SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zojuist begonnen, dus. Nu:quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - I Can Hear Music (On A Timeless Wavelength)
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
quote:
Ik vind 'm wel aardig, lekker uitgerekt. Tijd voor nieuwe muziek. Ook hiervan bestaat een extended mix, maar ik houd het bij de edit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
Ik vind deze versie toch minder dat het origineel.
Maar hoe heet het wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb zo'n dertig jaar (of langer) gedacht dat het nummer hierna Barberent heette... Ik had dan ook de nodige moeite om het te vinden voor deze uitzending
Ik zou niet weten met welke reden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze voormalige Franse Songfestival-inzending draai ik niet zomaar achter het vorige nummer aan...Sébastien Tellier - Divine
De hele sound. De surf-sound, het achtergrondkoortje dat bijna identiek klinkt aan Barbara-Ann...quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een verzoekje aan - wie zou dat nu hebben aangevraagd?- maar eerst nog even deze:
Manu Chao - Bongo Bong / Je Ne t'Aime Plus
Goede keuze wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Ene @:Melting meldde zich in DM en verzocht om dit zomerse deuntje:Dario G - Sunchyme (radio edit)
Komt me bekend voor, maar kan er geen programma aan koppelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Dit was ooit de tune van een Nederlands tv-programma...Phil Collins - Saturday Night And Sunday Morning
Barend en Van Dorpquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar kan er geen programma aan koppelen.
Ik kan wel raden van wie.....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Barend en Van Dorp
Nu een verzoekje van een anonieme luisteraarHot Butter - Popcorn
Het was ook buiten de stad zomer vandaag hoor.quote:
Geheid jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was ook buiten de stad zomer vandaag hoor.
Wie ga je slaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Het is tijd voor de klapperrrrrrrrrrrrr van de week
Niemandquote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NiemandMaar dit nummer werd altijd gebruikt in de radio-uitzending van de Top 40 voor het nummer dat het hardst was gestegen. De klapperrrrrrr van de week.
Er zullen van de week tranen gevloeid hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
The Beach Boys zitten (vanzelfsprekend) een paar keer in de uitzending vandaag. Dit is mijn op één na favoriete nummer van ze.The Beach Boys - Tears In The Morning
Ja, denk ik ook. Wat Brian Wilson betreft: het ging al jaren slecht met hem, dus dit zat eraan te komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zullen van de week tranen gevloeid hebben.
Tja..... werd er natuurlijk ook niet jonger op.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Wat Brian Wilson betreft: het ging al jaren slecht met hem, dus dit zat eraan te komen.
Krat Abel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Over twee weken komt eindelijk de eigen nieuwe single van Rhys Lewis (So Long Ago), tot die tijd is er dit fijne liedje:Zak Abel & Rhys Lewis - Brother To Me
Was me sowieso niet geluktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:18 schreef Melting het volgende:
Je had vandaag trouwens wel geluk, DJ11.
Dat je de halve marathon niet hebt hoeven lopen.
Had Lenny deze wel eens willen horen spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Geschreven door haar toenmalige vriendje Lenny Kravitz:Vanessa Paradis - Be My Baby
Zou vast ook prima klinken. De man houdt zich sowieso enorm groot. Heeft een enorm afgetraind lichaam, ziet eruit alsof -ie nog 30 is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Had Lenny deze wel eens willen horen spelen.
Jij toch ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou vast ook prima klinken. De man houdt zich sowieso enorm groot. Heeft een enorm afgetraind lichaam, ziet eruit alsof -ie nog 30 is.
Er was deze week wel een collega die dacht dat ik jonger was dan ik benquote:
Broekie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er was deze week wel een collega die dacht dat ik jonger was dan ik ben(maar over minder dan 15 maanden ga ik Abraham zien...)
Zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
Gloria samen met MSM hebben veel zomerse nummers uitgebracht.
Ga je winterse nummers draaien?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Nog eentje dan, voordat de stijl heel anders wordt voor de laatste twee nummersBob Sinclar feat. Gary Pine - Love Generation (radio edit)
Zou ik niet zo erg vinden. Ik trek zomerse muziek niet zo...quote:
Goede avond en welkom Bos.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ik niet zo erg vinden. Ik trek zomerse muziek niet zo...![]()
![]()
Goedenavondquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ik niet zo erg vinden. Ik trek zomerse muziek niet zo...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, vandaar dat ik niks raad
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft een fijn nummer.
Al lijkt die gast rechtsboven wel erg op Dingetje.
[ afbeelding ]
Die draagt onder z'n blue jeans geheid kaplaarzen. Met winterkapjes erbij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft een fijn nummer.
Al lijkt die gast rechtsboven wel erg op Dingetje.
[ afbeelding ]
Of een zuidwesterquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die draagt onder z'n blue jeans geheid kaplaarzen. Met winterkapjes erbij.
Ook die kende ik niet. De B-kant zegt me nota bene meer. Onder meer door UB40 gezongen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:14 schreef Melting het volgende:
Dit nummer zou tegenwoordig niet meer kunnen.
[ afbeelding ]
Dat dit op Paul Simon lijkt??quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:16 schreef Melting het volgende:
En ik heb al een idee wat Bos over de plaat hierna gaat zeggen.
Ik verwachtte eigenlijk een andere reactie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dit op Paul Simon lijkt??
Paul Simon kan ik iets beter hebben dan sommige zomerse muziek...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een andere reactie.
[ afbeelding ]
Dit is het mapje fijne muziek, die soms wel eens vergeten wordt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Is er een thema vanavond, Melting? Of gewoon het mapje Obscuur?
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit is I'll Never Fall In Love Again, geschreven door Burt Bacharach.
Ik heb recent nog de Deacon Blue-uitvoering gedraaid. Geen idee wie dit zingt.
Ook nog nooit van gehoord. De sound doet me wat aan Pussycat denken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:48 schreef Melting het volgende:
Deze zullen jullie niet kennen, denk ik.
Deze band kent haar oorsprong in Grevenbicht en Obbicht (Limburg).
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:48 schreef Melting het volgende:
Deze zullen jullie niet kennen, denk ik.
Deze band kent haar oorsprong in Grevenbicht en Obbicht (Limburg).
[ afbeelding ]
Oprichter van deze band, was mede verantwoordelijk voor de hits van Cindy & Bert.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord. De sound doet me wat aan Pussycat denken.
Het gaat over Limburg en wie komt er binnen?quote:
Dank. Tja, heel vermoeiende dag geweest, maar nu even ontspannen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat over Limburg en wie komt er binnen?
Welkom en (ik hoop toch) een goede avond, livelink.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb mijn MBO opleiding in Limburg genoten (Weert)
Die ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Oprichter van deze band, was mede verantwoordelijk voor de hits van Cindy & Bert.
Immer wieder Sonntags ken je toch wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet.Of die knakker van Sesamstraat moet al die jaren een geheime vriendin hebben gehad.
Nooit geweest in ieder geval. Volgens mij wel ooit eerder ergens voorbij zien komen..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar die 2 plaatsen ken je vast niet. Bij elkaar zo'n 4000 inwoners.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit geweest in ieder geval. Volgens mij wel ooit eerder ergens voorbij zien komen..
Ik was vanmiddag in Born, dus vlakbij Grevenbricht. Mijn vader had een familiedag daar. En na rijp beraad toch besloten om daar nog naartoe te gaan, nadat we in het ziekenhuis waren geweest. Mijn moeder kreeg nog ander bezoek en voor mijn vader was het ook belangrijk om zijn familie te zien. We waren er uiteindelijk om 15.45 ipv om 14.00 en zijn nu net weer thuis. Maar goed, voor hem was het belangrijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar die 2 plaatsen ken je vast niet. Bij elkaar zo'n 4000 inwoners.
Goed dat jullie gegaan zijn. Is ook een beetje afleiding voor hem. En zou ook zomaar de laatste keer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in Born, dus vlakbij Grevenbricht. Mijn vader had een familiedag daar. En na rijp beraad toch besloten om daar nog naartoe te gaan, nadat we in het ziekenhuis waren geweest. Mijn moeder kreeg nog ander bezoek en voor mijn vader was het ook belangrijk om zijn familie te zien. We waren er uiteindelijk om 15.45 ipv om 14.00 en zijn nu net weer thuis. Maar goed, voor hem was het belangrijk.
Ja, inderdaad. Dat allemaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat jullie gegaan zijn. Is ook een beetje afleiding voor hem. En zou ook zomaar de laatste keer kunnen zijn.
DJ11..... soms denk ik dat je me voor het lapje houd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:03 schreef DJ11 het volgende:
James Taylor is een bekende, dit nummer zegt me andermaal niks
Dat wel...... en toch wordt het niet vaak gedraaid op de nationale radio.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Gilbert O'Sullivan - Alone Again, Naturally
Ik luister eigenlijk alleen de nationale radio tijdens de Top2000 week.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel...... en toch wordt het niet vaak gedraaid op de nationale radio.
Ik hoor op het werk alleen nog Veronica. Vrij goed te doen, een stuk minder irritant dan Radio 2, dat op zijn beurt weer minder irritant is dan al die commerciële baggerzenders als Q.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen de nationale radio tijdens de Top2000 week.
Okee. ik heb hier de laatste tijd vaak Kink DIstortion aan staan. Maar dat is niet echt de muziek die jij doorgaans hier bij R49 draait....
Op het werk staat ook de radio aan. Radio10 dacht ik. Maar ik ben meestal maar een uur daadwerkelijk op het werk. Voor de rest ben ik buiten en dan heb ik geen muziek aan staan,quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor op het werk alleen nog Veronica. Vrij goed te doen, een stuk minder irritant dan Radio 2, dat op zijn beurt weer minder irritant is dan al die commerciële baggerzenders als Q.
Verder Radio 49, natuurlijk
Toch, ik twijfelde tot ik de vrouwenstem hoorde.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat het uit Nederland kwam, had ik wel door...
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:31 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel. Maar ik waag me niet aan een titel.
De titel was uiteindelijk simpeler dan de bandnaam.quote:
Ja hè?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De titel was uiteindelijk simpeler dan de bandnaam.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weer een ojaatje. Ik ben niet in vorm vandaag qua raden
quote:
Je komt gewoon wat trager op gang vandaag.quote:
quote:
Dit was nog uit haar sobere periode, denk ik. Als ze die gehad heeft..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijk is Pierrot ook haar favoriete wijnmerk.
Tja, het is in ieder geval geen hoogvlieger op dat gebied.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Namens DDM, dan wel Symph moet even worden gemeld dat deze vrouw niet kan zingen
Kim Wilde - Cambodja
Ze kreeg wel wat omhoog. Vooral bij mannen...quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het is in ieder geval geen hoogvlieger op dat gebied.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Namens DDM, dan wel Symph moet even worden gemeld dat deze vrouw niet kan zingen
Kim Wilde - Cambodja
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kreeg wel wat omhoog. Vooral bij mannen...
Het komt dichterbij. Ik had vanavond bijna een kerstliedje gedraaid, maar ik heb het toch maar even doorgeschovenquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Normaal - Oerend hard
Maar dit weet iedereen wel....
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Cliff Richard - The Young ones
(denk ik)
En dat was best een succesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jaren later zou hij nog eens met The Young Ones samenwerken...
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:12 schreef livelink het volgende:
ESF Luxemburg (gok ik) Of Monaco of zo.
Un arbre, une rue enz.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Monaco hebben ze van alles ook maar 1 stuk…
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Franki Valli - December 1963 (Oh, What A Night)
Goede avond en alsnog welkom, Symph.quote:
Ja, hier ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier valt het regelmatig weg. Is dat alleen bij mij, of ook bij jullie???
Geen last gehad vanavond. Soms wil een andere browser nog weleens helpenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb het nu niet, maar wel als ik al langer aan het luisteren ben en dan moet je of verversen of weer opnieuw aanklikken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik gebruik de app…quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen last gehad vanavond. Soms wil een andere browser nog weleens helpen
Het is 1 keer weggevallen bij mij vanavond.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik las het. Welk concert was ze?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM keert nu terug naar huis na het allerlaatste concert in de Kuip.
Kan dat ding ook meteen plat gegooid worden…
Di-rect…quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Welk concert was ze?
Wow dat was snel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Golden earring - Just lost somebody
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Golden earring - Just lost somebody
Oh ja, daar had ik inderdaad iets over gelezen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM keert nu terug naar huis na het allerlaatste concert in de Kuip.
Kan dat ding ook meteen plat gegooid worden…
Ik ben er 1x naar een concert geweest. Dat beviel me niet di-rect.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben 1 keer in De Kuip geweest voor de bekerfinale. Vond het best wel mooi daar.Ja okee PSV won de beker (2005 alweer).. Dus dat scheelt ook wel
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er 1x naar een concert geweest. Dat beviel me niet di-rect.
Je bent di-rect huiswaarts gegaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heeeel lang geleden naar Michael Jacksonquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog steeds aan het drinken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een dansende smiley die te veel bier heeft gehad
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een dansende smiley die te veel bier heeft gehad
Inderdaad. Daarom moest ik ook aan Morricone denken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt bijna als once upon a time in the west.
En als de kruising tussen een zingende zaag en een theremin
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:39 schreef livelink het volgende:
Een voor mij onbekende van Boudewijn de Groot
Ik heb ook liever de b kantquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:39 schreef livelink het volgende:
Een voor mij onbekende van Boudewijn de Groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |