SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
je kan ook broccoli partjes en doperwtjes verschilende soorten bonen in de magnetron doenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Net maar even boodschappen gedaan voor mijn vader en want kant en klare maaltijden met groenten voor hem gekocht. De man zat natuurlijk deze dagen lekker pizza en pannenkoeken te eten. O ow waar heb ik het toch van.![]()
Niet alleen kunt, maar ook doetquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
Fijn dat je zo voor je vader kunt zorgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat moeten we de komende week maar gaan doen ja. Maar dan koken en hem mee laten eten of naar hem brengen. Als ik het in de vriezer doe dan ziet hij het volgens mij niet. Kijkt hoogstens in de koekkast.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kan jij niet koken? Misschien een idee dat je voor hem meekookt en in de vriezer bij hem zet. Is altijd een stuk gezonder dan die kant en klare meuk die je in de winkels kooptBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:00 schreef StevenHyde het volgende: [..] Niet top
Verdorie steven Ja valt niet mee zorgen om een ouder Hopelijk kun je even ergens wat afleiding vinden Hier Mwehhh Maar tis mooi weer En ach je moet gewoon door heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe gaat het vandaag met jou?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb te lang boek gelezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende: [..] Wat heb je? Ik heb dat gemist denk ik
In een houding waar kennelijk mijn rug niet tegen kon. Hij deed het niet meer.
Helse pijnen en per cm bewegen Nu 2 weken verder nog steeds pijn, kan al wel zonder pijnstillers.
Het boek is nog niet uit trouwens, ben nu op de helftDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik weet nie thoever hij van jullie afwoont, maar je kan bv ook voor twee dagen in de koeling zetten?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat moeten we de komende week maar gaan doen ja. Maar dan koken en hem mee laten eten of naar hem brengen. Als ik het in de vriezer doe dan ziet hij het volgens mij niet. Kijkt hoogstens in de koekkast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfde steen, alleen met mijn vader zijn naam er nu bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Sterkte. Hopelijk is het een mooie steen
Sterkte jij...Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ach, naar. Ja, leer je wel weer van toch? Is het wel een heel dik boek denk ik. Ik hoop dat ie wel het lezen waard is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb te lang boek gelezen. In een houding waar kennelijk mijn rug niet tegen kon. Hij deed het niet meer. Helse pijnen en per cm bewegen Nu 2 weken verder nog steeds pijn, kan al wel zonder pijnstillers. Het boek is nog niet uit trouwens, ben nu op de helft![]()
Kijk maar uit met die andere helft danquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb te lang boek gelezen. In een houding waar kennelijk mijn rug niet tegen kon. Hij deed het niet meer. Helse pijnen en per cm bewegen Nu 2 weken verder nog steeds pijn, kan al wel zonder pijnstillers. Het boek is nog niet uit trouwens, ben nu op de helft
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat moeten we de komende week maar gaan doen ja. Maar dan koken en hem mee laten eten of naar hem brengen. Als ik het in de vriezer doe dan ziet hij het volgens mij niet. Kijkt hoogstens in de koekkastWaar het hart van vol isquote:![]()
![]()
Geen leuke les, maar ik weet wel dat het over gaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ach, naar. Ja, leer je wel weer van toch? Is het wel een heel dik boek denk ik. Ik hoop dat ie wel het lezen waard is.
620 paginasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
@gebrokenglas je hebt concerentiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I lees nu op andere plekken en wissrl van plek.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk maar uit met die andere helft dan
Geen 5 uur achter elkaar hangend met mega kromme rugDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij was gisteren ook steeds de tijd er in aan het gooienquote:
Hij is gewoon gek op getallenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was gisteren ook steeds de tijd er in aan het gooien
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, zou ik ook maar niet meer doen, je weet nu de consequentiesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:12 schreef drakin het volgende:
[..]
I lees nu op andere plekken en wissrl van plek.
Geen 5 uur achter elkaar hangend met mega kromme rugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja goed idee, dat lukt wel jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nie thoever hij van jullie afwoont, maar je kan bv ook voor twee dagen in de koeling zetten?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tjaquote:
Sterk, maar pas ook goed op jezelf sterke vrouwquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie steven Ja valt niet mee zorgen om een ouder Hopelijk kun je even ergens wat afleiding vinden Hier Mwehhh Maar tis mooi weer En ach je moet gewoon door heBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan hoef je er ook niet iedere dag er naar toe.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar al te goed weet ik datquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook maar niet meer doen, je weet nu de consequentiesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heyquote:
![]()
Ook m'n dinsdag is nu gevuld
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
There therequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Toch blijft het gek dat je hier bentquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wil je ook een nieuw leven beginnen, een heel gezin overleden bij die ramp
Pratik Joshi wilde samen met zijn vrouw Komi Vyas en hun drie kinderen een nieuw leven opbouwen in Engeland. Ze stapten gisteren op het vliegtuig van Air India en maakten nog even bovenstaande selfie voor het opstijgen. Niet veel later stortte het toestel neer. Ruim 200 mensen kwamen om, onder wie het gezin.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-opbouwen-met-gezinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Fogelquote:
Dat hoor ik vaker.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch blijft het gek dat je hier bent
🐙![]()
Er was 1 overleverDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik vind het niet gek hoor. Ik kom ook overal op FOK!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte met het zorgen voor je ouders en vooral nu het met je moeder zo zorgelijk is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Net maar even boodschappen gedaan voor mijn vader en want kant en klare maaltijden met groenten voor hem gekocht. De man zat natuurlijk deze dagen lekker pizza en pannenkoeken te eten. O ow waar heb ik het toch van.![]()
Wat betreft maaltijden. Wij hadden voor mijn moeder goede ervaringen met 'Uitgekookt' bezorgmaaltijden. Dat wordt aan huis bezorgd. Kun je iedere week nieuwe maaltijden uitkiezen. Alleen even in de magnetron.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 14-06-2025 11:30:09 ]![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Wil je ook een nieuw leven beginnen, een heel gezin overleden bij die ramp
Pratik Joshi wilde samen met zijn vrouw Komi Vyas en hun drie kinderen een nieuw leven opbouwen in Engeland. Ze stapten gisteren op het vliegtuig van Air India en maakten nog even bovenstaande selfie voor het opstijgen. Niet veel later stortte het toestel neer. Ruim 200 mensen kwamen om, onder wie het gezin.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-opbouwen-met-gezin
Werewolf![]()
Ja, zag hem gisteren op tv. Dat moet ook een ervaring zijn om als enige overlevende er uit te komen.quote:
Blij dat je leeft denk ik maar wel een giga traumaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Triest he Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoorde dat hij gewoon uitstapte en weg liepquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zag hem gisteren op tv. Dat moet ook een ervaring zijn om als enige overlevende er uit te komen.
Blij dat je leeft denk ik maar wel een giga traumaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Blijven is natuurlijk ook geen optiequote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij gewoon uitstapte en weg liep![]()
Hässlich, ich bin so hässlich, so grässlich hässlich:
Ich bin der Hass!
Hassen, ganz hässlich hassen, ich kann′s nicht lassen:
Ich bin der Hass!
Attention, attention.
Unknown flying object approaching the planet.
Identify unknown flying object.![]()
Ja niet te geloven tochquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij gewoon uitstapte en weg liep
Er schijnt, zo vertelde ze gisteren op tv een plek in een vliegtuig te zijn waar iemand de meeste kans op overleven heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig gebeurd het niet vaak. 500 mensen overlijden per jaar door een vliegtuigongeluk. In het verkeer zijn dat er veel meer.quote:
ALleen met een vliegtuig zijn het er veel meer in een klapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier was het de staart maar daar zat niemandquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet te geloven toch
Er schijnt, zo vertelde ze gisteren op tv een plek in een vliegtuig te zijn waar iemand de meeste kans op overleven heeftDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
In die zin is het heel veilig ja, als je ziet hoeveel vliegtuigen de lucht in gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurd het niet vaak. 500 mensen overlijden per jaar door een vliegtuigongeluk. In het verkeer zijn dat er veel meer.
ALleen met een vliegtuig zijn het er veel meer in een klap![]()
Zeker maar zijn broer helaas nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DÖFquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:25 schreef mario390 het volgende:
Hässlich, ich bin so hässlich, so grässlich hässlich:
Ich bin der Hass!
Hassen, ganz hässlich hassen, ich kann′s nicht lassen:
Ich bin der Hass!
Attention, attention.
Unknown flying object approaching the planet.
Identify unknown flying object.
🐙![]()
En wat is de plek waar je de minste kans hebt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet te geloven toch
Er schijnt, zo vertelde ze gisteren op tv een plek in een vliegtuig te zijn waar iemand de meeste kans op overleven heeftDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oke, dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier was het de staart maar daar zat niemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja er gebeuren gelukkig weinig ongelukken met vliegtuigenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In die zin is het heel veilig ja, als je ziet hoeveel vliegtuigen de lucht in gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was het enige wat over was. Ik hoorde dat de staart voor opslag isquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ze noemde stoel nummer 11 en nu weet ik niet meer a, b, of c of zoietsquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:27 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat is de plek waar je de minste kans hebt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over straat lopen is statistich gezien gevaarlijkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
11aquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze noemde stoel nummer 11 en nu weet ik niet meer a, b, of c of zoiets"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En die man zat op 11?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze noemde stoel nummer 11 en nu weet ik niet meer a, b, of c of zoietsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar wanneer en hoe is nog de vraagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat is de enige zekerheid die we hebben in het levenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk ik mezelf weer
Ik ga liever dood in mijn slaap. Als ik 80/90+ benquote:
Dan door een ongeluk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, en dat het bankje van de skilift naar beneden komt en de Pagode van de Efteling omvalt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de enige zekerheid die we hebben in het leven![]()
en belasting betalenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de enige zekerheid die we hebben in het leven![]()
![]()
Maar je mag niet kiezenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga liever dood in mijn slaap. Als ik 80/90+ ben
Dan door een ongelukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat is niet altijd zeker, je kan altijd nog terugkrijgen of belastingontduiker wordenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Doe ik het weer
Dankjewel shii!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Sterkte met het zorgen voor je ouders en vooral nu het met je moeder zo zorgelijk is.![]()
Wat betreft maaltijden. Wij hadden voor mijn moeder goede ervaringen met 'Uitgekookt' bezorgmaaltijden. Dat wordt aan huis bezorgd. Kun je iedere week nieuwe maaltijden uitkiezen. Alleen even in de magnetron.![]()
Uitgekookt fijn dat je dat benoemd. Want ik besprak dit twee weken terug met mijn zus en vrouw en dat leek ons idd erg geschikt om sowieso te gaan proberen bij mijn ouders. Mooi dat je goede ervaringen hebt, dan gaan we het daarmee proberen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Roken is dodelijk, drinken veroorzaakt kanker, rood vlees eten is slecht voor je.
Newsflash: leven is per definitie dodelijk. Dus geniet er van zolang dat kan.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Er zijn verschillende soorten aanbieders. Er zijn er die het voor een week tegelijk bezorgen. En ook die het dagelijks warm thuisbrengen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel shii!![]()
Uitgekookt fijn dat je dat benoemd. Want ik besprak dit twee weken terug met mijn zus en vrouw en dat leek ons idd erg geschikt om sowieso te gaan proberen bij mijn ouders. Mooi dat je goede ervaringen hebt, dan gaan we het daarmee proberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: