Zal wel zonder dat met Pakistan en China betwiste gebied zijn ofzo. Een beetje zoals een kaart van Oekrane zonder de Krim, Donbass etc.quote:
Ik wil zo'n setje van THAAD en wat BM's voor Oud en Nieuwquote:
Gaza is ineens helemaal uit het nieuws.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:29 schreef theunderdog het volgende:
Het is alweer rustig.
'er gebeurd nooit iets'
Ja, mensen zien een correlatie. Maar het is toch ook gewoon dat er over Gaza niets meer te zeggen valt? Palestijnse Gazanen zullen vertrekken, en zullen plaats moeten maken voor de nieuwe bewoners.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaza is ineens helemaal uit het nieuws.
Je kan zeggen: jeetje 60 doden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:39 schreef Momo het volgende:
'Zestig doden bij aanval op wooncomplex in Teheran'
De Iraanse staatstelevisie meldt dat bij een aanval op een wooncomplex in de Iraanse hoofdstad Teheran zo'n zestig mensen om het leven zijn gekomen. Onder de doden zouden twintig kinderen zijn.
Wanneer de aanval zou hebben plaatsgevonden is onduidelijk. De Isralische luchtmacht heeft gemeld dat het vannacht met tientallen gevechtsvliegtuigen aanvallen heeft uitgevoerd in en rond Teheran. Het doel was volgens het leger om de Iraanse luchtverdediging in het gebied uit te schakelen.
Wel weer 20 kinderen als Collateral Damage.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan zeggen: jeetje 60 doden.
Wat je ook kan zeggen: precies 60 doden? wat knap. Dat is nog eens een precessiebombardement.
Zie je, perceptie.
Slechts 20 kinderen laten verdampen, heel netjesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan zeggen: jeetje 60 doden.
Wat je ook kan zeggen: precies 60 doden? wat knap. Dat is nog eens een precessiebombardement.
Zie je, perceptie.
Het zijn allemaal hypocriete hypes, en mensen vinden het zogenaamd heel belangrijk (vooral met als doel om zelf deugend over te komen), en omdat erover gepraat wordt voelt ineens iedereen zich verplicht er een mening over te hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel oorlog in Oekrane?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh nee h, nu niet weer die discussie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:46 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hypocriete hypes, en mensen vinden het zogenaamd heel belangrijk (vooral met als doel om zelf deugend over te komen), en omdat erover gepraat wordt voelt ineens iedereen zich verplicht er een mening over te hebben.
Je hoort niemand over Soedan, waar een veelvoud van het aantal mensen wat berhaupt in Gaza leeft slachtoffer is.
Stelletje hypocrieten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou uitstekend zijn, want het Iraanse regime heeft ook meermaals aangegeven Isral n de VS als de grote vijand te zien.
Precies. Heel knap.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Slechts 20 kinderen laten verdampen, heel netjes
Interessante visie. Die is nog niet eerder voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:46 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hypocriete hypes, en mensen vinden het zogenaamd heel belangrijk (vooral met als doel om zelf deugend over te komen), en omdat erover gepraat wordt voelt ineens iedereen zich verplicht er een mening over te hebben.
Je hoort niemand over Soedan, waar een veelvoud van het aantal mensen wat berhaupt in Gaza leeft slachtoffer is.
Stelletje hypocrieten.
Ik krijg onder deze post reclame van een afzuigkap.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Slechts 20 kinderen laten verdampen, heel netjes
Van die MAGA wappie debielen zaten gisteren ineens op social media van zou de oorlog in Oekraine wel echt zijn, we zien de laatste maar weinig beelden (ja duh je zit in een MAGA fuik domme gans).quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel oorlog in Oekrane?
Als je over x geen mening hebt mag je over y ook geen mening hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:46 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Stelletje hypocrieten.
Beide zijn slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:50 schreef littlemindy het volgende:
In before "Ohhhh Isral bombardeert kinderen!!"
Maar als Iran een rakkettenregen op Tel Aviv laat landen is dat omdat je niet kunt verwachten dat ze precies mikken.
Kun je quoten wie dat hier heeft gezegd?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:50 schreef littlemindy het volgende:
Maar als Iran een rakkettenregen op Tel Aviv laat landen is dat omdat je niet kunt verwachten dat ze precies mikken.
Dat is inderdaad de bekende dubbele standaard.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:50 schreef littlemindy het volgende:
Hallulama in NWS / Conflict Isral - Iran #25quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je quoten wie dat hier heeft gezegd?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de gemiddelde Isralir nou vindt van wat er allemaal gebeurd. Het hele land staat op zijn kop.quote:
Is er ook een dubbele standaard voor het vermoorden van elkaars kinderen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bekende dubbele standaard.
'Ja, maar dit is anders'
'Ja, ok, maar Iran heeft de wapens niet om preciezer te zijn'
'Ja, ok, maar ... '
Die user is toch ChatGPT?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallulama in NWS / Conflict Isral - Iran #25
Ik snap niet zo goed dat mensen boos en gepikeerd kunnen worden om zijn post.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallulama in NWS / Conflict Isral - Iran #25
Volgend jaar verkiezingen in Isral.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de gemiddelde Isralir nou vindt van wat er allemaal gebeurd. Het hele land staat op zijn kop.
Wie weet wat er nog staat te gebeuren.
Schijnbaar was er net vantevoren een crisis in de regering van Netanyanu.
Daar denken genoeg users anders over!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hoeft geen kant te kiezen in dit conflict h.
In tegenstelling tot het conflict met de Palestijnen, zijn veel Isralirs rechts en links het wel over eens dat Iran simpelweg een grote bedreiging is die moet worden aangepakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de gemiddelde Isralir nou vindt van wat er allemaal gebeurd. Het hele land staat op zijn kop.
Wie weet wat er nog staat te gebeuren.
Schijnbaar was er net vantevoren een crisis in de regering van Netanyanu.
Dit bedoel ik, 2 dagen geleden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgend jaar verkiezingen in Isral.
Dat is wel het voordeel van een democratie.
Het is gewoon een werkende democratie. En als je het niet eens bent met het beleid, dan kun je volgend jaar een andere partij stemmen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, 2 dagen geleden.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ebben-voor-netanyahu
Gewoon een werkende democratie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon een werkende democratie. En als je het niet eens bent met het beleid, dan kun je volgend jaar een andere partij stemmen.
Probeer dat eens in Iran.
Jij vindt Isral geen democratie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gewoon een werkende democratie?
Netanyahu heeft nogal wat schandalen en corruptiezaken waar hij in verwikkeld is. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat dit in NL zou gebeuren bij een premier.
Zie je dat verschil nou echt niet?
Wij zijn nog steeds de enige democratie ter wereld die zijn eigen premier ooit opgegeten heeft.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Netanyahu heeft nogal wat schandalen en corruptiezaken waar hij in verwikkeld is. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat dit in NL zou gebeuren bij een premier.
Wat een idiote vergelijking.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn nog steeds de enige democratie ter wereld die zijn eigen premier ooit opgegeten heeft.
Perceptie is een dingetje.
Jawel, ik vind Bibi wel iemand die te veel macht heeft en misbruikt en overal mee weg komt, en dat zou ik hier niet snel zien gebeuren.quote:
Als je kijkt naar de democracy index dan scoort Isral best hoog. Het is geen IJsland of Noorwegen, maar kan zich alsnog meten met veel EU landen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens de officile definitie van Economist Intelligence Unit is het een flawed democracy, maar dat zijn de VS en best wat landen in Oost Europa ook.quote:
https://ourworldindata.org/grapher/democracy-index-eiu?tab=tablequote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de officile definitie van Economist Intelligence Unit is het een flawed democracy, maar dat zijn de VS en best wat landen in Oost Europa ook.
Hopelijk hebben ze betere wegen in Isral.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:15 schreef capricia het volgende:
[..]
https://ourworldindata.org/grapher/democracy-index-eiu?tab=table
Ze staan zelfs boven Belgi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |