Kom nou eens met ECLI-nummers en rechtsoverwegingen, Howard.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De academische wereld is overduidelijk links en progressief georiënteerd. Daarnaast schijnen er op de VU zijn er inderdaad speciale gebedsruimtes te zijn voor Islamitische werknemers en studenten, wat dat betreft heeft hij dus gelijk.
Duidelijk nog nooit een Rechtenfaculteit van binnen gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De academische wereld is overduidelijk links en progressief georiënteerd. Daarnaast schijnen er op de VU zijn er inderdaad speciale gebedsruimtes te zijn voor Islamitische werknemers en studenten, wat dat betreft heeft hij dus gelijk.
Bijzonder dat niemand enige jurisprudentie heeft om dat aan te tonen dan. Net als dat niemand in 40-45 topics concrete voorbeelden kon geven hoe de oppositie het kabinet tegengewerkt heeft. Dat gaan we hier ook weer zien natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Activistische rechtspraak vindt ook bij de huidige set plaats, net als bij het OM, dus tsja.
Dit verbaast ook verder niemand.
Omdat dat ook niet klopt. Waar noemde ik jou links dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:47 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Quote één linkse/deugende opvatting van me.
Haha je hebt je post zelf aan aangepast zie ik nu.
Waren het maar d en t fouten die ze maakten. Dat had ik niet eens gemerkt. Als je met elkaar spreekt. Ik denk dat niemand hier volledig foutenvrij Nederlands tikt. Jezelf incluis.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand die het presteert om (eerder in dit topic) in één zin twee dt-fouten te maken de aangewezen persoon is om over de taalbeheersing van anderen te klagen.
Ik woon ook deels in Nederland. Iets met vrienden, familie en bejaarde ouders enzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand die kennelijk in het buitenland woont post je wel bijzonder vaak in de trend alsof hetgeen waar je kritiek op hebt jou ook nog schaadt
Laf geduik, zo kennen we je. Posts waaruit blijkt dat ik deuger ben laat je alsnog achterwege natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat dat ook niet klopt. Waar noemde ik jou links dan?
Een moslim die verkeerd parkeert krijgt ook een hogere boete dan een blanke die mishandeld. Heeft vooral te maken met het boetestelselquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een snel voorbeeldje: lager straffen zodat een asielprocedure niet in gevaar komt.
Er zaten ook zeker gezonde rechte lui tussen, maar slechts op bepaalde afdelingen en echt wel duidelijk in de minderheid. Bij Geneeskunde was wel wat rechts geluid bijv. En ongetwijfeld op nog andere plekken. Maar over het algemeen was het toch echt in de meerderheid links gedachtegoed wat er de klok sloeg. Maar dat vond ik niet eens het grootste probleem hoor. Maar wel de sturing, de indoctrinatie en intimidatie van andersdenkenden. En het overduidelijk bevoordelen van de allochtone studenten. Daar ging ik echt extreem slecht op.quote:
Als de treurige discussietactieken van Howard aan de kaak stellen al deugen is tegenwoordig dan is dat begrip wel heel erg aan inflatie onderhevig. Het tot in den treure verdedigen van je holmaatje zou ik eerder als deugen aanmerken, maar goed, dat ben ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inhakken op Howard omdat die tegen je gewenste narratief ingaat.
Dat verklaart niet het opleggen van een lagere straf dan gebruikelijk zodat de asielprocedure niet in gevaar komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een moslim die verkeerd parkeert krijgt ook een hogere boete dan een blanke die mishandeld. Heeft vooral te maken met het boetestelsel
https://archive.ph/xCRWO
Ze kunnen het dus eigenlijk nooit goed kunnen doen, zwijgen is stiekem, schreeuwen is partijdig. En bij de stiekeme variant ga je kennelijk bij voorbaat al van partijdigheid uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het punt is niet dat rechters een politieke mening hebben maar dat ze grotendeels dezelfde politieke mening hebben terwijl dat op geen enkele manier verband houdt met hun vak. Een paar jaar geleden waren ze daar nog heel trots op en gingen ze zelfs schaamteloos in toga demonstreren, dat ze nu na veel kritiek op hun functioneren stiekemer doen over hun politieke voorkeur neemt het probleem niet weg.
Hij is mijn holmaatje niet, maar de Polkliek slaat altijd erg op hem aan. Daar mag best iets tegenover worden gezet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als de treurige discussietactieken van Howard aan de kaak stellen al deugen is tegenwoordig dan is dat begrip wel heel erg aan inflatie onderhevig. Het tot in den treure verdedigen van je holmaatje zou ik eerder als deugen aanmerken, maar goed, dat ben ik.
Wat zet je er tegenover dan, vriend? Helemaal niets.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is mijn holmaatje niet, maar de Polkliek slaat altijd erg op hem aan. Daar mag best iets tegenover worden gezet.
Dit is ook zo zwak. Er kunnen 99 zeer activitisch linkse rechters zijn, en eentje is misschien wel een PVVer. Die net die zaak kreeg toebedeeld. Je kunt niet zeggen, omdat een enkele uitspraak in een bepaalde richting wijst, dat de rest ook allemaal zo zal zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:58 schreef Fok-it het volgende:
En als de rechtspraak van Nederland zo D66-gedomineerd is waarom komt Gideon van Meijeren voor meermaals beschoten achter het stuur en rijden zonder rijbewijs er bekaaid vanaf? Waar is die D66-rechtsspraak dan opeens?
Juist bij een rechtsstaat ondermijnend politicus nog wel
Nou, nu lees jij het ook eens @Richestoragsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:01 schreef Eagles89 het volgende:
Je kunt niet zeggen, omdat een enkele uitspraak in een bepaalde richting wijst, dat de rest ook allemaal zo zal zijn.
Nou ... Ik durf heus geen rationeel verband te opperen tussen 'rechter zijn en je vak uitoefenen' en 'links-progressief' stemmen. Je hoort mij niets bazelen over het morele gelijk van linksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het punt is niet dat rechters een politieke mening hebben maar dat ze grotendeels dezelfde politieke mening hebben terwijl dat op geen enkele manier verband houdt met hun vak. Een paar jaar geleden waren ze daar nog heel trots op en gingen ze zelfs schaamteloos in toga demonstreren, dat ze nu na veel kritiek op hun functioneren stiekemer doen over hun politieke voorkeur neemt het probleem niet weg.
Misschien niet maar het laat wel zien dat er geen rechte lijn in zit. En je dus ook geregeld ook de autochtoonse medemens ziet die er op een manier vanaf komt waar je je vraagtekens bij kan zetten als leek. En dus ook duidelijk bij personen 180 graden afwijkend van enig D66-stemmer, zie dus bv Gideonquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat verklaart niet het opleggen van een lagere straf dan gebruikelijk zodat de asielprocedure niet in gevaar komt.
Ik geef dan wel weer een concreet voorbeeld knuppel. Zal jij niet gaan doen dit topicquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit is ook zo zwak. Er kunnen 99 zeer activitisch linkse rechters zijn, en eentje is misschien wel een PVVer. Die net die zaak kreeg toebedeeld. Je kunt niet zeggen, omdat een enkele uitspraak in een bepaalde richting wijst, dat de rest ook allemaal zo zal zijn.
En nog ietsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit is ook zo zwak. Er kunnen 99 zeer activitisch linkse rechters zijn, en eentje is misschien wel een PVVer. Die net die zaak kreeg toebedeeld. Je kunt niet zeggen, omdat een enkele uitspraak in een bepaalde richting wijst, dat de rest ook allemaal zo zal zijn.
Mwaaah. Afleiding. Je slaat er aardig op aanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat zet je er tegenover dan, vriend? Helemaal niets.
Dus je hebt wederom niets. Zwijg dan voortaan gewoon.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mwaaah. Afleiding. Je slaat er aardig op aan
Als jij minder kansloos inhakt op anderen, zal ik de strijdbijl begravenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dus je hebt wederom niets. Zwijg dan voortaan gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |