SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zojuist begonnen, dus. Nu:quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - I Can Hear Music (On A Timeless Wavelength)
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
quote:
Ik vind 'm wel aardig, lekker uitgerekt. Tijd voor nieuwe muziek. Ook hiervan bestaat een extended mix, maar ik houd het bij de edit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
Ik vind deze versie toch minder dat het origineel.
Maar hoe heet het wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb zo'n dertig jaar (of langer) gedacht dat het nummer hierna Barberent heette... Ik had dan ook de nodige moeite om het te vinden voor deze uitzending
Ik zou niet weten met welke reden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze voormalige Franse Songfestival-inzending draai ik niet zomaar achter het vorige nummer aan...Sébastien Tellier - Divine
De hele sound. De surf-sound, het achtergrondkoortje dat bijna identiek klinkt aan Barbara-Ann...quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo een verzoekje aan - wie zou dat nu hebben aangevraagd?- maar eerst nog even deze:
Manu Chao - Bongo Bong / Je Ne t'Aime Plus
Goede keuze wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Ene @:Melting meldde zich in DM en verzocht om dit zomerse deuntje:Dario G - Sunchyme (radio edit)
Komt me bekend voor, maar kan er geen programma aan koppelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Dit was ooit de tune van een Nederlands tv-programma...Phil Collins - Saturday Night And Sunday Morning
Barend en Van Dorpquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar kan er geen programma aan koppelen.
Ik kan wel raden van wie.....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Barend en Van Dorp
Nu een verzoekje van een anonieme luisteraarHot Butter - Popcorn
Het was ook buiten de stad zomer vandaag hoor.quote:
Geheid jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was ook buiten de stad zomer vandaag hoor.
Wie ga je slaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Het is tijd voor de klapperrrrrrrrrrrrr van de week
Niemandquote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NiemandMaar dit nummer werd altijd gebruikt in de radio-uitzending van de Top 40 voor het nummer dat het hardst was gestegen. De klapperrrrrrr van de week.
Er zullen van de week tranen gevloeid hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
The Beach Boys zitten (vanzelfsprekend) een paar keer in de uitzending vandaag. Dit is mijn op één na favoriete nummer van ze.The Beach Boys - Tears In The Morning
Ja, denk ik ook. Wat Brian Wilson betreft: het ging al jaren slecht met hem, dus dit zat eraan te komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zullen van de week tranen gevloeid hebben.
Tja..... werd er natuurlijk ook niet jonger op.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Wat Brian Wilson betreft: het ging al jaren slecht met hem, dus dit zat eraan te komen.
Krat Abel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Over twee weken komt eindelijk de eigen nieuwe single van Rhys Lewis (So Long Ago), tot die tijd is er dit fijne liedje:Zak Abel & Rhys Lewis - Brother To Me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |