terug.

Rustig aan gedaan, anders was het niet te doen.
My friends all drive horses
pi_218001360
Donderdag en vrijdag spaghetti bolognese op en gisterenavond nog een handje haribo gummiberen zodat ik vanmorgen om 7:00 uur voldoende energie had voor m'n lange duurloop van 2 uur en 10 minuten.

De nieuwe rugzak (aliexpress) ook maar eens geprobeerd, gelletje mee en een halve liter maurten drink mix. Het was prima weer eigenlijk en de halve marathon challenge ook weer binnen.
pi_218002361
Ik ga vanavond mijn heil zoeken denk ik. Vroeg in de ochtend lopen is echt mijn ding niet ;( . Nog goede tips voor een rugzak trouwens? Ik zeul nu een belt mee met ruimte voor 2 medium flacons. En sleutels + een kleine telefoon en wat gelletjes lukken ook nog wel.
pi_218002783
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:33 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik ga vanavond mijn heil zoeken denk ik. Vroeg in de ochtend lopen is echt mijn ding niet ;( . Nog goede tips voor een rugzak trouwens? Ik zeul nu een belt mee met ruimte voor 2 medium flacons. En sleutels + een kleine telefoon en wat gelletjes lukken ook nog wel.
Salomon Active skin (4/5/12) zijn top, maar wellicht aan de dure kant als je het niet vaak gaat gebruiken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 10:11 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Rondje in de warmte, na 5 km mega kramp in m'n kuit. Dat kan er ook nog wel bij :'( :')

Terug naar huis gehobbeld. Kuit is nu (een uur later) nog steeds stijf.

Iemand tips voor wat te doen na flinke kramp in een kuit?
Dunno. Of stretchen nuttig is blijft altijd discutabel.
Het kan te maken hebben met te weinig hydratatie/electrolytes maar dat is wel snel na 5km.
pi_218003759
Was gisteravond prima te doen met de warmte, en twee waterpunten op de 10km was ook prima. Ze waren tussen kilometer 2 en 3 alleen wat afstand kwijt geraakt, de route was 250m te kort :N
pi_218006122
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:02 schreef valleilijn het volgende:
Was gisteravond prima te doen met de warmte, en twee waterpunten op de 10km was ook prima. Ze waren tussen kilometer 2 en 3 alleen wat afstand kwijt geraakt, de route was 250m te kort :N
Altijd kl*te wanneer dat het geval is.
pi_218006144
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:36 schreef Nober het volgende:
Donderdag en vrijdag spaghetti bolognese op en gisterenavond nog een handje haribo gummiberen zodat ik vanmorgen om 7:00 uur voldoende energie had voor m'n lange duurloop van 2 uur en 10 minuten.

De nieuwe rugzak (aliexpress) ook maar eens geprobeerd, gelletje mee en een halve liter maurten drink mix. Het was prima weer eigenlijk en de halve marathon challenge ook weer binnen.
Dat lijkt me nogal fors qua koolhydraten stapelen om 2 uur en 10 minuten te lopen. Of ben je vanmorgen zonder ontbijt vertrokken, dan begrijp ik het beter.
pi_218006429
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:36 schreef Nober het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:26 schreef Tracksmith het volgende:

[..]
Dat lijkt me nogal fors qua koolhydraten stapelen om 2 uur en 10 minuten te lopen. Of ben je vanmorgen zonder ontbijt vertrokken, dan begrijp ik het beter.
Haha, ik heb vanavond ook pasta op, en vond bovenstaande post een prima reminder dat er nog een zak winegums in de kast lag! :D
En morgen gaan er ook nog een paar gelletjes mee hoor :9

Die halve liter Maurten had ik ook nog bedacht (zakje van een vriend gekregen om uit te proberen). Twijfelde eigenlijk al ("nothing new on race day! o|O"), maar net toch alvast klaargemaakt en geproefd.
Weet niet precies wat het was dat me tegenstond, maar dat wordt 'm echt niet voor mij :r
Gezien het prijskaartje vind ik het eigenlijk niet erg ook :P
pi_218006480
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:26 schreef Tracksmith het volgende:

[..]
Zonder ontbijt ja. Alleen water gedronken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:54 schreef twist02 het volgende:

[..]
[..]
Haha, ik heb vanavond ook pasta op, en vond bovenstaande post een prima reminder dat er nog een zak winegums in de kast lag! :D
En morgen gaan er ook nog een paar gelletjes mee hoor :9

Die halve liter Maurten had ik ook nog bedacht (zakje van een vriend gekregen om uit te proberen). Twijfelde eigenlijk al ("nothing new on race day! o|O"), maar net toch alvast klaargemaakt en geproefd.
Weet niet precies wat het was dat me tegenstond, maar dat wordt 'm echt niet voor mij :r
Gezien het prijskaartje vind ik het eigenlijk niet erg ook :P
Veel plezier!
pi_218006524
2500km in 2025 gepasseerd :@
Nog weinig PR's voor terug. :+
Tot april was wel beetje overtraining. Nu wat beheersbaarder.
pi_218008612
Net terug van feestje, de halve marathon morgen die naar 9u verschoven is wordt niks ;) :O
  zondag 22 juni 2025 @ 08:59:11 #144
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218010485
net wat hardgelopen, ging beter dan verwacht in de warmte.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218010583
Ik stond om 6.15 op de hei in Vught. Heerlijk was het nog. En nog even een dipje in de Dommel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_218011939
Om 6u opgestaan om toch die 21,1km te kunnen doen vandaag. Alsnog wel echt warm, zeker op het eind. Laatste kilometers elk idee van een tempo-doel ook wel echt laten varen, maar wel uitgelopen *G* uiteindelijk in 2:01:18 :)

De kinderen hadden zelf startnummers gekleurd voor de "Alternatieve Halve Marathon" (zoals ik 'm gedoopt had) en stonden na afloop klaar met een medaille O+ O+

Meteen een uur met m'n voeten in een teiltje koud water gaan zitten, maar hartslag bleef flink hoog en duizelig/misselijk enzo, dus was ergens toch wat teveel van het goede geloof ik :X
Douchen en een banaan (en veel drinken) hielp gelukkig wel :)
pi_218012740
Nog steeds spierpijn in mn kuiten, was wel te merken dat het m'n eerste 10k in ongeveer een maand was, en misschien ook m'n nieuwe Puma Deviate Nitro's met een plaat er in (wel al een keer op gelopen, maar korter en minder snel ;) )
pi_218013977
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 11:30 schreef twist02 het volgende:
Om 6u opgestaan om toch die 21,1km te kunnen doen vandaag. Alsnog wel echt warm, zeker op het eind. Laatste kilometers elk idee van een tempo-doel ook wel echt laten varen, maar wel uitgelopen *G* uiteindelijk in 2:01:18 :)

De kinderen hadden zelf startnummers gekleurd voor de "Alternatieve Halve Marathon" (zoals ik 'm gedoopt had) en stonden na afloop klaar met een medaille O+ O+

Meteen een uur met m'n voeten in een teiltje koud water gaan zitten, maar hartslag bleef flink hoog en duizelig/misselijk enzo, dus was ergens toch wat teveel van het goede geloof ik :X
Douchen en een banaan (en veel drinken) hielp gelukkig wel :)
Het kan handig zijn om je te wegen voor en na, dan heb je een idee of je veel vocht verloren bent.
pi_218013992
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:05 schreef Evangelion het volgende:
2500km in 2025 gepasseerd :@
Nog weinig PR's voor terug. :+
Tot april was wel beetje overtraining. Nu wat beheersbaarder.
Djeezes man, dat is veel. Ik zit aan 1400+ km dit jaar en vind dat al heel netjes. Loop je 6 keer per week of zo ?
pi_218014237
Gister 10k in 48 min, zeer tevreden mee ^O^ asfalt was wel moordend warm, ook na 20u
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')